Според весникот, Црна Гора се спротивставила на глобализацијата и не сака да им дозволи на големите глобални брендови да доминираат со пазарот.“
Оваа приказна само за мали деца у градинка. Вистинската причина е лобирањето од локалните ресторани кои биле загрижени дека граѓаните, доколку им се дозволи ИЗБОР да бираат помеѓу нивната храна и МекДоналдс, ќе го изберат второто. Оттука, Владата се „спротиставила на глобализацијата“ - за да го осигура профитот на неколку локални ресторани и да се претстави себеси како спасител на граѓаните, кои ги смета како неспособни мали дечиња на кои им треба дадилка да ги заштити да не прават глупости.
Се разбира, губитникот се сите оние кои ќе уживаа во храната на МекДоналдс, новите работни места, новите приходи кои ќе завршуваат во државната/локалната каса, и на крај, пред се, слободата секој да го инвестира својот капитал, труд и знаење без никакви пречки од политичката каста. Црна Гора 0: Мекдоналдс 0: лоби интереси и политичари 1.