Семинарски, состави, есеи, задачи

Член од
27 јануари 2007
Мислења
2.504
Поени од реакции
72
Некоја семинарска за социјална политика како наука, предности и недостатоци? Така малце итничко е..
 
Член од
20 мај 2010
Мислења
5
Поени од реакции
0
Дане има некој семинарска за Европска Унија..или нешто во врска со тоа да помогне? тнџџџ
 
Член од
7 септември 2010
Мислења
16
Поени од реакции
3
Да не има некој случајно семинарска или есеј на тема "Менаџирање на конфликти и кризи"
 

AlternativeF

госпожата од втори
Член од
1 мај 2006
Мислења
4.830
Поени од реакции
7.574
Имате нешто за менаџмент на човечки ресурси (што не е препишано од книга)?
 
T

Tetro

Гостин
Да не има некој случајно семинарска или есеј на тема "Менаџирање на конфликти и кризи"
Еве, малку е несредено, ама ќе ти биде од корист мислам. :)


- КОНФЛИКТИ -
Како што спомнавме,кај фрустрацијата доаѓа до судир меѓу едеа мотив и пречка (надворешна или лична),кај конфликтот доаѓа до судир меѓу мотивате(еден со друг мотив).Бидејќи личноста не може истовремено да го трпи влијанието на два или повсќс мотнви,конфликтот е често присутен.Состојбата на судир или спротиставување меѓу мотивДте се нарекува конфликт.Доколку акциите кои потекнуваат од неколку мотиви се софпаѓаат шш се во доволна мерка слични,коифликтот ќе биде мал или нема да постои.Најчесто лравецот на активност на еден мотив е во спротивност од иравците на другите мотнви.Според тоа,суштината на конфликтот е во тоа што личноста не може да следи две различни насоки во исто време.
Ситуацијата во која човекот се наоѓа поради судирот на мотиви се нарекува конфликтна ситуација.
-ВИДОВИ КОНФЛИКТИ-
Според анализата на психологот Курт Левин(lewin,k 1935)конфликтните сатуации прнпаѓаат на еден од трите основни вида:
1. Привлекување- привлекување(конфликт на двојно прнвлекување);
2. Одбивање-одбивање(двојно одбивање);
3. Привлекување и одбивање(амбивалснтност).

Конфликтот на двојно привлекување претставува ситуација во која од две привлечнн цели човекот мора да се одлучи само за една.Обично се вели дека оваа ситуација е најмалку болна и најлесно се разрешува,бидејќи двата објекти или ситуации се привлечни.Вистина е и тоа што со изборот на едната цел ја губиме другата.На пример, девојка која треба да се одлучи помеѓу две момчиња кои н предлагаат брак,може да бидс доведена во состојба на мачна неодлучност. Овој процес може да трае многу долго и да биде многу мачеа.Изборот се врши во моментот кога едната од двете цели ќе постане поирнвлечна.Но, обично се случува по извршениот избор напуштеннот објект да добне во својата привлечност.За илустрација на оваа конфликтна ситуација е басната за магарето кое не можело да се одлучи помсѓу два свежи стога сено умрело од глад.

Конфликтот на двојно одбивање преставува ситуација во која од две одбнвни н непријатни цели човекот мора да се одлучи за една. Конфликтот постои во случаите каде се дадени само две алтернативи помеѓу кои мораме да извршиме избор.Тоа е случај при изборот на помалото од двете зла.Во таква ситуација се наоѓа војник кој се плаши да војува,но се плаши и да дезертира поради послсдиците од таа одлука.Бидејќи мора да избере една ситуација често ја избира онаа чии негативни последнци нема да се појават всднаш(ќе ги почувствува подоцна но во тој момент ќе му изгледа помалку непријатна).Овој конфликт многу тешко се разрешува и доколку често се јавува може да доведе до одредени пореметувања на личвоста(особено невротични поремстувања).
Конфликтот на привлекување и одбивање претставува ситуација во која една иста цел истовремено е подсднакво привлечна и подеднакво одбивна.На пример при изборот на работно место,кое е добро платено,но содржн и опасиости по здравјето,се јавуваат спротивни(амбивалснтни)чувства. Истотака и дете може да нма амбивапептсн став кон своето помало братче, истоврсмено и го сака(убаво му е кога си игра со него)и не го сака(зашто роднтелите на помалото му обрнуваат повсќе внинание).Кај конфликтот од овој тип,кога привлекувањето и одбивањето не се јаки,конфликната ситуацијанема тешки последици.Но ,кога стремежот нешто да се направи е многу силен истовремено е голем стравот од тоа, а уште и кога таа ситуацнја трае долго, во тој случај има тешкн последнци.Голем број конфликти вклучуваат не две,туку повеќе целн,решавањето на конфлнкната ситуацвја може да трае многу долго,можат да се јават ве само тегакв психосоматски заболувања туку и посериозни психоисвротичии манифестации.

РЕАКЦИИ НА ФРУСТРАЦИИ И КОНФЛИКТИ
Постојат два начжна на реакцни на фрустрациите и конфликтнте:реалистичка и нереалистичка.
1.Реалистичко реагирање подразбира свссно и намерно преземање акција. Постојат повеќе можни реалнстички начини решавање на проблемите.
1.3големување на фрустрационата толеранција.Под фрустрациона толеранција се подразбвгра способност на поднесување в издржување на вознемирувањето произведено °Д фрустрадијата н конфликтот.Таа способност може да биде кај различни поединци во различен степен.На примертдсцата имаат многу ниска фрустрациона толерантвост и не прифаќаат никакво одложување и поместување реализацијата на мотивот(сега сакам чоколадо)
2.Намалување на нивото на аспирацнја(
 
Член од
23 декември 2010
Мислења
1
Поени од реакции
0
Ima li nekoj semiraska za KORPORACISKI KAPITAL ili materjal povrzan so ovaa tema Ve molam mnogu mi e itno...Fala odnapred
 
T

Tetro

Гостин
Да не има некој случајно семинарска или есеј на тема "Менаџирање на конфликти и кризи"
Не испаднало како што треба, еве го продолжението



2.Намалување на нивото на аспирацнја(аѕрiration-желба).
Честопати наидуваме на фрустрации затоа пгго желбите ни се премногу големи,зашто имаме претеранн аспирации. Доколку во желбите сме поскромни,доаѓа до намалување на степенот на фрустрација.(не можам да бидам добар музичар но можам да бидам добар пеач).

З.Вложување поголем напор.Ова претставува најздрав начин на реалнстичко реагирање на фрустрацијата н конфлвктот.На пример,кога студентот ќс види дека не успеал да го положи испитот,за следната сесија многу подобро ќе се подготви.Кога играчите ќе изгубат важен натпревар за наредниот ќе се потрудат да играат многу подобро.
4.Менување на пристапот кон проблемот. При решавањето на проблемот не треба да се заземе крут став,тоа значи дека,ако согледаме дека решението не е можно на еден начип,ќс бараме некој друг начин.Познато е дека девојката може да ја добие наклонстоста иа познајникот доколку ја изменн "тактиката".
5.Негативно реалистичко реагирање.Ова реагирање може да се манифестира на два начина.Во вид на агресија и напад врз причинителот на фрустрацијата и во вид на самоагресија и напад врз сопствената личност.Агресијата може да биде физичка,(желба да се ванесе телесна повреда) и психичка,(нанесување духовна повреда).
Н.Нереалистичко реагирање на фрустрациите и конфликтите се јавува во вид на употреба на одбранбени механизми.Тоа се механизми што човекот несвесно ги користи за да ја одбрани сопствената личност од вознемиреност.И покрјај тоа што на тој пачин не може реално да ги отстрани пречките и сопствените конфликтни состојби.тој го задржува своето спокојство и сигурност на тој начин што несвесно се залажува себе си.Поради ова одбранбените механизми играат позитивна улога во учувувањето на човековиот интегритет и идентитет,доколку се користат во ограничена мерка.Тие не треба да се единствен начнн за реагирање зошто не претставуваат решение на проблемот туку одбрана на личноста за краток временски аериод.Ако дојде до нивно претсрано користење,кај личноста може да се развие нсихопатолошко нарушување на здравјето.Постојат голем број на одбранбени механизмн и тоа:
1.Рационализација претставува изнаоѓање по прнфатливи и пооправдани ирнчнни за однесувањето.Постојат два вида:"сладок лимон"и "кисело грозје".Механизмот "сладок лимон" претставува ситуација во која малата вредност на реално постигнатата цел се зголемува.Ученикот,кој на писмената добил двојка,се теши на тој начин што се убедува себеси дека тоа е успех,зашто писмената била многу тешка.Механизмот "кисело грозје" е ситуација во која вредноста на целта сс намалува поради неможноста таа да се постигне.На пример,студентот што паднал на испитот ќе се убеди дека испитот и онака не бил важен.

2.Идентификација дретставува механизам на поистоветување со другите и нивниот успех. Тоа е нормален и чест процес во социјализацвјата на детето.Девојчето ги облекува фустаните на мајка си и ги употребува нејзините шминки.Така се понстоветува со неа. Машкото дете сака да е силен како татка си.Подоцна во пубертетот,поради бројните комплекси и нерешенн проблеми,младите се идентификуваат со познати личности од јавниот живот.
Еден спротивен механизам на идентификацијата се јавува кога родителот се поистоветува со своето дете и се обидува преку него да ги реализира своите неостварени желби.Така на пример,таткото што не успеал да биде инженер ќе сака тоа да го постигне неговиот син,иако овој воопшто нема наклонетост кон таа професија.
З.Репресија значи потиснуваље на непријатните содржини од свеста и нивно "сместување"во областа на несвесното.За откривање на несвесното и одбрамбениот механизам репресија особено е заслужен психоамалитички фројд.Тој тврдеше дека определени непријатни содржини што ни изгледаат заборавени всушност се само скриени (во несвесното) и чекаат момент да се покажат. Ученикот навистина заборава да им каже на своите родители за родителската средба затоа што во дневникот има слаби одценки.Тој својата нспријатност ја разрешува на тој начин што ја потиснува.
4.Регресија е одбрамбен механизам при кој се избира примнтивсн начин на реагирање,оној што бил карактсристичен за пораната возраст. Регресивно ќе се однесува студентот што,кога ќе падне на испитот,ќе плаче(велимс "плаче како мало дете").
5.Рсакциона формација е таков одбрамбен механизам при кој реалното однесување е сосема спротивно од саканото.Често пати ни се случува да сме претерано љубезни токму кон оние што ни се особено непријатни.Нссвссно ги покриваме сопственитс чувства.
б.Сублимација претставува одбранбен механизам при кој човекот,што не успеал да го задоволи својот мотив,во замсна си поставува друга иоприфатлива цел кон која ја пренасочува неискористената енергија.
Така,на пример,младиот човек,кој не успеал да ја реализира својата љу6ов,ќе се обиде чувствата да ги изрази пишувајќи стихови.

Заклучок
Најчесто се смета дека фрустрацијата е штетна за личноста, што е всушност и висткна, бидејќи долготрајните тснзин преднзвикуваат разни психоматскн пореметувања.
Силата на мотивот ја достигпува својата кулмииација единствено ако има пречка на патот кон остварувања на целта. Без прсчки активноста е повеќе или помалку навика. Такви интензивни настојувања често водат до совладување на пречката. Но,ако пречката е многу јака, а личноста може да ја совлада ситуацијата на нов начин, односно да најде алтернативен пат за решение.
Благодарение на тешкотиите на кои наидува човекот ја развива својата способност, развива постапност во работата, настојчквост во остварувањето на целите.
Но сигурно дека нивото на тензијата не смее да биде повисока, бидсјќи тогаш ефектите од фрустрацијата се негативни по личноста и решението - доаѓањето до целта се одложува а последиците од фрустрацијата се негативни и можат да доведат до пореметување.





Толку беше од семинарските за оваа година, се потрошија.
 

Nikolic

Џентлмен
Член од
8 април 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
68
Знам дека нема никој,ама пак да си прашам за секој случај...семинарска да не има некој на тема БЕРЗА ?
 

X3m

Титула по желба
Член од
20 јуни 2007
Мислења
445
Поени од реакции
177
Да прашам некој да не има есеј на тема: "Сличности и разлики во постапката за донесување, содржината и формата на уставот од една страна и законот од друга страна".
Или нешто ако имате за сличностите и заликите помеѓу уставот и законот (семинарска, извадок од книга) што би можело да ми помогне.
Фала.
 

X3m

Титула по желба
Член од
20 јуни 2007
Мислења
445
Поени од реакции
177
Да прашам некој да не има есеј на тема: "Сличности и разлики во постапката за донесување, содржината и формата на уставот од една страна и законот од друга страна".
Или нешто ако имате за сличностите и заликите помеѓу уставот и законот (семинарска, извадок од книга) што би можело да ми помогне.
Фала.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom