Новите 202 кинески автобуси за Скопје -фото

  • Креатор на темата Креатор на темата Liberation
  • Време на започнување Време на започнување

Еве сега проблемот со бугарските автомобили во Македонија. Знаеш ли за што станува збор? автомобилите во Бугарија се многу поевтини. Даноците и регистрациите исто така.

Продавниците за автомобили втора рака се сопственост на Груевски и неговите пријатели. А бугарските автомобили им погодија жестоко и силно во бизнисот.

Мислиш ли дека некој менува табличка на автомобили за да ти брани идентитет? Многу наивно е ако навистина го мислиш. Ако работеше Груевски за Македонија ќе е зашититена интересот и за многу други неша. Плочката на автомобили би му последната нега.

Погледни и од друга страна - ако го правеше за Македонија немаше да забрани бугарските автомобили. Зашто така тој сам бркаат граѓаните на Македонија.

Ова е тежок државен уцена.

И што излегува на крајот? Купувајте автомобили од Груевски и неговите пријатели, а не поевтините, бидејќи ако не купувате од Груевски и неговите пријатели сте предавници. И огромна глупава дел од народот се радува - ќе плаќаат ќе плаќаат. Ама никој не мисли дека тоа се парите на истиот тој народ. Сеедно бугарија ќе плати новите регистрации?

Многу многу многу сте заспани. Толку сте заспани дека од слепа омраза не можете да видите некои вистини. Ако ги гледате пак од омраза не сакате да поверувате.
Каква врска има ова со темата?
Не е тема бугарските таблички, кои мора да се сменат...тема е автобусите на јсп Скопје.
Кога бугарите ќе набавуваат автобуси, може да се збори за нив...сега муабетов ти е као у здравје збориме за стоматологија, а ти збориш за музика. Имаш теми за Бугарија, не ја загадувај и оваа.
 
“Првите 68 ќе пристигнат до ноември 2011...“
уште цела година ќе се возиме у старите.
Јеје. Ги обожавам петоците!
 
Санос ќе направеше 100 пати поубави, поудобни, пофункционални а и онака Санос си имаат веќе докажан квалитет. Не викам дека сум се возел во кинескиве штом тврдам дека Санос се поудобни ама домашно си е домашно бе дечки... Сум правел муабет со меѓуградски шофери на автобуси и сите до еден велат од искуство дека Санос имале најубава возња. Незнам шо мајка бараме дури од Кина да нарачуваме.

Инаку мене ич не ми се допаѓа „старовремскиов дизајн“

САНОС е само каросеријата (школката) која се произведува во фабриката 11 Октомври.
Останатото све е Мерцедес.

--- надополнето ---

бтв не ми е јасно зашто се грева галама околу новиве автобуси,.. боље овие неголи веќе познативе "хотел промаја" автобуси.. Луѓе каква што ни е државава треба пресреќни да бидеме ако ги добиеме и овие..
 
Глупавиот комунистички режим може да купи и автобуси на три-ката. А да не тера во град да се возиме со пајтон поради неговиот монопол.

ЈСП-Скопје, МТВ и МЖ 3-те последни Монти Пајтоновски Креатури на Комунизмот во Македонија.

Приватизација Сега!
 
Овде гледав видео и сметам дека дизајнот е катастрофален, за другото не ни сакам да коментирам.
busii.jpg

Ко во бајка бе :)
 
Jsp-stara.jpg


Скопска 2-ка Релација Автокоманда - Треска во 50-тите

8665.jpg

Имало и Кец :pos2:

82846712.jpg
 
Имало и Кец :pos2:
Да, јас ја начекав (мме, често звучам као број 1 од Алан Форд) кец, кец-а и двојка...али не двоспратна...за малку :)

--- надополнето ---

Мхух, у старите автобуси веќе имало вградено wc

F40E5AA2D3869843AB73675EBE79CDF2.jpg
 
лоо изгледот не е конечен, туку на овој изглед ке има модификации. Конечниот изглед ке биде презентиран наредната година.
Јас како апсолвент по Индустриски дизајн сметам дека за нашава култура, двокатни автобуси не се баш соодветни, како и бројот на врати за влез/излез на патници, две.
Доколку се реши проблемот со вратите, поставувајки уште една врата за да бидат вкупно 3, лугето ке можат да ги користат на овој начин:
Од предната би се влегувало, а средната и задната би се излегувало комотно без турканици. Доколку има само една врата за излез, тоа старците има да не испогазат живи.
Исто за нашето ниво на култура, не знам и како би се наплатувала карта, бидејки кабината на шоферот е напред, а предната врата поназад, ке има доста шверц комерц.
Во белград има апаратчиња за карти на секоја врата и патникот сам треба да си ја куцне, ама кај нас кога КЕ ГО ВЛЕГУВА НЕКОЈ НА АСУЦ БЕ ХЕЈ, ИМА ДА ГО КРШИ СВЕ.
Се надевам дека ке и дадат малку облини на таа коцкаста предница,која што има чисто геометриска форма, треба малку аеродинамичност да се додаде.
 
Мене ме интересира зашто кога сите знаеме дека Скопје нема никаква циркулација на воздух не купија автобуси на гас.Еве јас ке ви кажам, во Гетеборг каде што живеам сите автобуси се на гас и од марката Волво.На централната станица каде што сите автобуси тргнуваат и пристигнуваат воздухот е ист како на средно Водно во Скопје.Освен тоа е дупло поевтино.
 
Кои се па сега овие...збунити непријатеља
Во септември се очекува да пристигнат 11 нови автобуси од Украина

Автор: Марија Златановска Среда, 11 Август 2010 14:47



Од украинската компанија ,,Лаз,, која треба да ги изработи новите автобуси за потребите на ЈСП Скопје најавиле дека првите 11 украински автобуси ќе бидат испорачани најдоцна до септември. Неодамна делегацијата од Македонија по втор пат беше во Украина за на самото место да се увери во процесот на производство на владината набавка од вкупно 84 автобуси, вредна 11 милиони евра.
Директор на ЈСП овој пат навистина очекува дека ќе се остварат најавите за предвремена испорака на првите автобуси, кои Украинците веднаш по потпишувањето на договорот ги најавија за почетокот на јуни. Сепак, договорот не е прекршен, оти „Лаз“ е обврзан првите 15 автобуси да ги изработи и да ги испорача најдоцна до декември, додека останатите 69 до крајот на идната година. Четири од автобусите ќе бидат дупли, а останатите се единечни возила.
Автобусите се готови речиси 80 проценти и се работат согласно договорот како во однос на квалитетот, така и според најавената динамика. Во оваа тура се очекува да стасаат 11 единечни автобуси. Сите ќе бидат црвени со драп покрив, слични на постојните. Надлежните од ЈСП наскоро ќе треба да одлучат и на кои линии ќе бидат пуштени новите автобуси. Реализирањето на испораката на овие 11 автобуси во септември, практично, ќе значи предвремено исполнување на обврската на „Лаз“ за првата пратка што треба да се реализира до крајот на декември. Останатите од пазарените, вкупно 84 автобуси, треба да стасаат до крајот на идната година.




СО ЕКСПЕРТСКА ПОДДРШКА
Новите автобуси под надзор на ЈСП
Надлежните од ЈСП „Скопје“, со помош на Бирото за метрологија, ќе го надгледуваат производството на новите украински автобуси, со кои ќе се поднови градскиот превоз. Јавното претпријатие и Бирото кое работи во склоп на Министерството за економија склучиле меморандум за експертска поддршка во областа на моторните возила. Тие ќе соработуваат при надзорот на производството на автобуси од страна на компанијата ЛАЗ и во делот на хомологација на возилата.

--- надополнето ---

Мене ме интересира зашто кога сите знаеме дека Скопје нема никаква циркулација на воздух не купија автобуси на гас.Еве јас ке ви кажам, во Гетеборг каде што живеам сите автобуси се на гас и од марката Волво.На централната станица каде што сите автобуси тргнуваат и пристигнуваат воздухот е ист како на средно Водно во Скопје.Освен тоа е дупло поевтино.
Или предлогот за решението тролејбуси од сопственикот на украинската фирма Лавов кога потпишувале за украинските автобуси

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=68D9E6481101CF4F985B4B57BC5AF739
На потпишувањето на договорот присуствуваше и заменик-министерот за економија на Украина, Василиј Пјатницкиј, кој потенцира дека можеби по овие автобуси, друг заеднички проект на Македонија и Украина ќе биде и тој за тролејбуси. Според Украинците, цената на превозот на патници со тролејбуси е три пати пониска отколку со автобуси.

- Ние ви го предлагаме овој систем за јавниот градски превоз во Скопје и сметаме дека е најефикасен за овој град, бидејќи е распространет по должината на реката Вардар. Трамвајот не е погоден, а автобусите го загадуваат градот. Превозот на еден патник со тролејбус е три пати поевтин отколку со автобус - изјави Игор Чуркин, сопственик на фирмата „Лавов“.

На прашањето на новинарите дали знаеле за оваа понуда, Јанакиески одговори дека ваквиот предлог не бил разгледуван.

- Овој предлог беше само спомнат на последната средба со претставниците од „Лавов“. За тоа секако треба да одлучат ЈСП и градот. Ние ветивме обновување на возниот парк на ЈСП и тоа го правиме, рече Јанакиески.

И од ЈСП креваат раменици. Директорот на ЈСП, Мишо Николов, истакна дека тие немаат средства за реализирање ваков проект, но ако помогне Градот или Владата, би било во ред.
 
Мене ме интересира зашто кога сите знаеме дека Скопје нема никаква циркулација на воздух не купија автобуси на гас.Еве јас ке ви кажам, во Гетеборг каде што живеам сите автобуси се на гас и од марката Волво.На централната станица каде што сите автобуси тргнуваат и пристигнуваат воздухот е ист како на средно Водно во Скопје.Освен тоа е дупло поевтино.

Бато ако направат како што викаш ти...од кај ке краде власта пари???:uvo:Неможе тоа така хахаха
 
Бато ако направат како што викаш ти...од кај ке краде власта пари???:uvo:Неможе тоа така хахаха
Ова нема никаква логика, ако не си знаел баш околу цените на гасот има најмногу контраверзии.Цените на нафтата се врзани со светските берзи.
 
Druze ubavo so studiras industriski dizajn ama ne lupetaj procitaj prvo i kazi mi koj kamion ili avtobus ima aerodinamika nivnata namena e strogo odredena a toa e prevoz i nemoze da se postigne takva forma ti kako sto vikas
 
Ух, ти очекуваш груевци да работат рационално, да прават некои ефикасни и паметни планови и програми... Што си ти, Мирка Велиновска?
До кога ќе ве лажат комунистите дека некоја влада може да работи рационално и да прави ефикасни и паметни планови и програми :pos2: Приватизирај, Либерализај и Демонополизирај и решен проблем.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom