Toa morate samo na notar dogovor da napravite i toa detalen. Na toj sprat, postavenost na taa strana, so taa kvadratura itn itn. On nemoze da ti dade imoten list ama mozete da go oficijalizirate dogovorot na notar.Ајде ако може само мал совет.
Имено, имаме куќа за која е направен договор со одреден инвеститор за градба на зграда на нејзиното место и, знаете како одат тие работи, треба да добиеме неколку станови за тоа.
Е сега, повеќе фамилии сме, уредено си е тоа кој колку како, ама ме интересира дали пред да се руши куќата и да се почне со градба треба да добиеме документ за сопственост на точниот стан. Пример стан бр.4 на 2ри кат е на тој и тој и дали со тој документ би можеле да го продадеме истиот веќе во градба ?
Знам дека прашањава си се за инвеститорот, ама би сакале и од страна да слушнеме некое мислење пред тој да ни каже што како.
Фала ви многу
Обрати се до Основно Јавно Обвинителство за случајов. Вербалната расправија ја прави работата повеќе дрска и безобзирна, главното е што куче нападнало малолетно дете и го соборило на земја.Eden sovet. Denes vo park kuce go napadna sinot. Srekja izreagirav na vreme i go izbrkav kuceto koe go bese vekje butnalo sinot na zemja i vrz nego laese. Inaku sinot ima 4 godini. Vo megjuvreme koga go krevav sinot od zemja sopstvenikot na kuceto me napdna verbalno i so guranje i navredi iako negovoto kuce bese sami izbrkano a ne udreno. Vo toj moment jas mu se sprotivstaviv samo verbalno i od pozadi nego dotrcaa uste 3 drugari negovi i site zaedno pocnaa da me guraat. Tocno deka nemase nieden udar od tipot boks ili samar no imase guranje. Viknav policija i koga oni dojdoa namesto da go resat slucajot oni odlucija da ni pisat po edna opomena za verbalno raspravanje i narusuvanje na javniot red i mir. Da i na nego opomena i za sto kuceto ne mu bilo vrzano. Jas im dadov i broj od ediniot svedok koj bese tuka prisuten, no seto toa kako da ne bese bitno za niv. Ne mi e jasno kako moze jas kako osteten i napadnat koj sum gi povikal niv da sprecat pogolem incident da dobijam opomena.
ZATOA VE MOLAM ZA SOVETI STO PONATAKA. I dali vredi bilo sto ponataka da se zamaram.
ROMA ROMA ROMA
Deteto ne bese kasnato ili bilo sto, samo bese preplaseno bidejki kuceto go butna na zemja i se kaci vrz nego i mu laese vo lice. Mojata brza intervencija ne dozvoli da dojde do povekje za srekja. Inaku fala.Обрати се до Основно Јавно Обвинителство за случајов. Вербалната расправија ја прави работата повеќе дрска и безобзирна, главното е што куче нападнало малолетно дете и го соборило на земја.
Полициските службеници дошле и „ја решиле работата по брза постапка“, тоа за жал за нив е решена работа и не им се мрднува ни со прст повеќе а камо ли да фатат реално да си ја извршат работата за која се платени.
Запиши ги сите податоци кои ги имаш, можни сведоци, најпрвин би те советувал да разговараш со адвокат за да ти се овозможи соодветна правна поддршка и обрати се до Обвинителство директно со кривична пријава. Нивна работа е што понатака.
Не спомна дали детето има некакви физички повреди, али доколку има обавезно да се документираат т.е. да се направи лекарски преглед и да се изготви вештачење.
30 rabotni dena. So srekjaЗдраво.
Имам документ кој потврдува дека имам оставено телевизор под гаранција на сервис на дата 11.09.2015. Со оглед на тоа што во вторник веќе ќе биде 13.10.2015 мене повеќе од 30 денови ми го немаат вратено телевизорот.
Ме интересира следново. Дали законот вели дека телевизорот треба да се врати за 30 денови или за 30 работни денови? Доколку е за 30 денови каде може јас да се обратам за да видам дали имам опција да побарам нов телевизор, со оглед на тоа што рокот од 30 дена нема да го запази сервисниот центар на Техномаркет?
Благодарам.
30 дена е рокот за поправка, за повеќе информации и совети најдобро е да се обратиш во ОПМ.Здраво.
Имам документ кој потврдува дека имам оставено телевизор под гаранција на сервис на дата 11.09.2015. Со оглед на тоа што во вторник веќе ќе биде 13.10.2015 мене повеќе од 30 денови ми го немаат вратено телевизорот.
Ме интересира следново. Дали законот вели дека телевизорот треба да се врати за 30 денови или за 30 работни денови? Доколку е за 30 денови каде може јас да се обратам за да видам дали имам опција да побарам нов телевизор, со оглед на тоа што рокот од 30 дена нема да го запази сервисниот центар на Техномаркет?
Благодарам.
Рокот е 30 дена (не работни туку вкупно) и со сигурност веќе е поминат. Сега слободно имаш право да одбиеш да го примиш поправениот тв кога ќе те повикаат и да бараш да ти дадат нов (со гаранција која ќе отпочне да тече од денот кога си го примил новиот тв) или пак да бараш раскинување на договорот и враќање на износот кој си го платил. Мој совет ти е писмено да ги известиш и да им оставиш дополнителен ден од неколку дена да ти дадат нов тв или да ти ги вратат парите. Ако во дополнителниот рок не постапат по твоето барање, поднеси тужба пред надлежниот суд па на тој начин најлесно ќе ги оствариш твоите права, а тие ќе мораат покрај износот кој веќе ти го должат, да платат уште судски и адвокатски трошоци, кои неретко можат да коштаат и повеќе од самиот телевизор, па можеби тоа ќе ги освести во иднина да се однесуваат со своите клиенти со респект и онака како што заслужуваме сите. Нема потреба повеќе да контактираш и да ги молиш инспекциите или агенцијата за заштита на потрошувачите да реагираат и да превземат мерки за твоја заштита, ионака тие ги штитат големите трговци, а не потрошувачите.Здраво.
Имам документ кој потврдува дека имам оставено телевизор под гаранција на сервис на дата 11.09.2015. Со оглед на тоа што во вторник веќе ќе биде 13.10.2015 мене повеќе од 30 денови ми го немаат вратено телевизорот.
Ме интересира следново. Дали законот вели дека телевизорот треба да се врати за 30 денови или за 30 работни денови? Доколку е за 30 денови каде може јас да се обратам за да видам дали имам опција да побарам нов телевизор, со оглед на тоа што рокот од 30 дена нема да го запази сервисниот центар на Техномаркет?
Благодарам.
Мене не ми е целта да стигнам до суд и да се расправам со тужби, бидејќи тоа неминовно ќе повлече уште повеќе време. Мене целта ми е само да го добијам назад телевизорот здрав и употреблив. Обично мислам дека им е пракса да ги враќаат на ден петок, така да може да оставам до петок ако го вратат се во ред. Доколку и овој петок не го вратат тогаш ќе повлечам се што е можно за да бидам обештетен како што и заслужувам. Сепак уште утре имам намера да ги исконтактирам таа агенција за заштита или не знам што и инспекторатот ако е потребно, чисто ако не повеќе да проверам како функционираат тие институции.Рокот е 30 дена (не работни туку вкупно) и со сигурност веќе е поминат. Сега слободно имаш право да одбиеш да го примиш поправениот тв кога ќе те повикаат и да бараш да ти дадат нов (со гаранција која ќе отпочне да тече од денот кога си го примил новиот тв) или пак да бараш раскинување на договорот и враќање на износот кој си го платил. Мој совет ти е писмено да ги известиш и да им оставиш дополнителен ден од неколку дена да ти дадат нов тв или да ти ги вратат парите. Ако во дополнителниот рок не постапат по твоето барање, поднеси тужба пред надлежниот суд па на тој начин најлесно ќе ги оствариш твоите права, а тие ќе мораат покрај износот кој веќе ти го должат, да платат уште судски и адвокатски трошоци, кои неретко можат да коштаат и повеќе од самиот телевизор, па можеби тоа ќе ги освести во иднина да се однесуваат со своите клиенти со респект и онака како што заслужуваме сите. Нема потреба повеќе да контактираш и да ги молиш инспекциите или агенцијата за заштита на потрошувачите да реагираат и да превземат мерки за твоја заштита, ионака тие ги штитат големите трговци, а не потрошувачите.
Ти си тој кој одлучува за своите права. Јас само се обидувам да ти помогнам. Ако целта ти е да ги оствариш своите права, преку суд е најбрзо со оглед на тоа дека твојот случај е кристално чист од правен аспект и претпоставувам дека самите тужени веднаш ќе го признаат твоето тужбено барање и се ќе се заврши и без одржување на рочиште пред судот со цел да не се ствараар непотребни трошоци. Во интерес на времето ти предложив прво да се обратиш до продавачот со писмена опомена пред тужба и да побараш да ти дадат нов тв или како што велиш ти поправен и употреблив тв. Доколку продавачот имал намера да постапува фер и правично имал и повеќе од доволно време. Инспекција и агенцијата за заштита на потрошувачи за жал не се надлежни да решаваат облигационо правни и имотни односи, иако можат и треба да реагираат и да му изречат казна за непочитување на правото на потрошувачот, туку најверојатно и тие ќе те упатат на спор пред надлежен суд.Мене не ми е целта да стигнам до суд и да се расправам со тужби, бидејќи тоа неминовно ќе повлече уште повеќе време. Мене целта ми е само да го добијам назад телевизорот здрав и употреблив. Обично мислам дека им е пракса да ги враќаат на ден петок, така да може да оставам до петок ако го вратат се во ред. Доколку и овој петок не го вратат тогаш ќе повлечам се што е можно за да бидам обештетен како што и заслужувам. Сепак уште утре имам намера да ги исконтактирам таа агенција за заштита или не знам што и инспекторатот ако е потребно, чисто ако не повеќе да проверам како функционираат тие институции.
Утре ќе се разбудам така порано и ќе завртам неколку броеви. Еден од тие ќе биде и адвокат кој се надевам ќе ми помогне да го решам ова прашање во моја полза.Ти си тој кој одлучува за своите права. Јас само се обидувам да ти помогнам. Ако целта ти е да ги оствариш своите права, преку суд е најбрзо со оглед на тоа дека твојот случај е кристално чист од правен аспект и претпоставувам дека самите тужени веднаш ќе го признаат твоето тужбено барање и се ќе се заврши и без одржување на рочиште пред судот со цел да не се ствараар непотребни трошоци. Во интерес на времето ти предложив прво да се обратиш до продавачот со писмена опомена пред тужба и да побараш да ти дадат нов тв или како што велиш ти поправен и употреблив тв. Доколку продавачот имал намера да постапува фер и правично имал и повеќе од доволно време. Инспекција и агенцијата за заштита на потрошувачи за жал не се надлежни да решаваат облигационо правни и имотни односи, иако можат и треба да реагираат и да му изречат казна за непочитување на правото на потрошувачот, туку најверојатно и тие ќе те упатат на спор пред надлежен суд.
Во контекст на ова. Мене телевизорот ми е оставен во продавницата на 11.09.2015, додека мене таму ме информираа дека од продавницата на сервис бил пратен на 23.09.2015. Е сега логичното прашање кое се поставува. Кој датум е валиден, оној кога јас сум го оставил телевизорот или оној кога продавницата го пратила на овластен сервис? Тие може со тој датум да си калкулираат и да го напишат како им одговара бидејќи јас како купувач немам никаков пристап до таа информација. Тоа е на интерно ниво меѓу продавницата и сервисот.Здраво.
Имам документ кој потврдува дека имам оставено телевизор под гаранција на сервис на дата 11.09.2015. Со оглед на тоа што во вторник веќе ќе биде 13.10.2015 мене повеќе од 30 денови ми го немаат вратено телевизорот.
Ме интересира следново. Дали законот вели дека телевизорот треба да се врати за 30 денови или за 30 работни денови? Доколку е за 30 денови каде може јас да се обратам за да видам дали имам опција да побарам нов телевизор, со оглед на тоа што рокот од 30 дена нема да го запази сервисниот центар на Техномаркет?
Благодарам.