Ја заобиколил , колку е можно не знам.Ако била рампата спуштена, како ја поминал? Ја скршил?
Таму одамна требало да се стави надвозник, не со семафори и знак стоп на регионален пат.Единствена среќа е што го удрил со задниот дел со возот. Ако го удрел во средина сега ќе имавме тридневна жалост во државава. Пола ќе изгинеа од автобусот ако беше удар на средина.
Какво имбецилиште бе со автобус на пруга при воз да поминуваш.
Ич не ми е гајле за неговиот живот ако умре али бе до толку говедо да си одговорност позади за 50 души носиш. Дај боже од затвор да не излезе.
Извини ама и на двата премини има знаци дека се наидува на железнички прмин и тоа почнувајќи со три што значи првиот е на триста метри,двеста и последниот е на 100 метри пред пругата.Таму одамна требало да се стави надвозник, не со семафори и знак стоп на регионален пат.
Изгледа хитлер на бегање ги оставил овие знаци и до сега ништо не е сменто. Затоа железница отиде прва да каже дека шоферот на автобусот бил крив.
Добро еве стави се во улога на возач. На регионален пат каде што брзината е и до 120км од еднаш ти доаѓа воз? Не е малце чудно или јас сум заостанал...Извини ама и на двата премини има знаци дека се наидува на железнички прмин и тоа почнувајќи со три што значи првиот е на триста метри,двеста и последниот е на 100 метри пред пругата.
Во близина има населени места и брзината патот е ограничена на 60 на 40 km/h кога се минува низ селата.Добро еве стави се во улога на возач. На регионален пат каде што брзината е и до 120км од еднаш ти доаѓа воз? Не е малце чудно или јас сум заостанал...
Одамна таму требало да има надвозник да немаат допирна точка возот и било кое друго превозно средство.
На колку и да е ограничена брзината на вакви места треба да има надвозник. Да не се лажеме и убедуваме. Ова одамна требало да се направи на сите вакви критични точки.Во близина има населени места и брзината патот е ограничена на 60 на 40 km/h кога се минува низ селата.
Скоро секаде вака или слично е прганизиран режимот на сообраќај
Поради вакви дегени некогаш машиновозачот е принуден да застане да им даде предност
Таму воопшто нема потреба од надвозник. Прегледноста е феноменална, има семафор, андреин крст, ограничување на брзината од 40 мислам, како што реков, за паметни луѓе сосема доволно.На колку и да е ограничена брзината на вакви места треба да има надвозник. Да не се лажеме и убедуваме. Ова одамна требало да се направи на сите вакви критични точки.