На слеп колосек со половина од соседите

  • Креатор на темата Креатор на темата Bora Bora
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
15 декември 2010
Мислења
197
Поени од реакции
87
- Веќе 20 години на Балканот има две држави што немаат железничка врска, немаат авиоврска, имаат многу лоша патна врска, немаат разгранети енергетски врски итн. Се работи за Македонија и Бугарија. Коридорот 8 не е само пат, не е само железница, туку директната врска што ја поврзува целата стока што се пренесува преку Македонија кон Албанија и Италија. Ако Македонија сака да развие трговски односи со средноазиските земји Кина, Индија и Русија, Коридорот 8 е можност да се стигне таму - вели Иван Жерков, раководител на трговско-економскиот оддел на бугарската амбасада. Според него, крајно време е да се почне со изградба на Коридорот 8 и да го избришеме срамот од нашите чела, бидејќи во 21 век немаме контакти и врски меѓу себе. Изградбата на почната траса на пругата кон Бугарија е прекината веќе 8 години и за нејзино довршување се потребни околу 400 милиони евра. И Карло Змајшек, од Здружението на шпедитери, смета дека при железничкото поврзување со Бугарија значително ќе се намалат трошоците за транспорт на домашните компании. Сега практично зависиме од пристаништето во Солун, каде што постојано има штрајкови, што ја одлага испораката на робата и им нанесува големи штети на македонските компании.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12201094397&id=10&prilog=0&setIzdanie=22162
 
Не да нема нови патишта , туку старите се лом направени , само пробај да патуваш низ автопатот Скопје-Куманово , на некои делови се осеќаш како на калдрма да возиш , крпеница автопат.
 
До Косово преку тунел низ Шар Планина?

Шефки Идризи, сопственик на компанијата „Ренова“, вели дека за домашното стопанство е најважно да се инвестира во патната и железничката инфраструктура. Тој предлага да се пробие тунел низ Шар Планина, преку кој од Скопје до Ѓаковица би се стигнувало за половина час. :tapp: забегал овој.
Според процените на експертите, за доизградба и осовременување на патната и железничка инфраструктура се потребни повеќе од две милијарди евра.
 
Според процените на експертите, за доизградба и осовременување на патната и железничка инфраструктура се потребни повеќе од две милијарди евра.

1 км автопат (добар) чини 5-7 милиони евра по километар... Така што, требаат МНООООООГУ пари
 
Со соедите (ако не ја рачунаме Германија и малку Италија) имаме најголем обем на размена. Грција, Србија, Бугарија, Косово. Со Албанија немаме топ 20 трговска размена, но мора и со нив да се развива (пристаништа, им влегува капитал, туризам...). Увоз-извоз најдобро стоиме со комшиите од Бугарија и Косово (поголем извоз од увоз). Нели требаше да прават железница исток запад...изгледа ништо не бидна.
 
Со соедите (ако не ја рачунаме Германија и малку Италија) имаме најголем обем на размена. Грција, Србија, Бугарија, Косово. Со Албанија немаме топ 20 трговска размена, но мора и со нив да се развива (пристаништа, им влегува капитал, туризам...). Увоз-извоз најдобро стоиме со комшиите од Бугарија и Косово (поголем извоз од увоз). Нели требаше да прават железница исток запад...изгледа ништо не бидна.
Со кои држави РМ има положително трговско салдо?
 
Според статистика извоз према увоз со Германија 106, Бугарија 105, Косово 2046, Хрватска 108, Шпанија 135, Босна 171, Холандија 110, Белгија 248.
http://www.stat.gov.mk/pdf/2010/7.1.10.13.pdf
ваљда линкот работи
Хм,много интересно. Некаде има грешка или методологиите са различни. Според вашата статистика вие имате положително трговско салдо со нас,а според нашата е наполно спротивното.
http://www.nsi.bg/otrasal.php?otr=60&a1=992&a2=993&a3=994&a4=996#cont

Да но како цело сите Балкански држави иват потреба от подобруване на односите со Русиja,заштото там трговското салдо на повекето држави е катастрофа(поне за балканските држави).

--- надополнето ---

Но и за подобруването на трговските односи исто е потребна инфраструктура,коjaто за жал е многу скапо нешто.
 
Чудни бројки, статистика :) а за Русија...таа е меѓу 20 земји со кои најмногу тргуваме (околу 6% од вк. тргување) ама многу лошо стоиме. Извозот кон Русија ни е само 4.7% од вкупната размена. Според она што го гледам на линкот и вие сте многу неповолно во размената со Русија
 
Чудни бројки, статистика :) а за Русија...таа е меѓу 20 земји со кои најмногу тргуваме (околу 6% од вк. тргување) ама многу лошо стоиме. Извозот кон Русија ни е само 4.7% од вкупната размена. Според она што го гледам на линкот и вие сте многу неповолно во размената со Русија
Абсолутно, затова велам,дека мора да се работи за подобруване на трговската размена со таа држава. Сите енергиjни девизи идат от тамо(нафта,уран,... )
 
1 км автопат (добар) чини 5-7 милиони евра по километар... Така што, требаат МНООООООГУ пари
Ne, cini okolu 2-3 milioni evra po kilometar... osven ako sakas da gradis avtopat so po 8 lenti od dvete strani.:toe:
 
Цената на километар автопат, во најголем дел зависи од тоа низ каков терен поминува автопатот. Ако се работи за рамничарски терен, тогаш цената од околу 2 до 3 милиони евра по километар е реална, меѓутоа ако се работи за планински предел, може да достигне и многу, многу повеќе од тоа.
 
A zashto predi 8 godini e prekinata izgradbata na prugata kon Bulgaria?
 
Ne, cini okolu 2-3 milioni evra po kilometar... osven ako sakas da gradis avtopat so po 8 lenti od dvete strani.:toe:
Па ако поминува преку планина автопатот- па това 2-3 милиона евро ке ти са малце. Естакади,мостове,нивилациja на терен...
 
Па ако поминува преку планина автопатот- па това 2-3 милиона евро ке ти са малце. Естакади,мостове,нивилациja на терен...
Epa sea, ne e cela Makedonija sade planini...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom