Кој се збогатувал во ЕУ од лагата за “глобално затоплување’’

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.395
Поени од реакции
5.021
Јас не сметам дека електричните возила допринесуваат еколошки. Ако имаме во предвид дека самото производство на батериите и нивното рециклирање се бајаги проблематични од еколошки аспект.

Вистинска револуција, не само во еколошки аспект, туку и во ефективност и практичност би донел водородот, било да е преку fuel cell било да е преку мотор со внатрешно согорување.
Технологијата за батериите има чист пат кон огромен развој во иднина, нешто како фотоволтаиците или чиповите. Ќе се намалува цената, ќе расти капацитетот, материјалите ќе стануваат се подостапни, а сето тоа ќе доведува до нови процеси за ископување на материјалите што се користат за производство на батерии.

Водородот е проблематичен. Проблематичен е за складирање, што значи дека производството на резервоарите за складирање ќе биди енергетски скап процес. Производството на водород е неефикасно - голем дел од енергијата се губи. Потоа при согорувањето е слично - се губи добар дел од енергијата. Масовно производство не иди во предвид, баш заради проблемите со складирање, што значи ќе мора да се прават мали станици за локализирано производство.

И на крајот, ќе мора батерија. Енергијата ослободена од согорувањето на водородот ќе мора да се складира во батерија пред да биде пренесена на тркалата.

Се на се, ќе треба повеќе енергија за да се произведе ист еквивалент на енергија за водородот отколку за вадење и преработка на нафтата.
 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
19.498
Поени од реакции
27.317
Технологијата за батериите има чист пат кон огромен развој во иднина, нешто како фотоволтаиците или чиповите. Ќе се намалува цената, ќе расти капацитетот, материјалите ќе стануваат се подостапни, а сето тоа ќе доведува до нови процеси за ископување на материјалите што се користат за производство на батерии.

Водородот е проблематичен. Проблематичен е за складирање, што значи дека производството на резервоарите за складирање ќе биди енергетски скап процес. Производството на водород е неефикасно - голем дел од енергијата се губи. Потоа при согорувањето е слично - се губи добар дел од енергијата. Масовно производство не иди во предвид, баш заради проблемите со складирање, што значи ќе мора да се прават мали станици за локализирано производство.

И на крајот, ќе мора батерија. Енергијата ослободена од согорувањето на водородот ќе мора да се складира во батерија пред да биде пренесена на тркалата.

Се на се, ќе треба повеќе енергија за да се произведе ист еквивалент на енергија за водородот отколку за вадење и преработка на нафтата.
Ако се користи мотор со внатрешно согорување, тогаш воопшто не е потребна батерија поголема од обичен акумулатор, кој ќе служи за тоа што служи акумулаторот кај сличните коли на бензин и дизел. За fuel cell возилата, 95% сум сигурен дека не требаат батерии. Незнам колкава е ефикасноста на fuel cell но едно знам, со 3 килограми водород (не ме зимај за збор, ама горе доле толку е) со fuel cell кола може да се извозат 1000 километри. Со мотор на внатрешно согорување ефикасноста би била поголема.

Башка водород како алтернатива за складирањето и преносливост на енергија е моментално најефикасен и бајаги поефикасен од хемиските батерии. Мислам дека со развој на науката, многу поверојатно да се движи кон оптимизација на користење на водорот, кој BTW e универзално гориво во универзумот, отколку на хемиските батерии. Евентуално можеби тој пат би го пресретнал користење на безбедна нуклеарна енергија. Но имајќи во предвид дека тоа може да се искористи како оружје, сепак мислам дека иднината ќе биде во водородот. Во Америка веќе одамна постојат возила на водород и како што следам, нема некакви си инциденти со кои овие возила се истакнуваат. Мислам дека има и со мотор на внатрешно согорување и со fuel cell.

Исто така има целосни автономни fuel cell домашни системи кои користат обновливи извори (ветер, сонце), за да вишакот енергија ја скларидаат во водорот и после, кога нема ветер и сонце, само го конвертираат водород назад во електрична енергија (fuel cell работи двонасочно и од водород прави струја и од струја водород).

Порше веќе прави нешто, колку што знам.. Ако имаш време истражи. (обрати внимание на крајот, се збори за e-fuel)

 
Последно уредено:

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.395
Поени од реакции
5.021
Ако се користи мотор со внатрешно согорување, тогаш воопшто не е потребна батерија поголема од обичен акумулатор, кој ќе служи за тоа што служи акумулаторот кај сличните коли на бензин и дизел. За fuel cell возилата, 95% сум сигурен дека не требаат батерии. Незнам колкава е ефикасноста на fuel cell но едно знам, со 3 килограми водород (не ме зимај за збор, ама горе доле толку е) со fuel cell кола може да се извозат 1000 километри. Со мотор на внатрешно согорување ефикасноста би била поголема.

Башка водород како алтернатива за складирањето и преносливост на енергија е моментално најефикасен и бајаги поефикасен од хемиските батерии. Мислам дека со развој на науката, многу поверојатно да се движи кон оптимизација на користење на водорот, кој BTW e универзално гориво во универзумот, отколку на хемиските батерии. Евентуално можеби тој пат би го пресретнал користење на безбедна нуклеарна енергија. Но имајќи во предвид дека тоа може да се искористи како оружје, сепак мислам дека иднината ќе биде во водородот. Во Америка веќе одамна постојат возила на водород и како што следам, нема некакви си инциденти со кои овие возила се истакнуваат. Мислам дека има и со мотор на внатрешно согорување и со fuel cell.

Исто така има целосни автономни fuel cell домашни системи кои користат обновливи извори (ветер, сонце), за да вишакот енергија ја скларидаат во водорот и после, кога нема ветер и сонце, само го конвертираат водород назад во електрична енергија (fuel cell работи двонасочно и од водород прави струја и од струја водород).

Порше веќе прави нешто, колку што знам.. Ако имаш време истражи. (обрати внимание на крајот, се збори за e-fuel)

Ќе го почнам постов со ова:

Assessments since 2020 have concluded that hydrogen vehicles are still only 38% efficient, while battery EVs are from 80% to 95% efficient.
Најефикасниот начин на согорување на водородот е да се претвори во електрична енергија.
Истата може веднаш да биде испратена во електричниот мотор што ги движи тркалата или во батерија што е поефикасен начин.

Складирањето и производството на водород се процеси кои трошат многу енергија.
Водородот молекуларно е најмалиот атом, и водородот буквално бега низ скоро секој материјал.
Треба да се излади на огромно ниски температури, метод што користи многу енергија, плус таа температура треба да се одржува, или да е складиран во огромно голем притисок, што исто така троши многу енергија и чие складирање не трае долго.
Оттука, масовно производство и долгорочно складирање е неизводливо.
Затоа се преминува на локално производство.

Производството на водород се врши најчесто преку електролиза, процес кој користи многу енергија.
Значи потребна е енергија за да се произведи, да се префрли во возилото, па потоа истиот тој водород да се согори што исто така е недоволно ефикасен процес каде се губи многу енергија за да се придвижи возилото.

Накратко сумирано:
Имаш станица на соларни панели која напојува електрични возила и станица на соларни панели која произведува водород.
Оваа што напојува ел возила функционира: произведува струја -> ги полни ел. возила.
Другата: произведува струја -> струјата произведува водород (загуба на енергија) -> се полни возилото -> водородот согорува (загуба на енергија).

Друг проблем е што водородот нема многу простор за напредок.
Технологијата за батерии има. Цената постојано паѓа по единица енергија, просторот се намалува по единица енергија, тежината се намалува по единица енергија.
Со други зборови, од година во година добиваш батерија која е се помала, полесна, поефтина, а содржи повеќе енергија.

Башка имаш еден куп дизајнерски можности, може батеријата да биди возилото, или дел од возилото, ослободува огромен простор кој понатаму може да биде искористен за било што итн.
Кај водородот само додаваш ниво на комплексност во споредба со возилата на фосилни горива.

И на крајот, колку возила на водород има на патиштата, колку целосно електрични?
Компании како Фолксваген се веќе решени целосно да се префрлат на електрични возила.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.682
Поени од реакции
42.261
човеков не знам дали е глуп или така се прави. Што ако батериите се 90% ефикасни кога се изгор скапи и коштаат исто толку колку што ќе потрошиш за неколку години бензин ставање. За еквивалентна Тесла ќе купам Тојота хибрид со фул опрема за многу поефтино, кој на долг рок ќе биде поефикасен од електричната Тесла.
 
Член од
13 јули 2006
Мислења
15.443
Поени од реакции
18.431
И само за појаснување, јас не сум против мерки против глобалното затоплување, но заради се она што го видов за време на короната за тоа како се справува бирократија кога ќе види огромни суми на пари, сум против ГЛУПАВИ мерки кои ќе направат само поголема штета.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.293
Поени од реакции
7.650
И само за појаснување, јас не сум против мерки против глобалното затоплување, но заради се она што го видов за време на короната за тоа како се справува бирократија кога ќе види огромни суми на пари, сум против ГЛУПАВИ мерки кои ќе направат само поголема штета.
Значи си глуп или наивен со други зборови.
Човекот нема влијание врз глобалните циклични промени во температурите. Глобално затоплување е добредојдено за целиот растителен и животински свет, за разлика од заладување.
 
Член од
13 јули 2006
Мислења
15.443
Поени од реакции
18.431
Значи си глуп или наивен со други зборови.
Човекот нема влијание врз глобалните циклични промени во температурите. Глобално затоплување е добредојдено за целиот растителен и животински свет, за разлика од заладување.
Не е така, го зголемуваме нивото на CO2 со нашата активност, што ќе значи промена на климата. Таа промена најверојатно ќе биде кон потопло, но да знаеш, може да дојде и до глобално заладување, затоа што никој не ги разбира работите целосно.

Така да не си прави со умо бајрам, мора да се намали употребата на фосилни горива.

Проблемот е што се туркаат на сила решенија кои не знаеме дали ќе функционираат. Башка корупција и крадење пари од фондовите за тоа.

Електричните возила се реалност и ќе бидат иднина на траспортот по мене, затоа што за разлика од @jamajka, јас сметам дека со водородот ништо нема да направиме. Но, ова туркање по секоја цена, ќе предзвика потреси и некој големи производители може да пропаднат. Тоа ќе предизвика такви потреси што никој повеќе нема да сака да се занимава со мерки против глобалното затоплување.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.293
Поени од реакции
7.650
Не е така, го зголемуваме нивото на CO2 со нашата активност, што ќе значи промена на климата. Таа промена најверојатно ќе биде кон потопло, но да знаеш, може да дојде и до глобално заладување, затоа што никој не ги разбира работите целосно.

Така да не си прави со умо бајрам, мора да се намали употребата на фосилни горива.
Ако го зголемуваме СО2, зашто за 2 години кога светот беше стопиран, не се намали СО2.
СО2 не влијае на затоплувањето, имаш неколку објаснувања поназад, кои досега никој не ги поби. Не ни може, бидејќи објаснувањата се според законите од физиката.

Ти слободно прекини ги фосилните горива, ама дај алтернатива, која помалку ќе испушта СО2 оти нели тоа ви е целта.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.682
Поени од реакции
42.261
затоплувањето не делува нешто како човек да го предизвикал. Природни циклуси се у прашање и мислам дека свемирските движења имаат многу поголема улога во тоа него човекот. Пошто да не би било така не би се менувала климата и порано. А тогаш немало ни фабрики, ни коли ни авиони.
 
Член од
13 јули 2006
Мислења
15.443
Поени од реакции
18.431
Ако го зголемуваме СО2, зашто за 2 години кога светот беше стопиран, не се намали СО2.
СО2 не влијае на затоплувањето, имаш неколку објаснувања поназад, кои досега никој не ги поби. Не ни може, бидејќи објаснувањата се според законите од физиката.

Ти слободно прекини ги фосилните горива, ама дај алтернатива, која помалку ќе испушта СО2 оти нели тоа ви е целта.
Абе не може да се намали CO2 ако светот наеднаш запри :)

Треба многу повеќе зеленило и повеќе години за да се намали сето CO2 што го имаме призведено последните 150 години.

Иначе што му фали на електричните возила како алтернатива? Јас не сум против нив, иако пишувам на темава.

Ќе дојдиме полека до добри батерии, полначи и се останато. Само нема да оди тоа како што си мислат некој луди фанатици и форсираат со сила.

Исто и данокот на јаглерод е прилично глупава идеја.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.293
Поени од реакции
7.650
Абе не може да се намали CO2 ако светот наеднаш запри :)
Е оти... Тоа претходното СО2 што човекот го испуштил, ако дел растенијата го искористиле, дел се разградил, а не додаваш нови количини, оти да не се намали....

Треба многу повеќе зеленило и повеќе години за да се намали сето CO2 што го имаме призведено последните 150
За да имаш многу повеќе зеленило, треба да имаш многу поголема количина на СО2 :гик:

Иначе што му фали на електричните возила како алтернатива?
Не им фали, туку вишок има при нивното производство и за масовна употреба.
Повеќе СО2 испушташ за да произведеш електрично возило, големи површини природа ќе уништиш за да дојдеш до бакар, литиум и други минерали, а со среќа и за рециклирање.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.293
Поени од реакции
7.650
@teneke , бидејќи Хјуман е многу зафатен, можеби ти знаеш како СО2 ја заробува топлината од доле, ама ја пропушта топлината од сончевите зраци.... На која височина се одвива тој процес и зашто на различни висини, имаме различни температури, во смисла нема континуирано ладење колку се иде повисоко


Од @Ron Burgundy го знам одговорот: извртувам факти, немам допир со реалноста и теории на заговор. :P
 
Член од
13 јули 2006
Мислења
15.443
Поени од реакции
18.431
@teneke , бидејќи Хјуман е многу зафатен, можеби ти знаеш како СО2 ја заробува топлината од доле, ама ја пропушта топлината од сончевите зраци.... На која височина се одвива тој процес и зашто на различни висини, имаме различни температури, во смисла нема континуирано ладење колку се иде повисоко


Од @Ron Burgundy го знам одговорот: извртувам факти, немам допир со реалноста и теории на заговор. :P
Да не му ја тупиме многу, гледано уназад милиони години со порастот на СО2 има пораст на температурите. За очекување е тоа да се случи.

Не дека планетава или животот на планетава ќе престане да постои, постоел и порано кога било МНООООГУ потопло, ќе постои и понатаму.

Проблем е што никој не знае дали ние, луѓето ќе постоиме во таква средина :)

Ништо не ни фали да намалиме со користење на фосилни горива.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom