Исто и јас,не сум слушнал за ремонт на мењач пред мотор... и цврсто стојам на тоа дека шведските Сканија и Волво се број 1 во камионската индустријаZnaci vie na kamionive ste im gi remontirale menjacite pred motorite. Jas iskreno za takvo nesto ne sum slusnal do sega. Vozev volvo F12 od '91 so milion i 100 iljadi so neotvoren menjac, a i man 463 so 950 isto bes otvoren menjac, pa ako ova sto go kazuvas e taka, tesko na gazdite
Исто и јас,не сум слушнал за ремонт на мењач пред мотор... и цврсто стојам на тоа дека шведските Сканија и Волво се број 1 во камионската индустрија
Novite menjaci se polosi od starite.. na tie kilometri neizbezno e da smenis potisna lamela i viluska, a i vredi posto ne se skapi kako porano. Za 500 evra mozis da gi zamenis tie samo neoriginalni, a originalni se preku 1000, samo im gi ostavas starite.
Не се вика „кумплуг“ туку КУПЛУНГ, доаѓа од германскиот збор Kuppler и означува спојка!за кумплуг, пошто во склоп на мењач ние го сметаме тука на работа
Вака потешко се изговараНе се вика „кумплуг“ туку КУПЛУНГ, доаѓа од германскиот збор Kuppler и означува спојка!
Ова болдираното баш не ти е точно, I-Shift-от е еден од најдобрите менувачи со кои сум возел, потрошувачката зависи од возачот, дали на време ке смени или не, да процени дали со таа брзина во која воз ке ја качи угорницата...Волво купено настаро е најскапо од сите овие 4 брендови. Потрошувачката му е доста ниска на мануелните менувачи,додека на i-shift има 2 до 3 литри поголема потрошувачка. Деловите во Македонија им се премногу скапи, но во соседните земји на пример во Солун ги има за значително поефтини цени. Најиздржливи се и прв ремонт се очекува после 1 милион и 200 000 км, додека за менувач околу 700 до 800 илјади км. Немаат проблематични делови како некои од останатите камиони. Огромна предност во Македонија им е тоа што си имаат свој систем VEB тоа е сопствено моторно кочење и би било алтернатива ако нема ретардер, знаејќи дека Македонија е планинска земја тогаш Волво се број еден за локален транспорт.
Зависи,ако сериозно мислиш да се бавиш со транспорт,најдобро е Еуро 5 да земеш... а тоа значи окулу ~40.000еур...Ако може некој да ми каже ,горе долу, колку се движат цените на поволни камиони овде во Македонија и кои услови треба да ги задоволува камионот за да може да вози низ Европа? Зборувам за камиони не постари од 6-7 години. Благодарам...
Солидна еуро 3ка:nesvest: да го преформулирам прашањево, што може да се земе за 20. 000, без приколка???