Парно на дрва (Потрошувачка)

Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
А извини вака ако смеам да те прашам во кој регион живееш, пошто те гледам вака еколошки освестен?
Наместо да го користиш форумот за рекламирање на тоа што го продаваш и притоа да ни држиш предавања по екологија , етика и морал повели распродај тоа имотот и пресели се во општина Новаци. Ако не знаеш каде е тоа можеби доволно би било да ти кажам дека оџакот од РЕК Битола би ти бил буквално во дворот и тогаш таму уживај во благодетите на твоите еколошки клими и инвертори кои не загадувале и за кои се отепа од рекламирање, а не си се населил три пичке материне од изворот на струја и ми продаваш тука демагогии и ми го дрвиш за екологија. Или си мислиш струјата за твоите толку ценети клими се создава од чист воздух помешан со добри желби и таму некој чичко од кога ке ја измеша ја тура во жиците за да ти се грееш еколошки чисто и здраво ебате екологистот ебате.
Искрено твојот пост ме загрижи. Јас никогаш не сум бил во Новаци и не знам какава е ситуација
Но за денешнава техника воопшто не е проблем пречистувањето на димните гасови. Но тоа не значи дека во РЕК ги прочистуват гасовите
Можеш ли да ја опишеш ситуацијата во Новаци? Дали по покривите на куќите има наслаги од пепел или прашина од јаглен?Дали се чувствува смрдеа? Дали има оштетување на земјоделските култури?. Дали има кисели дождови? Дали приносот од нивите е намален. Или на кратко на што се жалат мештаните?
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.764
Поени од реакции
21.153
Искрено твојот пост ме загрижи. Јас никогаш не сум бил во Новаци и не знам какава е ситуација
Но за денешнава техника воопшто не е проблем пречистувањето на димните гасови. Но тоа не значи дека во РЕК ги прочистуват гасовите
Можеш ли да ја опишеш ситуацијата во Новаци? Дали по покривите на куќите има наслаги од пепел или прашина од јаглен?Дали се чувствува смрдеа? Дали има оштетување на земјоделските култури?. Дали има кисели дождови? Дали приносот од нивите е намален. Или на кратко на што се жалат мештаните?
Де бе како го замислуваш ти Новаци, како Чернобил. И не се само димните гасови проблемот. Тука е и прашината од ископувањето, па самозапалувањето на јагленот( како ке му ставиш филтри на тоа). Впрочем на вести цело време слушаме дека оние најситните невидливи честици се оние најпорблематичните, сега дали тие излегуваат од оџаците на Рек или од ископот појма немам. Битно е дека Битола е еден од најзагадените градови во републиката а освен Рек немаме некоја тешка индустрија која би правела толкаво загадување. Арно ама според нашите екологисти и душегрижници токму греењето на дрва и чадот од цигари се на прво место ради загаденоста и причината за безброј болести. Решението. Секако за првото купувајте клими пошто климите работат на струја произведена таму далеку и не загададуваат. Е па за почитуваниот колега кој не ме удостои со одговор каде тоа живее тоа таму таму далеку мене ми е многу многу блиску и од моја гледна точка греењето на клими барем во поглед на загадувањето и не ми е така еколошки како што тој се обидува да го прикаже.
 

dwa

Член од
19 февруари 2006
Мислења
2.233
Поени од реакции
349
Некој да препорача понуди комплетна монтажа на парно на дрва (котел + радијатори).
 
Член од
27 јуни 2014
Мислења
7
Поени од реакции
3
Fin covek e strelco,edvaj cekam da go zapoznaam
Тешко кој ке ти помогне овде, повекето си гледаат сопствениот бизнис, инаку се зависи и од просториите и квадратурата што ке ја грееш па по тоа се одредува и цената, во Штип на пример еден комшија ставаше цевки во стан од 58 кв, без котел го чинеше околу 38 000[DOUBLEPOST=1474911823][/DOUBLEPOST]
Fin covek e strelco,edvaj cekam da go zapoznaam
Тешко кој ке ти помогне овде, повекето си гледаат сопствениот бизнис, инаку се зависи и од просториите и квадратурата што ке ја грееш па по тоа се одредува и цената, во Штип на пример еден комшија ставаше цевки во стан од 58 кв, без котел го чинеше околу 38 000[DOUBLEPOST=1474951017][/DOUBLEPOST]
Некој да препорача понуди комплетна монтажа на парно на дрва (котел + радијатори).
Тешко кој ке ти помогне овде, повекето си гледаат сопствениот бизнис, инаку се зависи и од просториите и квадратурата што ке ја грееш па по тоа се одредува и цената, во Штип на пример еден комшија ставаше цевки во стан од 58 кв, без котел го чинеше околу 38 000
 
Последно уредено:
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Некој да препорача понуди комплетна монтажа на парно на дрва (котел + радијатори).
Не знам каква понуда очекуваш?
Не кажуваш ниту каков котел сакаш ниту какви и колку радијатори сакаш?
Најдобро одбери и купи си котел и радијатори, тоа е 70 - 90% од цената. Потоа викни мајстор да ти ги монтира
После ќе си купиш цевки, експанзиона посуда и пумпа и тоа е тоа
 
Член од
23 ноември 2016
Мислења
525
Поени од реакции
511
Има ли некое средство кое што ќе го штити стаклото од камин од зацрнување?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.701
Има ли некое средство кое што ќе го штити стаклото од камин од зацрнување?
Единствен начин за константно чистење на стаклото е инсталирање на систем за шприцање на воздух према стаклата. Но тоа е кај поскапи камини каде преку црево се зема воздух од надво и преку турбина и мали цевчина со дизни се вбризгува воздух према стаклата од сите страни. Поголемиот дел од овој воздух оди во жариштето за согоревање на дрвата
 
Член од
23 ноември 2016
Мислења
525
Поени од реакции
511
Единствен начин за константно чистење на стаклото е инсталирање на систем за шприцање на воздух према стаклата. Но тоа е кај поскапи камини каде преку црево се зема воздух од надво и преку турбина и мали цевчина со дизни се вбризгува воздух према стаклата од сите страни. Поголемиот дел од овој воздух оди во жариштето за согоревање на дрвата
Имаш некое видео или слика како изгледа тоа?
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.764
Поени од реакции
21.153
Единствен начин за константно чистење на стаклото е инсталирање на систем за шприцање на воздух према стаклата. Но тоа е кај поскапи камини каде преку црево се зема воздух од надво и преку турбина и мали цевчина со дизни се вбризгува воздух према стаклата од сите страни. Поголемиот дел од овој воздух оди во жариштето за согоревање на дрвата
Како го прикажа ова како ракетна технологија.
Ништо посебно не е и го има во скоро сите понови камини и во повеќето постари. Нема никакви мотори, цевчиња, дизни и што ти јас знам. Најобичен процеп од неколку мм од горната страна на стаклото каде нема секундарна регулација за водух или самата секундарна регулација на воздух која се наоѓа над стаклото. Толку , како што реков ништо посебно.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.701
Како го прикажа ова како ракетна технологија.
Ништо посебно не е и го има во скоро сите понови камини и во повеќето постари. Нема никакви мотори, цевчиња, дизни и што ти јас знам. Најобичен процеп од неколку мм од горната страна на стаклото каде нема секундарна регулација за водух или самата секундарна регулација на воздух која се наоѓа над стаклото. Толку , како што реков ништо посебно.
Е ако е ова списание од пред 10 години и е врвна технологија овој камин, можиме да замислиме какви камини сега прават. И читај дека не измислувам:









 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.764
Поени од реакции
21.153
Е ако е ова списание од пред 10 години и е врвна технологија овој камин, можиме да замислиме какви камини сега прават. И читај дека не измислувам:
Јас не реков дека измислуваш, само си малце во заблуда ништо повеќе. Не си ни прв ни последен. Да не ја должиме без потреба и да измислуваме топла вода, техниката која спречува да се валка стаклото се вика воздушно перде кое прави бариера помеѓу внатрешната страна од стаклото и огнот кој гори. Ако сакаш можам и детално да ти објаснам како и зошто тоа функционира и ти гарантирам дека нема никаква потреба нити од мотори, дизни, цевки и незнам што не. Се работи за чиста физика, ништо ново нити спектакуларно. Малце е позаебано да се изведи кај печките на пелети поради начинот на кој тие работат или уште поточно кога на сред работа ке снема струја па поради тоа иако процепот за воздух пак е над стаклото сепак мора да се донеси од најдолната точка на печката инаку целиот чад ке излегува од тој процеп. Друга заебанција кај овие печки е што тој процеп на воздух многу влијае на регулацијата на горењето затоа што го пореметува дотокот на воздух што треба да помини низ горилникот , но кај обичните камини на дрва тоа не е никаков проблем.
Еве ти линк и слика каде илустративно ти е прикажано ова што јас тука се обидов да ти го објаснам.
[DOUBLEPOST=1481328256][/DOUBLEPOST]
Има ли некое средство кое што ќе го штити стаклото од камин од зацрнување?
Ти машко шо камин имаш? Модел нешто слика па да видиме што е работата.
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.701
Јас имам камин Копер Неготино веќе 10 години, 30 киловати со се котел од 30 литри вода. Каминот и радијаторите(комбинација на гусени во спалните и алуминиум во дневната) заедно со се бакарните цевки лично самиот ги одредив , и ги инсталирав со се сечење, лемење, вентили, бушење, фарбање на радијатори, делење и спојување на ребра од радијатори, носење на цевки под паркет кај вратите, купатило, болјер...

да не зборувам за местење на паркет, електрична инсталација, водоводна, одвод, ламинат во предсобље, лакирање на паркет, ѕидање на преградни ѕидови, изолација на фасада.......све сам направив

Зачаденоста на стаклото јас ја решавам со фрлање на цел најлон со пилевина во веќе загреан камин, и под дејство на јакиот пламен чадот од стаклата паѓа и гори од стаклото за минута-две. Димензии на ложиштето:

770 x 660 x 450 и одводен ќумк од Ф150. трга како ламја-ова е мојот камин со убацена пилевина како огревно средство:

 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.764
Поени од реакции
21.153
Јас имам камин Копер Неготино веќе 10 години, 30 киловати со се котел од 30 литри вода. Каминот и радијаторите(комбинација на гусени во спалните и алуминиум во дневната) заедно со се бакарните цевки лично самиот ги одредив , и ги инсталирав со се сечење, лемење, вентили, бушење, фарбање на радијатори, делење и спојување на ребра од радијатори, носење на цевки под паркет кај вратите, купатило, болјер...

да не зборувам за местење на паркет, електрична инсталација, водоводна, одвод, ламинат во предсобље, лакирање на паркет, ѕидање на преградни ѕидови, изолација на фасада.......све сам направив

Зачаденоста на стаклото јас ја решавам со фрлање на цел најлон со пилевина во веќе загреан камин, и под дејство на јакиот пламен чадот од стаклата паѓа и гори од стаклото за минута-две. Димензии на ложиштето:

770 x 660 x 450 и одводен ќумк од Ф150. трга како ламја-ова е мојот камин со убацена пилевина како огревно средство:

Да не те разочарам ама Копер Неготино ? Тука се некаде со Металец Битола , а нив и не ги поштовам којзнае колку. Сега незнам дали има некој подобрувања ама на времето кога бев повеќе во тек со овие работи не беа ништо посебно, баш напротив. Ама чим си ти задоволен кој сум јас да ти кажам поинаку.
Инаку бравос за мајсторијата , секоја ти чест но да се вратиме малце на стаклото пошто за тоа и почна муабетот. Ова на се ми личи само не на чисто стакло каде можеш да уживаш во убавината на пламенот. Колку што го гледам камниот тој е копија на бугарскиот дипломат од складова техника, само колку добра копија е сосем друг муабет. Ако и го правеле како што треба тој би требало да има примарен и секундарен доток на воздух изведен со шипки кои стрчат од каминот некаде над и под вратата и кои се поврзани со нешто налик на кружен перфориран лим преку кој се регулира дототок на воздух. Било како било тој горниот треба да биди секундарен доток на воздух и да изиграва воздушно перде. Сега дали е така појма немам.
Ова е иначе моето муленце кое го имам незнам околу дестина години со декларирана снага од 6 кв, производство на складова техника со излез на боријата ф 150 ( бугарски стандард е тоа ). Пред многу години внатре генетски го изменив ( имам за тоа повеќе пишувано во друга тема ) и вака изгледа стаклото при работа. Како што можеш да забележиш разликата помеѓу стаклата е очигледна. Сега незнам каква ти е ситуацијата со оџакот, дали влече, какви дрва користиш ( влажни, суви итн) но можам да ти дадам неколку совети барем колку толку да имаш чисто стакло без да го гребиш, чистиш пред секое полење итн итн. Додуша дека има и котел малце ја отежнува работата ама сепак не те кошта ништои да пробаш.
Значи кога ке го палиш каминот , вратата не ја затворај скроз првите 10 мин, оставија отворена незнам еден сантим да зеј. Ке забележиш дека на стаклото ке се јави кондензат и по некое време од кога ке се распалат дрвата ке испари и стаклата ке останат чисти. Тогаш можеш да ја затвориш.
Ако ти враќа чад од вратничката тоа ти е прв знак дека или оџакот ти е затнат или не ти влече како што треба. Горната регулација на воздухот оставија скроз отворена, додека долната на пола од горната( тука малце ке си поиграш оти многу зависи од оџакот ама ориентационо така некако би требало да биди).. Во текот на целата работа гледај горењето да го регулираш преку секундарниот воздух( горната регулација) додека долната да ти биди само малце отворена, колку да не го гушиш пламенот. Сепак пак ке речам многу зависи од самата изведба на каминот и како е добро направен.
 
Член од
23 ноември 2016
Мислења
525
Поени од реакции
511
Јас не реков дека измислуваш, само си малце во заблуда ништо повеќе. Не си ни прв ни последен. Да не ја должиме без потреба и да измислуваме топла вода, техниката која спречува да се валка стаклото се вика воздушно перде кое прави бариера помеѓу внатрешната страна од стаклото и огнот кој гори. Ако сакаш можам и детално да ти објаснам како и зошто тоа функционира и ти гарантирам дека нема никаква потреба нити од мотори, дизни, цевки и незнам што не. Се работи за чиста физика, ништо ново нити спектакуларно. Малце е позаебано да се изведи кај печките на пелети поради начинот на кој тие работат или уште поточно кога на сред работа ке снема струја па поради тоа иако процепот за воздух пак е над стаклото сепак мора да се донеси од најдолната точка на печката инаку целиот чад ке излегува од тој процеп. Друга заебанција кај овие печки е што тој процеп на воздух многу влијае на регулацијата на горењето затоа што го пореметува дотокот на воздух што треба да помини низ горилникот , но кај обичните камини на дрва тоа не е никаков проблем.
Еве ти линк и слика каде илустративно ти е прикажано ова што јас тука се обидов да ти го објаснам.
[DOUBLEPOST=1481328256][/DOUBLEPOST]
Ти машко шо камин имаш? Модел нешто слика па да видиме што е работата.
http://timst.com.mk/en/ramen-kamin-mal-rk1-2/[DOUBLEPOST=1481392281][/DOUBLEPOST]
Да не те разочарам ама Копер Неготино ? Тука се некаде со Металец Битола , а нив и не ги поштовам којзнае колку. Сега незнам дали има некој подобрувања ама на времето кога бев повеќе во тек со овие работи не беа ништо посебно, баш напротив. Ама чим си ти задоволен кој сум јас да ти кажам поинаку.
Инаку бравос за мајсторијата , секоја ти чест но да се вратиме малце на стаклото пошто за тоа и почна муабетот. Ова на се ми личи само не на чисто стакло каде можеш да уживаш во убавината на пламенот. Колку што го гледам камниот тој е копија на бугарскиот дипломат од складова техника, само колку добра копија е сосем друг муабет. Ако и го правеле како што треба тој би требало да има примарен и секундарен доток на воздух изведен со шипки кои стрчат од каминот некаде над и под вратата и кои се поврзани со нешто налик на кружен перфориран лим преку кој се регулира дототок на воздух. Било како било тој горниот треба да биди секундарен доток на воздух и да изиграва воздушно перде. Сега дали е така појма немам.
Ова е иначе моето муленце кое го имам незнам околу дестина години со декларирана снага од 6 кв, производство на складова техника со излез на боријата ф 150 ( бугарски стандард е тоа ). Пред многу години внатре генетски го изменив ( имам за тоа повеќе пишувано во друга тема ) и вака изгледа стаклото при работа. Како што можеш да забележиш разликата помеѓу стаклата е очигледна. Сега незнам каква ти е ситуацијата со оџакот, дали влече, какви дрва користиш ( влажни, суви итн) но можам да ти дадам неколку совети барем колку толку да имаш чисто стакло без да го гребиш, чистиш пред секое полење итн итн. Додуша дека има и котел малце ја отежнува работата ама сепак не те кошта ништои да пробаш.
Значи кога ке го палиш каминот , вратата не ја затворај скроз првите 10 мин, оставија отворена незнам еден сантим да зеј. Ке забележиш дека на стаклото ке се јави кондензат и по некое време од кога ке се распалат дрвата ке испари и стаклата ке останат чисти. Тогаш можеш да ја затвориш.
Ако ти враќа чад од вратничката тоа ти е прв знак дека или оџакот ти е затнат или не ти влече како што треба. Горната регулација на воздухот оставија скроз отворена, додека долната на пола од горната( тука малце ке си поиграш оти многу зависи од оџакот ама ориентационо така некако би требало да биди).. Во текот на целата работа гледај горењето да го регулираш преку секундарниот воздух( горната регулација) додека долната да ти биди само малце отворена, колку да не го гушиш пламенот. Сепак пак ке речам многу зависи од самата изведба на каминот и како е добро направен.
Кај мене нема отвор за секундарен воздух, туку само за примарен на самата вратичка, и регулациона клапна на излезот на издувните гасови на самиот камин. Чаре?
п.с. купувам средство за чистење од Џамбо, и треба после да пребришеш со тоалет хартија. Нема потреба од стругање, ама на 2-3 дена треба да се заебаваш со тоа.
 
Последно уредено:

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.764
Поени од реакции
21.153
http://timst.com.mk/en/ramen-kamin-mal-rk1-2/[DOUBLEPOST=1481392281][/DOUBLEPOST]
Кај мене нема отвор за секундарен воздух, туку само за примарен на самата вратичка, и регулациона клапна на излезот на издувните гасови на самиот камин. Чаре?
п.с. купувам средство за чистење од Џамбо, и треба после да пребришеш со тоалет хартија. Нема потреба од стругање, ама на 2-3 дена треба да се заебаваш со тоа.
Таа регулационата клапна се користи само кога дрвата ке догорат и ке остани само жар, не се користи за регулација на согорувањето. Сега незнам како стоиш со хаусмајсторски работи и дали ти делиле па да не направиш поголема беља, инаку има начин да му отвориш доток за секундарен воздух. Јас ке ти напишам што треба да направиш па сам одлучи дали ти фаќа главата . Ако ти фаќа арно ако не не гибај .
Помеѓу стаклото и вратничката на каминот треба да има стаклена плетенка преку целата површина каде се допира стаклото со металот. Барем би требало да има. Исто треба да има горе и долу некакви држачи кои го држат стаклото притиснато за стаклената плетенка и воедно за вратничката. Ти треба само на горниот дел од стаклото да отстраниш дел од стаклената плетенка , но не цела туку да оставиш на краевите по неколку сантими или повеќе, ете нека бидат по 5-7 сантими од страна. Другиот дел ќе го извадиш и така ке добиеш процеп помеѓу стаклото и вратничката од неколку мм по скоро целата должина на стаклото освен онаму каде си ја оставил стаклената плетенка. Првиот дел од операцијата завршен. Сега истото треба да го направиш и од задната страна на стаклото каде држачот го држи стаклото со вратничката. Обично и тој има некаква стаклена плетенка или некој друг вид на облога помеѓу него и стаклото, тоа зависи од изведба до изведба на камин. Исто тој држач најчесто е прицврстен со штрафови за самата врата. Истото што го направи напред со вратничката ке го направиш и со држачот, значи треба да добиеш некој процеп од неколку милиметри скоро по целата должина на стаклото освен по крајовите, но внимавај никаде стаклото да не ти се допира со металот било од вратата било со држачот, или случајно да го престегниш држачот па да го пукниш стаклото или при операцијата да ти се лизни и да ти падни пошто тоа не е обично стакло туку керамичко. Ако се направи како што треба ке добиеш процеп од неколку мм каде секундарниот воздух ке може да помини преку горната страна на стаклото и да создади ефект на воздушно перде. Негативна работа е што ке немаш регулација на дотокот на секундарен воздух, но со оглед дека се работи за процеп од неколку мм и не е некоја штета.
Во секој случај ако не си задоволен секогаш можеш пак да го вратиш во првобитна состојба, само ке треба да си купиш стаклена плетенка. Не се скапи и се продаваат на метро, ги има скоро секаде.
Сега пошто незнам како точно кај тебе е изведено ке треба можи малце да импровизираш, но генерално принципот е тој, да добиеш тенок процеп на воздух од предната и задната страна на стаклото на неговата горна страна.
Среќно и кажи што ке направиш.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom