Годишнина од победата на цар Самоил кај Трајановата порта

  • Креатор на темата Креатор на темата petrichanec
  • Време на започнување Време на започнување
Не ти се чини дека ако е некој Ерменец ќе биде тоа ерменска династија.

Дечко, а не ти се чини дека во ерменските записи стои дека е ерменска династија. :tapp:

Тоа дека е македонска династија од кои извори е знаеш или ?????? значи евро-шљамот чита исклучиво грчки извори.

А македонска може и да се нарекува затоа што геогравски потекнува од темата Македонија, во истиот извор каде склавинија ја нарекуваат блгарија.

Погоре убаво ти рекоа, има доста манипулации и не е просто.

Ако беше така како што ти си мислиш, тогаш прво убеди го светот дека ЦАР ДУШАН е МАКЕДОНЕЦ.

historia turcica пишувана 1501

"Stefan, car Makedonaca i Rašana" (Stephanus Macedonum Rasianorum caesar).....

http://www.rastko.org.yu/rastko-du/...ntic/mpantic-proslost/mpantic06-kosovo_l.html
 
Јас погоре кажав дека никој од нив не чувстувал националност ниту етничка припадност, сето било за власт, моќ и пари.
 
блгар (татар) ајт малку прочитај тука, да видиш од кои извори учите историја.

One of the greatest difficulties facing any historian of Basil's reign is a very uneven medieval historiographical record. The most substantial contemporary accounts are by Yahya ibn Sa'id (Arabic) and Stephen of Taron (Armenian). But these come from the eastern periphery of the empire, are contained within texts which cover a longer period than the reign of Basil alone, and are written in languages other than Greek.[[4]] Leo the Deacon is the only contemporary historian of the reign who wrote in Greek; yet his real interest lay in the reigns of Phocas and Tzimisces and he included only a few pages about Basil before ending his account in 989/990. Fuller Greek accounts of the reign only surface in the mid to late eleventh century with the testimonies of Michael Psellus and John Scylitzes. Neither is particularly satisfactory. Psellus's assessment is little more than a character sketch of Basil. Scylitzes's testimony is more substantial but is far from comprehensive. He deals at length with the early civil wars and Basil's campaigns with Bulgaria, but covers little else. He makes many chronological and topographical mistakes, mainly as a result of his fondness for compressing large and diverse bodies of material into short summary passages. Scylitzes also tends to focus on those individuals whose families remained famous in his own later eleventh-century lifetime while marginalising those whose families had died out. He often proves more interested in didactic moralising than accurate reporting.[[5]] Furthermore, much of his coverage of the early civil wars seems to be drawn from a source sympathetic to the rebel general Bardas Sclerus; as a result his text is dominated by the viewpoint of one of the emperor's chief adversaries.[[6]]

Значи работава е врвка, читај подолу ...

byzantium_sm.jpg


vasilievssamuilzc3.jpg


Денес македонците имаат имиња како ТЕО, ЛЕА, МИО, па зарем не се Македонци. И пола европа што носи христијански имиња кои имаат етимологија во еврејскиот, евреи да не се.

Значи од погоре изнесените податоци, работата е врвка.

1. Nema direktni dokazi deka Samoil primil nekakva bugarska carska kruna od Rimskiot Papa. Za toa ni svedochi prepiskata na Kalojan so Inokentije III

2. Car Samoil ne ja povrzuva krvno svojata familija so chlenovite na nekogashnata bugarska vladeachka kukja, shto kje reche nema napor i krvno da se dade legitimitet na bozhemskata "uzurpacija na bugarskata kruna".

3. Podunavska Bugarija (Preslav i Dorostol) potpolno se isklucheni od istorijskite dvizhenja vo Makedonija no i na sever se do Dalmacija. Toa e slucaj ne samo vo vremeto na Samoil tuku i 30 godini podocna za vreme na vostanieto na Petar Deljan (1041) i podocna za vreme na vostanieto na Gjorgji Vojteh vo 1072 godina. Toa ni go kazhuvaat vizantiskite izvori Skilica, Virenij i drugi.

4. Shto se odnesuva do Ohridskata Arhiepiskopija, NEMA spomen na Podunavska Bugarija vo nikakva forma! Znachi ne postoi NITU EDEN spomen za nekakov bugarski karakter na ovaa crkva. Plus, Paristrion (Podunavska Bugarija) ne bil del od Ohridskata Arhiepiskopija - za toa ni svedochi prvata ciklika na Vasilij II do Ohridskata Arhiepiskopija.

5. I na kraj, Bugarskata crkovno-duhovna tradicija voopshto ne go poznava Samoil kako svoj car, toj ne e spomnat, nitu pak srpskata isto taka. Za toa svedochat Gilferding i Obolensky.

Spored toa, nema bukvalno nikakva osnova da се odredi drzavno-pravniot karakter na Samoilovata drzhava kako bugarska.
 
Интепретации ?

Јазикот, писмото, обичаите, тоа се интерпретации со кои неможеш да ги манипулираш.

Од каде бе излезе тоа писмо и тој јазик, од неписмените ?
Од небо падна ?

Или некој во торба го носел од зад карпатите и му текнало тука баш на тромеѓето Охрид, Солун, Пела да твори.

Милиони и милиони документи ми покажувате за Самоил како владеел со Бугарија јас никаде не видов етничка определба. Вие ми говорите за територија.

А јас ќе ви најдам материјални докази и во антиката и во средниот век дека се говори за етнички Македонци. Така да терајте си ја старата песна со негација на Македонците и нивната историја, си го уринате изворот а после пиете од него.
 
Јас погоре кажав дека никој од нив не чувстувал националност ниту етничка припадност, сето било за власт, моќ и пари.

Imash propushteno nekolku lekcii, ama toa e.:toe:

- Зошто бугарите и многу пред тоа, и тогаш, и денес се наричале исто бугари?
во сите документи е вака не само во грчките - туку и во сите бугаpски.
- зошто многу други варварски племења биле наричани со името свое,а не како бугари?
- зошто во грчкиот тогаш,а и денес, пишувало со голема буква
сите зборови за другите народи (примерно Бугари),
а придавката била пишувана со мала буква - вулгарос?"

A shto toa, Romejskata tema Bugarija, ima zaednichko so nomadskoto pleme na Asparuh? Generalizacijata nikogash ne im bila problem na 'silnite'.

Предците ни винаги са живели в драмското поле.
Ето ти пример, как само за едно столетие с ог'н и меч е променена
демографската структура на населението.

Pa ne e menuvana samo ednash. Nitu tvoite predci ne doshle so cvekje i podaroci.:smir:
 
Љугево памет немет, абе која греческа војска бе, во тоа време има само Ромеи.

И како баш само оваа плоча остана од Самуилово царство а се друго потоп. И како се нешто плочиве од Самуилово време ги прогласуваат за фалсификати. :pos2:

:tapp: :tapp: :tapp: :tapp:

Прогласувате за фалсификати вие по форумите
Еве што е напишано на официалниот сајт на Битолскиот музеј:

Периодот од IX до XIV век, на појавата на писменоста и Браќата Кирил и Методиј, создавањето на Самоиловото царство, борбите за завладување и доминација на овие простори од страна на Византија, Бугарија, Србија, презентиран е со материјали прикажани на археолошката карта. Меѓу најзначајните наоди од овој период презентирани во музејската поставка е епиграфскиот споменик мермерната плоча со кирилско писмо на Јован Владислав од 1015/17 година.

http://www.muzejbt.org.mk/arheoloska postavka.htm
 
Прогласувате за фалсификати вие по форумите
Еве што е напишано на официалниот сајт на Битолскиот музеј:

Периодот од IX до XIV век, на појавата на писменоста и Браќата Кирил и Методиј, создавањето на Самоиловото царство, борбите за завладување и доминација на овие простори од страна на Византија, Бугарија, Србија, презентиран е со материјали прикажани на археолошката карта. Меѓу најзначајните наоди од овој период презентирани во музејската поставка е епиграфскиот споменик мермерната плоча со кирилско писмо на Јован Владислав од 1015/17 година.

http://www.muzejbt.org.mk/arheoloska%20postavka.htm

Дечко, дали ти умееш да го причиташ тези епиграфски наод. Ако умееш, тогаш на него убаво стои

ГР`Ч`СКА ВОИСКА ЦАРЈЕ ВАСИЛИЈА

Оди сега на некои историчар Византолог покажи му го светското откритие дека војската на Васлилиј била грчка. :pos2:
 
Дечко, дали ти умееш да го причиташ тези епиграфски наод. Ако умееш, тогаш на него убаво стои

ГР`Ч`СКА ВОИСКА ЦАРЈЕ ВАСИЛИЈА

Оди сега на некои историчар Византолог покажи му го светското откритие дека војската на Васлилиј била грчка. :pos2:

Ти си дечкото кој се пише по голем историчар и от вашите историчари кои изучавали плочата веке 50 г али нејсе.Тоа не е единствениот надпис де византијската војска се нарича грчка

В лјато 6738 [1230], индикт 3, аз, Иван Асен, в Христа Бога верен цар и самод'ржец на б'лгарите, син на старија цар Асен, издигнах из основа и с живопис украсих докрај пречестната тази ц'рква в името на светите 40 м'ченици, с помоштта на които в дванадесетата година от царуването си, в којато година се изписваше този храм, излјазох на војна в Романија [Тракија] и разбих гр'цката војска, а самија цар кир Теодор Комнин взех в плен с всичките му болјари. И цјалата му земја от Одрин и до Драч превзех, гр'цка оште и арбанашка [албанска] и ср'бска; а п'к градовете, които се намират около Цариград, и самија този град владееха фр'зите [латинците], но и те се покорјаваха под р'ката [скипт'ра] на моето царство, понеже нјамаха друг цар освен мене и благодарение на мене прекарваха дните си [с'штествуваха], т'ј като Бог така заповјада, понеже без Него нито дело, нито слово не се изв'ршва. Нему слава вовеки, амин.


270px-Ivan_Asen_II_of_Bulgaria_Column.jpg

%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0:Ivan_Asen_II_of_Bulgaria_Column.jpg

 
Дечко, дали ти умееш да го причиташ тези епиграфски наод. Ако умееш, тогаш на него убаво стои

ГР`Ч`СКА ВОИСКА ЦАРЈЕ ВАСИЛИЈА

Оди сега на некои историчар Византолог покажи му го светското откритие дека војската на Васлилиј била грчка. :pos2:


Правиш грешка, АнгПу. Ето вижда се, че даже не си чел (пра)б'лгарската епиграфика. От неја јасно се вижда че б'лгари/славјани са наричали византијците 'Г'РЦИ'. В'в всички надписи е така! (Зашто е така? - това е отделен в'прос, разни хипотези са в'зможни. И русите мај ги наричат все като 'г'рци'. Спомни си как даже едно славјанско племе, от сегашна Г'рција, което помага на града Солун, помага с храни срешту славјанските обсади на Солун, това племе бива наричано ... 'хеладијци'.)

Та, в'в всички надписи е така. Само в един надпис не. Само в този/тези надпис на цар Симеон от село Нар'ш (сега Неа Филаделфија), на 22 км от Солун и от село Вардаровци (сега Аксиохорион), 32 км от Солун. Мраморни колони, отбелјазвашти границата между страните. Там византијците са дадени като 'ромеи', с официалното им име. Зашто ли? - Ами заштото правјач'т на тези надписи јавно е бил гр'к, т.е. ромеј. Там с'што б'лгарското име е дадено като 'вургари' - простонародната гр'цка форма на етнонима:

„Лето 6412 от с'творението на света, индиктион 7.
Граница на ромеи и б'лгари
при Симеон, архонт от бога на б'лгарите,
при Теодор олгу таркан и
при Дрист'р комита.”

(Виж това за подробности - http://www.kroraina.com/knigi/vb/vb_9.html )

Този Дрист'р комита сети се сега к'де оште бива споменават? В едни житија на едни м'ченици от един град, започвашт с'с Тив- и зав'ршвашт с -упол, сега .. Струмица, к'дето един Борис направил бил, дал бил пари за ... нешто си.
 
Јас не сум никаков историчар, ама ги гледам работите логички.

Еве доле нападот на Преслав.

fighting.jpg


Убаво се гледа кој напага, а сега турко племето кое примило словенски јазик, ромеите им текнало да ги вика грци, а самите ромеи се викаат ромеи. Ајт ОК.

Byzantyne_attack_Preslav.jpg
 
Не е срамно човек да сгреши АнгПу.Факт е че византијците в повечето старобугарски документи са наричани грци.Може да се полемизира дали теа били етнички грци.За други в'зражение отнеси постовете си кон уредниците на битолскиот музеј
 
Како надополна од горенаведеното.

О КРУНИСАЊУ Стефана Душана говоре, пре свега, византијски историчари Јован Кантакузин и Нићифор Григора. Кантакузин каже да, после освајања Сера и већег дела државе Ромеја, Стефан Душан „прогласи себе царем Ромеја и Трибала (Срба), а сину додели достојанство краља”.
Учени Нићифор Григора оставио је нешто детаљнији опис Душановог крунисања јер каже да се он, после освајања крајева до Христопоља и славног града Сера, испунио охолошћу; мислио је да „ништа од оног што је до Византа остало под Ромејима неће одолети његовој сили и владарској власти, прогласи се царем Ромеја и варварски начин замени ромејским обичајима, па се јавно служио владарском капом и сјајним одеждама које приличе тој великој части и служи се и до данас”. Византијски писац даље каже: „А отада је са сином поделио читаву државу: њему (сину) уступио је да по трибалским (српским) обичајима влада (земљом) од Јонског залива и реке Дунава до града Скопља..., а себи узе одатле (од Скопља) ромејске земље и градове према уобичајеном ромејском начину живота до пролаза код кланаца Христопоља”.

Што ни кажува ова, или сите средновековни извори се фалц или ????

Еднаш ни кажува дека жителите се блгари, ама после 200 години тие се ромеи. Значи денешнава територија на Македонија си го менува композитот на народ во рок од 100 години. Така прво Солун во антиката е Македонски, после за време Михаил 3 е чисто словенски и после 100 години Солун е метропола и главен град на Македонците, после некои вика тоа се се блгари и на крај некои врти и вика не бе ромеи се. ВАТ Д` ФАК.

Работата е чиста, Македонците не се срби, како што гледаме Душан ги освоил ромејските земји и ромеите, а во денешна Македонија никогаш не живееле грци. Блгари не живееле во хрватска никогаш, или ке треба да се убедиме дека србите се блгари, за да вулгарите од Македонија станат блгари.
 
Не е срамно човек да сгреши АнгПу.Факт е че византијците в повечето старобугарски документи са наричани грци.Може да се полемизира дали теа били етнички грци.За други в'зражение отнеси постовете си кон уредниците на битолскиот музеј

Каква грешка бре, изгледа русите длабоко забраздиле со фалцувањето. А за битолскиот музеј, не се оптоварувам, за пари се се прави.
 
.. От неја јасно се вижда че б'лгари/славјани са наричали византијците 'Г'РЦИ'. В'в всички надписи е така!

Да видим дали ште излезе гр'цкија текст:

Омуртагов надпис от село Хан Крум (Чаталар), говорешт за столицата Плиска:

sv_s065.jpg


Kana subigi
Wmortag is tin
gin opou egeniqin,
ek Qeou arcon estin.
is tis Plskas
ton kanpon me-
nonta epuisen aulin
is tin toutzan ke me[tigagen
tin dunamin tou [is tous
Grukos ke sklabous ke
tecneos epuisen gefu[ran
is tin Toutzan me to aulin
stulous tesaris ke e[pano ton
stulon estisen leon[tas
duo. o Qeos axiosi ton ek Qeou a-
contan me ton poda aoutou
ton basilea kalo[patounta, eos tre-
ci h Toutza ke eos [----
tous polous Boulgaris epecoun[ta,
tous ecqrous autou upotasonta ce-
ronta ke agaliomenos zisin
eti ekaton. ito de o keros, otan
ektistan, boulgaristi sigor elem,
grikisti indiktionos ie| .


********************

АнгПу, става дума за сериозни надписи, солидно направени. Каменни. Такива нешта ги нјамало ник'де по Европата, по варварската Европа тогава. Па и от самата Византија нјама такива артефакти.

Мирен договор на Омуртаг между Б'лгарија и Византија. От село Сечиште, Шуменско:

sv_s064f.jpg
 
АнгПу, става дума за сериозни надписи, солидно направени. Каменни. Такива нешта ги нјамало ник'де по Европата, по варварската Европа тогава. Па и от самата Византија нјама такива артефакти.

Васил, одма ќе се разбереме, видиш колку се убави артефактите, карактерот на тогашната блгарска а и самуилова царштина е бил ромејски и писали се на гречески, затоа битолскиа натпис е фалц. Да беше на грчки може и ке го прифатев.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom