- Член од
- 14 мај 2009
- Мислења
- 1.581
- Поени од реакции
- 1.850
Значи она што го работат Пошта на РМ, ГЛС (Глобко) Курир, Карго експрес... и некои поситни, кои вршат достава на пратки над две кила (како налага законот) под таа теж пратки и писма, документи, каталози брошури... ми се чини е монопол сеуште на Мак Пошти (можеш да се бавиш со тоа но да понудиш цена 3 пати поголема од МП)....Македонска Пошта која пропаѓа од год на година! Не само што внукот на типот-качак директор (оној со кожна бејзбол капа) го запали и уништи еден од најубавите мозаици во РМ, плус и направи милионска штета на Пошта, туку истата од година во година финансиски тоне во загуби! Последната год ми се чини прикажаа -10%.... Веќе деценија се нуди на странски инвеститор, па требаше као канаѓани да ја купат па сега повторно спремаат документација за продажба... игри без граници (како Чебрен и Галиште)...
Значи по принцип здружување средства или учество со помал удел наоѓаш успешна ‘‘брза-курир пошта‘‘ од Хр или Ср (каде слични компании и покрај големата конкуренција кај нив, вработуваат по 400-500 луѓе и имаат возни паркови по 300-400 коли)...Хипотетички да речеме: ти како локален 30-40К тие 60-70К Еур, учество за 20-тина коли (пикап) на лизинг + на лизинг една комба + 10тина мотори.....софтвер. хардвер трошоци за обука и првите 2-3 мес плати за 20-тина бла-бла.... со нивно искуство и знаење почнуваш!? Можна ли е таква една компанија, има ли перспектива во овој бизнис?! Мене искрено не би ме плашеле Мак Пошти уопште! Мноооогу појке Глобко, кој почна со 3 коли. а денес имаат возен парк од 60-тина коли 15 пошти низ државава, 120 вработени! Нешто не ми се верува во такви експанзии и ми мириса на капитал од Белизе! Ниту Apple немаше толкав раст последниве 5-6 години... овде се случуваат невидени бумови во бизнисот! Претпоставувам и со ГЛС е така.... како на пример и со Стокомак маркетите! Пред пар години и две децении назад имаше два маркета типот.....за денес да има дваесет и две - којзнае кој!? Прашање е дали истиот!..... Многу чудно нели!?
Но да се вратам на курирската компанија која ја посочив.... имам инфо дека била на ’’началникот’’ или фамилијата, како што се вмешани во многу бизниси така и таму!.... А како корпоративниот дел на курирскиот бизнис е некаде 70-80% (а од пратки од граѓаните скромни 20-тина %), тогаш би немало ама ИЧ леб во овој бизнис, ако е вмешана фамилијата мислам. Се знае од кои причини!...
Останаа ли само берберниците и перални за коли, автомеханичарите, некоја книжара и понекоја семкарница...!? Без конкуренција од фамилијата!?
Македонија била со најдобра клима за бизнис...!? Според Дуинг.... а да кажева на која дрога се тие што го констатираа тоа?! Или пак тоа до таков заклучок дошле по растот на вакви компании - како споменативе!?
Значи по принцип здружување средства или учество со помал удел наоѓаш успешна ‘‘брза-курир пошта‘‘ од Хр или Ср (каде слични компании и покрај големата конкуренција кај нив, вработуваат по 400-500 луѓе и имаат возни паркови по 300-400 коли)...Хипотетички да речеме: ти како локален 30-40К тие 60-70К Еур, учество за 20-тина коли (пикап) на лизинг + на лизинг една комба + 10тина мотори.....софтвер. хардвер трошоци за обука и првите 2-3 мес плати за 20-тина бла-бла.... со нивно искуство и знаење почнуваш!? Можна ли е таква една компанија, има ли перспектива во овој бизнис?! Мене искрено не би ме плашеле Мак Пошти уопште! Мноооогу појке Глобко, кој почна со 3 коли. а денес имаат возен парк од 60-тина коли 15 пошти низ државава, 120 вработени! Нешто не ми се верува во такви експанзии и ми мириса на капитал од Белизе! Ниту Apple немаше толкав раст последниве 5-6 години... овде се случуваат невидени бумови во бизнисот! Претпоставувам и со ГЛС е така.... како на пример и со Стокомак маркетите! Пред пар години и две децении назад имаше два маркета типот.....за денес да има дваесет и две - којзнае кој!? Прашање е дали истиот!..... Многу чудно нели!?
Но да се вратам на курирската компанија која ја посочив.... имам инфо дека била на ’’началникот’’ или фамилијата, како што се вмешани во многу бизниси така и таму!.... А како корпоративниот дел на курирскиот бизнис е некаде 70-80% (а од пратки од граѓаните скромни 20-тина %), тогаш би немало ама ИЧ леб во овој бизнис, ако е вмешана фамилијата мислам. Се знае од кои причини!...
Останаа ли само берберниците и перални за коли, автомеханичарите, некоја книжара и понекоја семкарница...!? Без конкуренција од фамилијата!?
Македонија била со најдобра клима за бизнис...!? Според Дуинг.... а да кажева на која дрога се тие што го констатираа тоа?! Или пак тоа до таков заклучок дошле по растот на вакви компании - како споменативе!?
Последно уредено: