И јас чувствувам некоја амбивалентност во однос на настаните поврзани со Смилковско езеро, Диво Насеље, Карпалак и Вејце. Се разбира, истата амбивалентност која оригинира од периодот околу 2001, поради редунтантноста на симптомите, веќе е прејдена во тотална скепса и сметам дека албанците буквално никогаш не би направиле зулум и веројатно е местенка или се некои срби. Ова затоа што, доколку не се пронајдо сторителот, јасна е интенцијата истиот да не биде пронајден од страна на властите од македонска етничка припадност заради нивната директна инволвираност во случајот/случаите/случаевите, а доколку се пронајде истиот/истите, тогаш знаејќи ја ефервесцентната омраза на македонците кон се што е различно од нив, не може да му се верува на системот/судството кој/кое таквите сторители ги презентира како метод за дисеминација на информациите и намалување на импактот од некој друг скандал во кој тие потенцијално би биле експонирани, доколку медиумскиот простор не е веќе скоро имплодиран од редовните скејпгоут албанци и нивните демек злодела.
Заклучно, би рекол дека доколку настанов со гробиштата не биде целосно разотриен, не смее да се инсинуира. Доколку се најдат сторители и излезе дека тие сторители се албанци, на системот не смее да му се верува знаејќи како во минатото постапувал во вакви ситуации. Ако јас лично, со свои очи видам како албанци демолираат надгробни плочи, треба да ги разберам, оти тоа е револт од децениското веќе покажување со прст и дикриминирање кое својата манифестација за прв пат ја добива пред мој очи, на тие гробишта...и треба да им простам и да не кодошам.