Yugo Fan Club

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Океј ако не вервиш не замарај не ми требит табела зачувај си ја...
Табелата ти кажува ознаката на југото бројот што значи а ти ако немаш мозок да разбереш тоа е друго многу југовци поминале низ мои раце од 45 ка до 65 ка и нема ни еден мотор со 1400 цц фабрички само што сум ставал ја од уно турбо а ако немаш капацитет да сватиш дека некој те лаже или па сакаш да лажеш а премногу си глуп за тоа ондак ти нема спас.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Да расчистиме некои работи -Даниел-

Во каросерија YUGO KORAL НИКОГАШ не било ставано 1.4 мотор. Застава го превзеде тој мотор за Yugo Florida, но никогаш во сериско производство не го стави во Југото.

Моторите кои влегуваат во Југо се 903 OHV и блоковите 128А (1100 и 1300).

Друга работа

И да има во твоето Југо 1.4 мотор, би изгледал потполно исто како 1100,1300,1500 и 1600.
Разликите би биле во филтерот за воздух, или ако е инџекшн и се разбира ознаките на блокот. Пример 1600 има ознака 159А.

Еве како изгледа од Флорида 1.4 мотор!
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
немој да се лажеме... југо од застава не излегло никогаш со 1.4 мотор... може да е преправано или нешто, ама ФАБРИЧКИ НИКОГАШ
 
Член од
11 март 2010
Мислења
46
Поени од реакции
1
Табелата ти кажува ознаката на југото бројот што значи а ти ако немаш мозок да разбереш тоа е друго многу југовци поминале низ мои раце од 45 ка до 65 ка и нема ни еден мотор со 1400 цц фабрички само што сум ставал ја од уно турбо а ако немаш капацитет да сватиш дека некој те лаже или па сакаш да лажеш а премногу си глуп за тоа ондак ти нема спас.
Нели ти реков појќе да не замараш бе алоооо... не пиши појќе не се замарам со такви ко тебе

--- надополнето ---

-Даниел- напиша:
Нели ти реков појќе да не замараш бе алоооо... не пиши појќе не се замарам со такви ко тебе
И моторот не е како на флоридава што си ја ставил горе многу е подруг
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Нели ти реков појќе да не замараш бе алоооо... не пиши појќе не се замарам со такви ко тебе

--- надополнето ---


И моторот не е како на флоридава што си ја ставил горе многу е подруг
Дечко од што си нервозен и сам си се цитирал и не е убаво да лажеш.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
-Даниел- трк со мобилниот и сликај го моторт. Ќе ти кажиме што мотор е точно ;)
 
Член од
22 декември 2007
Мислења
12
Поени од реакции
1
zdravo prijateli!!!!!!!!!!
edno prasanje do tie sto poveke se razbirat:
dali e mozno da se ugradi motor od FIAT TEMPRA 16ventilski vo NAETO CENETO JUGO i ako e mozno sto sve treba da se napravi ???
SE NADEVAM KE DOBIJAM ODGOVOR.

ODNAPRED BLAGODARAM!!!!!
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
zdravo prijateli!!!!!!!!!!
edno prasanje do tie sto poveke se razbirat:
dali e mozno da se ugradi motor od FIAT TEMPRA 16ventilski vo NAETO CENETO JUGO i ako e mozno sto sve treba da se napravi ???
SE NADEVAM KE DOBIJAM ODGOVOR.

ODNAPRED BLAGODARAM!!!!!
За која кубикажа станува збор? Мада дефинитивно можи, има југа по екс ју просторите со 2.0 литарски мотор од темпра.... Единствено што ќе ти биде проблем е појачувањето на каросеријата за да можи да го издржи тој мотор.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
16V моторите бараат држач додатен. Ако имаш салам мајстор или си имал искуство не е проблем ова да се направи.
После треба да направиш зацврстување на кошот со точкесто заварување. Има мислам некаде по темата како изгледа тоа (цртеж е).
Треба да ставиш „санки“ на двете греди одоздола под моторот и коска горе на амортизерите.

Најубавиот дел од цела работа: МЕЊАЧОТ ПАСУВА ОД 101/128 на 16V мотор (било кој, барем за 1.6 сум 100% сигурен).
Прашање бр.2 колку тој ќе издржи постојано да се шлајфова и сл. :)

Еве илустрација како изгледа 1.6 16V во шасија на Југо :)



А АКО ме прашаш мене јас би одел со 1.4 турбо од Уно.



П.С Не сакам да напоменувам (бидејќи се подразбира) дека треба да смениш кочници, дискови назад и сл. Не сакам да налетам на тебе со Југо 55 кочници. Сериозен сум!
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
абе мењачот паше, ама за должината на брзините не е тој... ке му ги шалта брзините како на СТХ кросот.... сакам да кажам дека нема да вади крајна брза... а и кратки стартови ке има, иако ќе бидат доста силни...
гледај на клипот... за таа школка (тежина) едвај 175 извади... кога би бил со оригиналниот мењач гарант ке фура до 230 ако не и повеќе...
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Со оглед на фактот што Југото има аеродинамика на цигла (рака на срце, според табелата за cW има иста аеродинамика со Golf V), а и мислам дека нема пат во Македонија да возиш 230 :) така што побрзо би сакал кола од 0-100 отколку кола 230 :D

Сепак оригинален мењач да се става, не знам тоа како би одело. Онак :) би дал подобар совет :)
 
Член од
22 декември 2007
Мислења
12
Поени од реакции
1
FALA VI NA SOVETITE PRIJATELI.
OKOLU ZACVRSTUVANJETO NEMA DA IMAM PROBLEM POSTO SUM PO STRUKA AVTOLIMAR MAKSIMALNO KE GO POJACAM
A OKOLU ZADNIOT TRAP EDEN PRIJATEL MI KAZA DA POSTAVAM AMORTIZERISO SPIRALI.
MOZE I TOA GO ZNAETE OD KOJA KOLA BI ODGOVARALO NAJDOBRO. SEKAKO DEKA I TAMO KE IMA PROMENI VO LEZISTATA.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
Со оглед на фактот што Југото има аеродинамика на цигла (рака на срце, според табелата за cW има иста аеродинамика со Golf V), а и мислам дека нема пат во Македонија да возиш 230 :) така што побрзо би сакал кола од 0-100 отколку кола 230 :D

Сепак оригинален мењач да се става, не знам тоа како би одело. Онак :) би дал подобар совет :)
не се вика НА ЦИГЛА туку како камион КАМАЗ... нај не аеродинамичниот камион на светот... да мазга е, влече и се тоа е супер ама максимална брзина му е 80 на час... и југото се прави по аеродинамично со самото тоа што се спушта од напред на максимум а од зади не... затоа и му дале совет на сљупче да стави федер платна од зади на трапот...

плус уште еден совет е да се стават тегови од по 20-25 кила на крилата од позади.. заради стабилност... и секако дискови за кочење по можност абс да се вгради во целиот кочионен систем... такво предув возило со таква машина, ако ја улеташ нема да можеш да застанеш... пролизгувањето на кочење е неизбежно...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
FALA VI NA SOVETITE PRIJATELI.
OKOLU ZACVRSTUVANJETO NEMA DA IMAM PROBLEM POSTO SUM PO STRUKA AVTOLIMAR MAKSIMALNO KE GO POJACAM
A OKOLU ZADNIOT TRAP EDEN PRIJATEL MI KAZA DA POSTAVAM AMORTIZERISO SPIRALI.
MOZE I TOA GO ZNAETE OD KOJA KOLA BI ODGOVARALO NAJDOBRO. SEKAKO DEKA I TAMO KE IMA PROMENI VO LEZISTATA.
Најефикасно и најлесно... купи Fiat Uno 1.4 turbo на странски табли и пререди го на Југо. Сите делови ги имаш почнувајќи од предница, мотор, задница, внатрешност... само желба за работа и кеш фалат во прикаскава.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Се согласувам со Џиш. Најди си donor car и ваѓај се од него. Има по пазар3. Имаше знам за 300-500 евра Уно Турбо на странски табли или без документи.
Извади се од него, се префрли на Југото.

--- надополнето ---

Еве ти слика

Fiat 1.6 16V мотор на 128 (101/Југо) мењач :)




Иначе налетав на ова...

Еве како би изгледал 101 ако бил правен од Италијаните




А еве како би изгледале тие амортизери. Правено е тоа на 128-цата што ја гледаш со 1.6 16V мотор...



Што марка модел се не знам не пишува
 

Kajgana Shop

На врв Bottom