Мисли ли некој на безбедноста на граѓаните?

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување

Acid

Frontman
Член од
22 јануари 2005
Мислења
35.310
Поени од реакции
34.710
Возраст
40
Локација
Скопје
Веб-сајт
www.kajgana.com
Автобуска станица на смртта во Ново Лисиче

Знаеме дека Скопје во изминативе години е едно големо градилиште. Тоа најубаво се осеќа од прашината во воздухот која ја дишеме секој ден. Се гради буквално на секој чекор. Се градат нови објекти, споменици, се реконструираат улици, булевари, се градат нови паркинзи и катни гаражи, паркчиња, детски игралишта, спортски сали... Буквално, ретки се локациите во градот каде може да се свртиме за 360 степени и да не забележиме барем едно градилиште.

Мене лично, убаво ми е кога гледам како се движат работите кои го менуваат ликот на градот, затоа што поголемиот дел од проектите се обично за доброто на граѓаните. Но, дали во сета таа прашина и брзање да се завршат што е можно поголем број на проекти, изведувачите забораваат на најбитниот дел - безбедноста на човекот? И не, не зборам за безбедноста на самите изведувачи и работници, затоа што тие самите се одговорни за нивната сигурност на теренот, нивната опрема и правилна изработка, нивната одлука дали ќе носат заштитен шлем или не... Зборувам за безбедноста на нас, граѓаните, нашите најмили, нивните деца, децата на комшиите...

Фотографиите кои ќе ги видите подолу се од населба Ново Лисиче, бул. Видое Смилевски - Бато, карши големите маркети на Рамстор, Кам, Тедико. Веднаш до автобуската станица каде што редовно поминуваат „тројка“, „петка“, „петнаеска“ и други фрекфентни градски автобуси, чекајќи и оставајќи еден куп патници во текот на денот, но и во ноќта - кога не се гледа прст пред око.

Запрепастен сум од фактот што ситуацијата е ваква повеќе од 2 месеци (а уште којзнае колку е трае) и до сега на никој не му текна да стави некаква заштитна ограда која би ги спречила несреќите кои чекаат да се случат. Добро, до самата автобуска има некаква импровизирана „ограда“ од арматура потпрена на 2 кофи во должина од 2-3 метри, но таа смешна импровизација не врши никаква заштита затоа што должината на ископаниот „цевковод“ (најверојатно на „Топлификација“) е подолг од стотина метри... Длабочината на дупката е околу 2-3 метри, а долу ќе ве дочекаат цевки и шилци од арматура кои сигурно ќе ви го направат падот пријатен.

Дали имаат воопшто памет изведувачите кои цели 2 месеци (можеби и повеќе) ја загрозуваат безбедноста на пешаците и патниците? Дали треба некој да го изгуби животот (или сериозно да се повреди) за некој конечно да понесе одговорност? Искрено, премногу се вознемирив кога видов како 2-годишно дете избега од рацете на мајка му и почна да трча кон дупкава пред некој ден, па морав да ја отворам темава... Ако чита некој од одговорните, се надевам дека има барем малку совест со реакција да го реши овој реален проблем.

Ситуацијата преку ден:
smrt3.jpg


smrt2.jpg

smrt1.jpg


За вечерната верзија на оваа „стапица“, употребете ја својата имагинација (и да сликам нема ништо да се види).

Дали имате слични примери (и фотографии) од други градилишта кои ја загрозуваат безбедноста на луѓето?
 
За вечерната верзија на оваа „стапица“, употребете ја својата имагинација (и да сликам нема ништо да се види).

Дали имате слични примери (и фотографии) од други градилишта кои ја загрозуваат безбедноста на луѓето?
И во Америка било така порано се’ додека неколку случаеви на оштетени ѓраѓани не добиле на суд по пола милион долари отштета , заради паѓање во дупка или оштетување на возила и после ќе почнат да ставаат предупредување уште на километар пред дупката.

Тоа значи дека судовите не чинат кај нас.Луѓето се толку обесхрабрени од правдата во МК- што дури ни на памет не му паѓа да тужи
 
Јас па мислев некоја автобуска станица како Трансформерс, станала робот и убивала луѓе.

Има вакви милион дупки т.е. канали низ Скопјево, не е само оваа во Ново Лисиче. Пример - Капиштец.
 
Јас па мислев некоја автобуска станица како Трансформерс, станала робот и убивала луѓе.

Има вакви милион дупки т.е. канали низ Скопјево, не е само оваа во Ново Лисиче. Пример - Капиштец.
Сликај и објавувај ги фотографиите тука.
Луѓето треба да знаат за потенцијалните опасни места, како и за изведувачите кои се коцкаат со нашите животи.
 
Охрид, раскрсница Туристичка / Стив Наумов.Мислам дека е позната фирма, не е лошо да си припазат на ова, билбордов е едно 30 степени навален и при ветар квалитетно се нишат + зарѓан е тамам за откачување.
Фотографија1897.jpg

Пред 4 години во Битола имаше таков случај со жртва.Нормално, реагираа после несреќата :гомце:
Image0324-1907A12.jpg
Image0324-1906A1.jpg
Image0324-1908A11.jpg
Image0324-1808Sitel.jpg
 
И во Кисела Вода е слично. Има ровови по целиот пат како војна да се води.
На дел од патот се вози само во 1 лента. Другата е блокирана. Возилата од Драчево кон Кисела Вода се упатуваат по стазата. За пешаците од таа страна е оставено пола метар патче и импровизирана ограда која веќе целосно е искината.
 
Се тоа се должи на примитивизам и некултура
Пред зградата во која живеам има билборд, тоа е на кривина и од него улицата не е прегледна за учесниците за сообраќајот.
Што е најлошо немаш ниту кому да се жалиш.
За ова пишав до Инспекција и од таму ми одговорија дека Секторот за сообраќај издал дозвола. Ако Секторот за сообраќај издаде дозвола, кај нас тие како да тоа го пишува во Библијата, никому не можеш да се жалиш
 
Целава земја ни е со потенцијални опасности и катастрофи. Најпрво земете пример од уличните столбови на светилките. Жиците, од времето а и од крадци за железо се испакнати надовр, без заштитната маска (капак) на столбот. Така да, одголени, а сеуште во функција остануваат да висат надвор од столбот, и нормално се потенцијална опасност особено за деца кои поим баш немаат дека за секунда би го изгубиле животот играјќи со тие жици.Билбордите се само една од работите кои треба да се решат, поставени се на половина метар длабочина а никој нормално не се грижи за истото, причина е што носат добра пара со мала инвестиција.

Еве уште еден пример со лифт за кој валјда сервисирањето е премногу скапо па кога ќе падне и првата жртва, за среќа овој пат сам од себе падна, дури тогаш се сервисира.
Ова е македонски менталитет, не само со улиците туку општо скоро во секој сектор. Секоја одредена работа, додека не ЦРКНИ во буквална смисла нема менување или сервисирање. Преголеми оптимисти, или преголеми мрзи, одлучете сами.
 
Леле она клинцине..........................како може така да се остави како може да го остават местото незаградено ?
 
Јас живеам тука во Ново лисиче ама ова дефинитивно е срамота :confused: имам другар кој живее во куќите и додека отидам до кај него прашина од тоа зградите што ги градат и плус тоа не дај боже да заврне тука е хаос невиден треба да носиш најголемо паковање на влажни марамчиња зошто лом си како и да е :confused:
 
А еве што се случува на бул. Метрополит Теодосиј Гологанов (поточно кај Веро 2). Копањето трае можеби повеќе од месец ама тротоари нема, а ова е една од најпрометните улици во градов.. Страв ми е пешки да одам, поготово навечер зошто нели, нема ни едно светло...




2012-08-21 10.26.42.jpg

2012-08-21 10.28.56.jpg

2012-08-21 10.26.17.jpg
 
А еве што се случува на бул. Метрополит Теодосиј Гологанов (поточно кај Веро 2). Копањето трае можеби повеќе од месец ама тротоари нема, а ова е една од најпрометните улици во градов.. Страв ми е пешки да одам, поготово навечер зошто нели, нема ни едно светло...
Да те надоплонам, десната страна на улицата е раскопана пред повеќе од еден месец, а левата многу порано....
 
Еве уште еден пример со лифт за кој валјда сервисирањето е премногу скапо па кога ќе падне и првата жртва, за среќа овој пат сам од себе падна, дури тогаш се сервисира.

Ако добро ме држи сеќавањето поради тој лифт загина еден студент пред десетина години. Има земено жртва.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom