Колкава е платата во Македонија?

KOLKU IZNESUVA VASATA PLATA

  • pod 10.000

    Гласови: 42 11,7%
  • 10.000-12.000

    Гласови: 45 12,6%
  • 12.000-15.000

    Гласови: 47 13,1%
  • 15.000-18.000

    Гласови: 50 14,0%
  • 18.000-24.000

    Гласови: 55 15,4%
  • nad 25.000

    Гласови: 119 33,2%

  • Вкупно гласачи
    358
Член од
26 септември 2012
Мислења
8.046
Поени од реакции
6.655
а ануитетите од кредитите ?? тоа се скапи автопати, многу поскапи од кинескиот кај нас што се праи, а имаше и афера дека се местени тендерите ( и наш граните плаќал мито да влезе во автопатот хрватски)
.. јас критиките сум ги читал од нивни извори...
А дури и инвестициите во соларни панели за струја не се економски оправдани секогааш, па и Германија ги намалува...
едно е политичкаа пропаганда ( било од која партија) друго економска реалност
ко ќе има - има за сите, во Хрватска можат и космодроми да изградат со промет од тие автопати

а кај нас дали сме за жалење,па илјадници возила во 24 саати ќе поминат по автопат ќе платат патарина, а автопатите ќе останат повторно искршени..............нема трага од парите кои се наплаќаат сите овие години, дури еднаш клевета и притвор јадоа тие што наплаќаат патарина дека тие ги крадат парите
 

Staufer

Вардар - Егеј - Пирин: Македонија!
Член од
17 јануари 2008
Мислења
16.187
Поени од реакции
21.329
и Инфраструктурата не е мачешка кашлица, треба да се одржува. Хрватска изгради многу автопати, има големи долгови, ама зимно време автопатите се полупразни и предизвикуваат долгови бидејќи мора да има одржување, без обзир колку се користат. Башка луѓе користат стари патишта за да не платат патарина, само странците од страв се плашат да возат по регионалните патишта.
Јасно е дека треба да се минимизираат сите непотребни трошоци, но и инвестирањето во било што е дискутабилно, иако без инвестиции нема ни развој. Има уште полоши работи од градба на споменицу, уса инвестира мегаломански во оружје и го загрозува светскиот мир а загубите ги префрлува на целото.
човештво... На времето на ехју се инвестирааше во се и сешто, 70% од тоа беше утнато, почнувајќи од железарата во Никшиќ... на крај кога се укинаа монополите 90% од тие инвестиции низ ехЈу пропаднаа...
Види, обичните луѓе и не мора да возат на автопатишта ама инфраструктурата е многу важен фактор за економијата и за привлекување странски инвестиции. Не верувам дека Хрватска губи со добрите автопатишта. Твоја теза е за еден аспект, аспектот на оддржавање иако немаш конкретен доказ дека е така, ја чисто се сомневам во тоа, но и да е така треба целосно да видиме дали во глобала е во зијан а секако дека не е. Со одлична ифрастуктура никогаш не си во зијан и на крај една способна држава мора да ја обезбеди, мака и финансики не се исплаќа. Тоа е една од основните задачи на една држава, пример и јавниот превоз се субвенционира па никој не вика да се укине.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.807
Поени од реакции
15.728
најтипичен пример на премногу патишта е Грција, посебно северниот дел...одлични патишта обраснаа, овци одат по нив. А направија стотици милиарди долгови..а имаат и фабрики, но многу од фабриките пропаднаа и го преселија капиталот во странство. Сега ги притиснаа за кратење во пензиската политика; они имаа и семејни пензии од 600 евра за луѓе без трунка стаж, условот им беше само да останат во селата, а на нивите работаа аргати од Албанија,,,
 

Staufer

Вардар - Егеј - Пирин: Македонија!
Член од
17 јануари 2008
Мислења
16.187
Поени од реакции
21.329
Поради патиштата или...?
 

Сталкерот

Резидентен космонаут
Член од
5 јуни 2012
Мислења
5.734
Поени од реакции
7.547
инвестирањето во било што е дискутабилно
Како и правењето на било што. И дискутирањето е дискутабилно. И дискусијата е дискутабилна бидејќи е предмет на дискусија. Мех

Има уште полоши работи од градба на споменицу, уса инвестира мегаломански во оружје и го загрозува светскиот мир
Помалку од 3.5% од БДП троши за да обезбеди доминантни позиции во светот. Шо знам, некако им се исплати. Добра долгорочна инвестиција е.
 
Член од
25 јуни 2007
Мислења
2.307
Поени од реакции
1.134
Точно сите автопатишта не се исплатливи и кај нас сегде не мора да има автопати. Но проблемот е што најбитните два коридори кои проаѓаат низ МК сеуште не се целосно со автопат а и таму кај што го има на некои места е во дискутабилна сосотјба. Добро е што почна да се градат Кичево - Охирд и Д Капија - Смоквица како две делници дел од тие автопати, но зар мораше да се чека да сега. И тука може да оди обвинување кон сите власти од 91 па навака. А сегашнава власт на пример можеше прво со тоа да почне а дури потоа со овие споменици и административни згради, а не обратно. И сега можеби ќе имавме автопат од Бугарска граница до Кафасан (цел Коридор 8) и исто така цел коридор 10 ќе беше довршен во целосен автопат. Друга работа срамота е сеуште да не сме поврзани железнички со Бугарија и Албанија. Е тие се приоритетните автопати за Македонија. Па после понатаму можеби би било добро да се направи уште некој крак можеби од кај Росоман преку Битола до Охрид, за да имаме еден кружен тек од автопати. За останати делници ако се види дека е исплатливо да е автопат нека биде, ако не добар магистрален или експресен пат.
Кај нас е пробелмот што приоритетите се некако обратни. Многу пари отидоа во многу непродуктивни работи. Јасно е дека секоја држава ќе направи и такви вложувања, но мислам дека треба да има некој баланс и оние продуктивните да имаат повисок приоритет.
Како и да е ептен се отиде оф топик во темава.

За платат што да се каже, кога Балканов станува еден голем оутсорс за се, мислам дека како и да растат некоја константа разлика со примањата во Западните земји секогаш ќе се одржува. Се дур немаме повеќе наше домашно приозводство во многу сфери разликите во платите ќе останат исти.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.807
Поени од реакции
15.728
Поради патиштата или...?
се разбира не само поради тоа, и германски подморници, француски фрегати, големи привилегии и додатоци на државните служби и нагло качување на платите ги донесе во овој монструозен долг
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
11.955
Поени од реакции
35.488
Моментот кога работиш само 19 дена , и ти исплаќат прва плата на сеуште незавршен работен месец.
Али јбг , напорно е трчањето по буреци за сопартијци вмровци. :rolleyes:


plt.png

 

Xibalba

Corona Australis
Член од
24 јануари 2012
Мислења
6.069
Поени од реакции
11.434
Нејќам да ти го кршам филмот, ама кога ти префрлаат плата во описот пишува Плата, Личен доход и слично. Али голем си, да не ти се мешам.
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
11.955
Поени од реакции
35.488
Нејќам да ти го кршам филмот, ама кога ти префрлаат плата во описот пишува Плата, Личен доход и слично. Али голем си, да не ти се мешам.
Да , само на износот за кој си пријавен и ти плаќат придонеси. Тоа што стига го враќаш , и другото го исплаќат на овој начин.
 

ahil

м-р
Член од
11 јули 2005
Мислења
628
Поени од реакции
618
Или дечкото работи телемаркетинг па и плаќаат преку лице посредник во Македонија, нешто како хонорар за маркетинг услуги и секако обврска секој сам да си плати 10% данок. Како и да е, доколку е плата убаво изгледа
 

Xibalba

Corona Australis
Член од
24 јануари 2012
Мислења
6.069
Поени од реакции
11.434
Тоа што стига го враќаш
Што стига? Каде го враќаш? Го знаеш ли концептот на бруто плата уствари.

Или дечкото работи телемаркетинг
Татко му е шофер на камион по Европа, сигурно му пратил некоја пара за пред Нова година, да си плати сметките и да се почасти со другарчињата.
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
11.955
Поени од реакции
35.488
Што стига? Каде го враќаш? Го знаеш ли концептот на бруто плата уствари.
Минува минималец во вид на плата , го враќаш на газдата , и овој ти исплаќа процентот шо си го одработил по договор. УЈП после сами ти праќат честитка за данок на дополнителен приход.
И да транспорт и пласман на производ е во прашање , Македонија - Грција и чат пат Србија. Ова погоре ти е приход за 19 фул работни дена по 12-13 саати зависи дневно , минус 55 евра одбиј за сообраќајна казна. Сакаш верувај сакаш не , не планирам да се докажувам повеќе.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom