Ќе почнам со Лада Нива, иако немав сопствена имам искуства со ладите. Како теренец е добра, голем адут и е краткото меѓуосовинско растојание и гумите. Од друга страна моторот е слаб со голема потрошувачка.
Нешто што мене лично ме нервира е тоа што нема простор во кабината, значи едвај 4 четворица покрупни и ептен малку багаж -
под услов да немаш боца за ЛПГ. Ако е постара ќе си имаш мака со гниење (буквално да нема здраво место каде да се прицврсти редукторот) потрошни делови како спони, јабучици, зглобови и работи кои цело време ќе те зафркават без разлика колку често менуваш. Ако си домаќин човек може да немаш вакви маки.
Џиш го знае местото каде што ја возам Махиндрата, а таму исто така имам отидено и неколку пати со Гранд Витара (1992 год) 1.6 JLX Sidekick. За
суво брка работа, троши 5-5,5 литри, моторот не се слуша како работи
Но, лесна е и бразди и дупки буквално ќе те „растурат“ ако пробаш барем малку побрзо да возиш, за разлика од Махиндрата која спие... За асфалт е чудо, 160-170 на саат без проблем, за разлика од Нивата.
Деловите се скапи, ама ретко има некој проблем.
Е сега, за потежок терон има слабости. Предниот диференцијал се вклучува само од надвор, значи треба да излезиш во калта и да го бараш предното тркало. Си застанал - што автоматски значи си заглавил. :helou: Пак ќе речам, лесна е и многу тешко се снаоѓа во длабока кал и длабок снег.
Ладата е над Витарата во теренските способности, но јас сепак би ја избрал Витара.
И најбитното -
возачот Ако немаш појма од теренско возење, ни 3 лади ниви не те спасуваат...
Видов дека сакаш да ја смениш Ладата за Витара, па би ти ја предложил Витарава, само што во последно време ја гледам во Кавадарци значи може веќе да е продадена.
http://pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=112478
Размисли убаво дали вреди да ја смениш Ладата со Сузуки, оти и јас бев на вакво искушение за малку да направам огромна грешка.