Фан Клуб: Шкендија

Mercury

ФК Победа
Член од
23 септември 2013
Мислења
Поени од реакции
Сега ја гледав веб страната.Нема на Македонски или јас не се најдов?

Mercury

ФК Победа
Член од
23 септември 2013
Мислења
Поени од реакции
Искрено мислам дека е грешка,сепак сте конкурентен тим и има луѓе што сакаат да ве следат а не разбираат англиски и албански

Tоni

ILLYRIAN
Член од
26 февруари 2009
Мислења
Поени од реакции
Искрено мислам дека е грешка,сепак сте конкурентен тим и има луѓе што сакаат да ве следат а не разбираат англиски и албански
Не е исклучена можноста да се стави и македонски јазик. Неодамна беше ставен и англискиот.

Член од
19 мај 2010
Мислења
Поени од реакции
Junior super forma, Mambata postigna pak gol, i druga pobeda protiv ukrainskiot prvo ligas.

kako e mozno nekako da go penzionirame Polozhani i da go sedneme na klupa Useini, ovie ni se slabite tocki.
Inace ova sezona cekam od Junior mnogu, mu donosevme drugar od Brazil, i iskusni igraci i izglea sea e motiviran da igra.

Tоni

ILLYRIAN
Член од
26 февруари 2009
Мислења
Поени од реакции
Одлична атмосфера има во тимот, крајот на клипот е најјако! :D

Tоni

ILLYRIAN
Член од
26 февруари 2009
Мислења
Поени од реакции

Shkëndija faces Vëllaznimi on Sunday
Shkëndija will face Gjakova’s FC Vëllaznimi in a controlling match which will take place in Tetovo starting from 14:00.

Gjakova’s FC Vëllaznimi will be Shkëndija’s last opponent before the start of the spring season in the Macedonian First League. The teams will face each other in a controlling match which will be a general test for Shkëndija before the match against Teteks. The teams will meet on Sunday starting from 14:00 PM in the City Stadium of Tetovo. Shkëndija will record its 7th controlling match since the team played 6 other matches in Antalya . However, this match will also be a chance for the supporters to see in live action the new reinforcements and the team which will compete in the upcoming season.

- See more at: http://www.kfshkendija.com/te-dielen-prova-gjenerale-me-vellaznimin-e-gjakoves/?lang=en#sthash.ssJaSPEn.dpuf

• Ми се допаѓа
Reactions: ADP

Tоni

ILLYRIAN
Член од
26 февруари 2009
Мислења
Поени од реакции
Ете ги барбикиве ја покачиле цената на билетите, нема проблем курви ќе ве купиме :cool:

10986922_635790819858319_7236926305713289010_n.jpg

• Ми се допаѓа
Reactions: ADP

Tоni

ILLYRIAN
Член од
26 февруари 2009
Мислења
Поени од реакции

Хах сега управата на барбиките не ги пуштиле сеуште картите во продажба бидејќи сега треба да коштаат 150 ден, а на денот на натпреварот 200 ден.

Tоni

ILLYRIAN
Член од
26 февруари 2009
Мислења
Поени од реакции

Ashkovski sufferes hand injury
The left back has suffered a injury on Sunday, but hi won’t miss the clash with Teteks as hi continues to train normally.

Shkëndija’s left back Stefan Ashkovski has suffered injury in Sunday’s game where Shkëndija players faced each other divided in two teams. The 23-years-old in the second half after an inappropriate fall i complained of pain in the right hand, and stayed in the game only a few minutes after receiving medical assistance, but was forced to abandon the game. Detailed scans showed two cracks in the bone and the same has been plastered. However, he continues to train and his participation in Sunday’s meeting with Teteksin is not in doubt. The same situation is with the striker Hristijan Kirovski, who was injured while warming up prior to Sunday’s duel. Medical exams have diagnosed him with slight extension, so from Thursday the striker continues working with the group and Kozniku can count on him against Teteks. Meanwhile on Tuesday the players had a day off, and as of Wednesday preparations continue for the rest of the championship and the big local derby.

- See more at: http://www.kfshkendija.com/ashkovski-lendon-doren-por-do-luaje-me-teteksin

Kajgana Shop

На врв Bottom