Вака за стереотип на каков е скопјанецот или скопјанката ке земеш во предвид
Дебар мало,Капиштец,Центар,Водно но веке кај општина карпош ке земеш Млечен,Почеток на тафталоџе а исто така на партизанска Карпош 1
послем едно 200/300 метри послем рампа(за кисела вода) и до маџар маало до почеток на железничка
другите може да се етикетираат и да зборат јас живеам во скопје вака така
Треба да сватат луѓето од другите градови дека ние не ги прцуеме или нешто друго
проблмот е некој идиоти што го прават тоа а не се ни родени во скопје
Колку што разбрав,збориш за во старо Скопје или сегашно каде се скопјанците.
Скопје беше и од онаа страна на Вардар,кога живеевме и учевме заедно со Турците, Ромите и Евреите.Не се сеќавам колку ги имаше но ги немаше оволку Албанциите,беа помалку од другите наброени малцинства. На пример сум учел и мал период во О.У
Јане Сандански и Васил Главинов и Кирил и Методи, бидеиеќи и сум живеел на таа страна.Албанци не се ни забележуваа.Дури ги немаше ни по чаршијата и пазарот.Потоа откако се иселија масовно Турците тие кренаа глава.
Значи стари скопјани имаше многу и во тие предели,каде се сега реткост,од познати причини.Тоа беа:Карадак маало,Крњево маало,Топаана,Дуќанџик,Еврејско маало,
Француски гробишта,Тетовска трошарина,секако и Чаир па и Пајко маало.
Да го земеме за пример Дуќанџик,малкумина и знаат каде се тоа наоѓа.Дедо ми е од тоа мааало куќата уште е таму и е една од ретките кој останаа непродадени.
Дуќанџик е маало под тврдината Кале само од другата страна, од Македонска куќа ако одите по таа улица излегувате на Дуќанџик, а може и од кај Благоја-железничарот што местеше исчашени зглобови уште пред земјотресот.А до таму се пристигнуваше покрај централниот затвор кои сега не постои.
До Дуќанџик може да стасате и од страната на Бит Пазар,по улицата покрај полициската станица.Или од страната на Тетовска трошарина.
Ова место беше населено претежно со Македонци што живеат во тој дел на Скопје,заедо со повеќе Ромски семејства и малку други.
А сега е се Албанизирано,наш човек и неможеш и да сретнеш,и јас ретко поминувам таму во тој предел.
--- надополнето: 7 април 2013 во 15:00 ---
Од википедија:
Стевче Јакимовски (роден на 27 август1960 година во село Подржи Коњ, Крива Паланка) е градоначалник на општина Карпош.
Поентата на муабетот ми е дека во пазарно општество луѓето се вреднуваат според нивните способности, а не според потеклото (ова не важи за јавна администрација).
Само што јас на свој грб сум осетил дека не е така,бар последниве 10 години.
А добро да е така,како што велиш.
На пример најдобрите фармацевти да работат во Алкалоид.
Најдобрите технолози во Југохром,Фени и Бучин..
Најдобрите маш. инжињери во Завод Тито.
Ама стварноста е друга - некој иако најдобар се уште е без работа од овие струки и др.
--- надополнето: 7 април 2013 во 15:22 ---
ајде еве јас ќе ти одговорам...
- Прво селата што ги наброја се од околината на Прилеп со кола +-15 минути. (тоа е побрзо него Карпош - Аеродром со кола)
- Второ селата се живи т.е. има народ што живее таму константно, и си се развиени како што треба - пример во Кривогаштани има голем маркет - И ИМА АЕРОДРОМ (спортски), има спортски сали, фудбалски игралишта. Јас играв фудбал во трета општинска лига во една екипа од село, иако јас живеам во градот. Така да не е се ти како што мислиш дека се опустошени селата во Пелагонија. Баш напротив.
- Трето за народот. Народот од овие села никогаш не би се преселил во Скопје. Луѓето си се богати и си имаат свои бизниси - дали тоа се земјоделие или друго небитно. Ајде еве вие како постар најдете во Скопје некој од Пашинорувци. Тешко.. Тие си го бркаат бизнисот во село, а и имаат некоја фобија од живеење во Скопје, пошто нели е најголем град.
Во Скопје идат баш градски деца (иако јас не сум по потекло од градот). Во Скопје одат баш оние кои сакаат некоја кариера да си изградат во животот и Скопје им е попратна станица И оние кои од мака решиле да живеат во Скопје (Верувај дека никој не си оди од дома ако му е добро).
Ве читам постојано во темите како се жалите дека сите сне дошле во Скопје и нивите останувале необработени. Тоа се ваши говори.
Зошто ако толку сте загрижени за нивите, не одите вие или вашата фамилија да ги обработува?
Пишав предходно за комшијата лани што ни беше во една Скопска зграда, а и сега ќе го пишам истото.
Маж и жена со две мали деца, од кои само 1 вработен. Секоја вечер ечеше зградата од нивните караници главно заради економски причини. Чичко Трифун беше стар скопјанец, ама биле сиромашни барем така газдата ни кажа.
Еве вас да ве прашам.
Зошто чичко Трифун не го продаде станот (наспроти Соборна- значи центар). Со парите може да си купи двоспратна куќа во провинција,кола и да му останат половина пари да си започне сопствен бизнис надвор од Скопје. Зошто наместо тоа тој останува во Скопје да ја трпи ситуацијата?
Од Пашино Рувци,има цели големи фамилии во Скопје, значи сите се тука браќа сестри до еден,дури и постари лица. А што е со нивите (што ги спомна) не знам.Од овој круг на села не го спомнав и Бучим,знаеш ли колку се овде бучковци населени и работат.Да ти ги набројам следниот пат по име и презиме и ПРЕКАР,кои и го имаат па нели се од Прилеп.
И каде јас спомнав сиромашни или запустени села, тие се одлични села како Банат,
--- надополнето: 7 април 2013 во 15:26 ---
Претпоставувам далеку сте постар од мене, најверојатно кога сте оделе на училиште немало предмет историја
.
Но мајтапот на страна, едно прашање и за вас.
Дали сте вие прав Скопјанец или доселен од некаде( претпоставувам кичевско), и дали ако е така вие некому сте му ја зеле работата и тој некој полека но сигурно умирал вклучувајќи ја тука и неговата ќерка и жена??
Прво,што е према вас прав Скопјанец или Битолчанец или Радовишанец.
По мое ако во лична карта е место на раѓање Подржи Коњ,тој или таа потекнува од тоа место со име Подржи Коњ,осфен во ретки случаи кога мајката е од Скопје но и се посакало да види планина во последните дни од бременоста или била на гости во Подржи Коњ и се породила таму и таму е запишан-а.Но детето е сепак скопско.
Како досега не уочи што сум кажал за ова прашање,кој од каде е има и факт-гробовите.