Нови возови на македонските шини

Т

Триптико

Гостин
@concrete не зборувам за тоа, туку директно за производителот. Бев, видов...и жалам што ја имав таа прилика. Имаш огромна хала и горе напишано: USA, Eu, Aus... па сега ти види.

Жалам затоа што порано ми беше полесно да речам кинеско ѓубре е, затоа не работи. Сега кога знам дека и тој Кинез знае да произведе врвен производ, кого да обвинам? Нашиве лингури што купуваат стакло, а на полица ме лажат дека е дијамант!
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.130
Поени од реакции
18.127
Симпатични се надворешно




Внатрешно личат за приградски превоз или градска железница (освен ако не нарачале да наредат нормални седишта за подолги патувања до 3-4 саати како Битола и Гевгелија)



Ама ако помислиме какви фаци ќе можат да се возат, да се искажат уметнички внатре во возот и надвор на него, некои и во старо камено доба дисциплина - премија им е!
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
4.021
Поени од реакции
2.513
Мора да се реши и проблемот со давање карти да биде сразмерно со седиштата, не патувам често со воз последен пат бев до штип пред некоја година и цел пат стоевме на влезот од вагонот, пред вратата што ги спојува вагоните. за враќање имавме среќа да седнеме ама за некоја станица пак се напуни ми висеа 10 души над глава, катастрофа невидена

бтв, што бидна со оние реновирани вагони од 2011 негде ??
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
9.883
Поени од реакции
10.508
Aбе тоа ти е иронијата на реалноста ,пред 20 години беше друго,далеку поразвиено,сега ПОДОЦНА 20 години, се распадна Југославија,се распаднаа старите пазари, тотално нови пазари излегоа од Арапските до Источна Азија, БРИКС кажано,направивме промена на опшество од комунизам во капитализам,а тоа си има свој данок од јавно во приватно да се претвори и тука ,баш во овој елемент се направи големата грешка,од која се си се распадна, стечај,распад на фабрики од не нормално управување,работници и големина на невработеност од над 30 проценти .... така што сега сме гола вода кажано , од почеток се да се изгради , од организации,пазари итн ..... се во свое време ... :D
лично од тогашниот директор на ФАС
пред затварањето пристигале доста понуди за автобуси али по наредба на Црвенковски сите биле одбиени, пази го муабетов да се затворела фабриката па наново ке ја рестартирале :facepalm: односно нели да ја шитнант на некој од нивните за џабе, нешто слично направија и со пивара и ред др јаки фирми
за жал некој дебело си профитираше у таа транзиција...
потоа следуваше Георгиевски кој исто ја шитна Окта и пар др фирми на штета на државата за на крај да дојде овој со бароков да ја доуништи обичната раја.
еден не ни се погоди што ке сака државава да ја води б ез притоа дебело да профотира, овие само за свој гз на сметка на народот[DOUBLEPOST=1404645758][/DOUBLEPOST]и се лажете што викате дека не се потребни, знам доста што често патуваат со возови а не како еден дечко шо вика пффф 1годишно идам до штип и што ке ми се нетреба да се обнувава , значи доста за свој гз си гледате, секад давам подршка на овакви проекти кои што се од значење а не на посраниот барок, одличен начин за крадење
 

sankerce

прогресиФ
Член од
6 март 2009
Мислења
3.072
Поени од реакции
4.942
Дај бе да му се мочам, во една тема, само во една тема да не го прочитам БРАНКО, ГРУЈО, ГЕРО, ЈАНКО и тако даље!!
Инвестицијава би чинела според мене само доколку овие нови возови би се возеле на НОВИ шини. Што е бе тоа Велес-Штип пример, цел пат возон иде лево десно да неможе човек око да склопи (оти нели, возат со 20 на саат па претпоставувам дека за 4.5 саата ќе стигнам од Велес до Штип).

За овој ограничениов над мене, што само Бранко и транзицијата му се гледаат од што е ограничен портокалов партиски поттрчко, знам дека тоа за мене се однесуваше "еднаш годишно одел за Штип" бидејќи не гледам кој друг коментирал на таа тематика. Ќе ти кажам пријателе, за Штип одам секоја можна ебана недела, од проста причина што таму студирам. Пред 4 години одев почесто со воз, бидејќи и картата се исплаќаше (180 денара во 2 правци, додека за автобус беше 300 денара во 2 правци) и бидејќи секој божји ден имаше воз навечер во 7 накај Скопје и попладне во 4 накај Штип. Сега картата ја направија исто како за автобус, 380 повратна , додека за автобус е 400 денара повратна. Што повеќе ми се исплати сега, да се трескам у новине возови на старите шини, или да си идам со автобус? И стварно оладете со политика веќе. Сите се исто срање тоа е факт!
 
Последно уредено:

Falcao

rossonero per sempre
Член од
28 мај 2008
Мислења
1.985
Поени од реакции
561
Ќе ти кажам пријателе, за Штип одам секоја можна ебана недела, од проста причина што таму студирам. Пред 4 години одев почесто со воз, бидејќи и картата се исплаќаше (180 денара во 2 правци, додека за автобус беше 300 денара во 2 правци) и бидејќи секој божји ден имаше воз навечер во 7 накај Скопје и попладне во 4 накај Штип. Сега картата ја направија исто како за автобус, 380 повратна , додека за автобус е 400 денара повратна. Што повеќе ми се исплати сега, да се трескам у новине возови на старите шини, или да си идам со автобус? И стварно оладете со политика веќе. Сите се исто срање тоа е факт!
Незнам од која релација патуваш само знам дека:
Скопје-Штип ти требаат 2 саати за да стасаш со воз.
Велес-Штип - ти треба 1саат.



Цените се сега скоро изедначени да, дискутабилно е од која причина ги накачија за речиси 50%. Слушнав најразлични причини кои не би сакал сега да ги коментирам но единствена позитивна работа во однос на автобусите се месечните билети кои голем дел од работниците и студентите ги вадат.

Иначе МЖ работат во загуба со патничките возови, тоа неколку пати го имаат изјавено.
 

Zaptija Stojkov

Комунист
Член од
23 февруари 2010
Мислења
3.127
Поени од реакции
2.765
Колку и да се подновени возовите светлосни години сме далеку зад Јапонските и Германските возови којшто се движат со брзина од 500 km/h. Tие возови ќе ги имаме ние во 2114 година, а до тогаш јапонците ќе имаат возови со брзина на звукот...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom