Камиони

TurboCharger

КарамбатА
Член од
17 јули 2009
Мислења
398
Поени од реакции
14
ако збориме за дизајн, ама само за дизајн, мене нај веќе во око ми паѓаат њушкаши... т.е. камиони со хауба-нос пред себе... оние другите ми се ко со секира мавнати однапред... ај да ве видам ставете слики од тука актуелните со њушки (чинам муабетов се врти околу мерцедес, сканија, волво и даф) па да видиме кој има нај убав дизајн, после ке збориме за перформанси
Донесоа во Велес една ваква само црна, од с.Оризари е човекот, таа е единствена со „муцка“ во градот, а и една од малкуте во Македонија
 
Член од
21 февруари 2011
Мислења
8
Поени од реакции
1
Донесоа во Велес една ваква само црна, од с.Оризари е човекот, таа е единствена со „муцка“ во градот, а и една од малкуте во Македонија

Taa ne e veleska ami na kosovski tabli e, ja vidov samo ednas u Veles
A mene bas NE mi se svigjaat
 
Член од
6 февруари 2008
Мислења
1.272
Поени од реакции
229
Со муцки а.. се знае само Амерички за со муцки :)

 
Член од
21 февруари 2011
Мислења
8
Поени од реакции
1
Ej a sto mislite ( edno interesno prasanje )
DALI AXOR-ot E TURSKI ?
Mnogu vikaat taka....

--- надополнето ---

Тој кога те лажел не прднал туку се посрал, сите багери да ги собереш во Македонија немаат 48 Тона :) а не тој што го товарил!
Штом стигна до четврта не одел ни 25, помалце одел, може на некоја надолница :).
Доста беше шега, сега малце озбилно ;)
Не ми фали Мерцедес за нагорници, за удолница нема проблем ама и лајната се тркалаат на удолница :smir:
Jas ne sum musterija za da go kupuvam actrosot pa da me laze, toa deka gomnata se trkalaat po udolnica sam znaes po toa so go vozis !!!



--- надополнето ---

Незнам,не ги фалат баш многу... не сум фан на мерцедес,неможам многу да ти кажам... ама ако веќе мора мерцедес,земи Актрос :) малце поскапо но...

--- надополнето ---



аксор со 400коња?.. само за лесни товари :) потешко од 15 тона не помислувај :)


Drugarce se ti znaes znaci alal da ti e.
Samo edna rabota ne znam dali ti e jasna--- mashinata sto ja ima axor-ot e ustvari istata masina koja se pokazala kako najkvalitetna mercedesova nekogas!!
toa e 240 ks 6 cilindri liniski so 24 ventili- istata samo usovrsena so injektori i site novi zaebancii koi deneska gi imaat kamionite !!!
 
С

Спенсер

Гостин
[/COLOR]
Jas ne sum musterija za da go kupuvam actrosot pa da me laze, toa deka gomnata se trkalaat po udolnica sam znaes po toa so go vozis !!!



Drugarce se ti znaes znaci alal da ti e.
Samo edna rabota ne znam dali ti e jasna--- mashinata sto ja ima axor-ot e ustvari istata masina koja se pokazala kako najkvalitetna mercedesova nekogas!!
toa e 240 ks 6 cilindri liniski so 24 ventili- istata samo usovrsena so injektori i site novi zaebancii koi deneska gi imaat kamionite !!!
Ок Брњо :) ти си знаеш... еве,зашто има разлока во цената меѓу Актрос и Аксор???
 

TurboCharger

КарамбатА
Член од
17 јули 2009
Мислења
398
Поени од реакции
14
Taa ne e veleska ami na kosovski tabli e, ja vidov samo ednas u Veles
A mene bas NE mi se svigjaat
Не реков дека е од Велес, туку ја видов во Велес. Сопственикот е од с. Оризари.

--- надополнето ---

Ок Брњо :) ти си знаеш... еве,зашто има разлока во цената меѓу Актрос и Аксор???
Актросот ти е премиум класа, а Аксорот е нешто помеѓу Актросот и Атегото, па затоа и цената му е помала
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
Со муцки а.. се знае само Амерички за со муцки :)

уфффф... да ми е едно вакво, у град ке искачам со него бе... ке остаам и кола и се... њушкаш си е њушкаш... фаца лудило... а башка зголемен простор за поголема маЌина...

абе.. кога бев во сад, кога ке видев некоја ваква грдосија шлепериште ебате, од почеток на њушката до крај беше со тркала.. нема бе празно низ него.. да сакаш да се протнеш нема... ама товарен дел лудило... и кога ке пројде поред тебе во кола седиш, патот се тресе ебате, колата ти се тресе...
 
Член од
21 февруари 2011
Мислења
8
Поени од реакции
1
Greska si, TurboCharger- kamionot e na FITORJA a Baki od s. Orizari samo ja vozi
A za razlika u cena megju Actor i Axor. hmm
pa znaete deka Axor-ot se sklopuva vo Turcija, a toa ne e za dzabe, sigurno ima golemo finansisko znacenje za mercedes, plus ne e ista klasa kako Actros-ot
Isto li e Scania 114 i 164 ?? :)
 
Член од
24 ноември 2010
Мислења
41
Поени од реакции
9
Кога го прашале Х.Форд кое е најдобро возило рекол секое ново возило е најдобро. Но во Македонија барем во овој сектор речиси 90% од камионите се купуваат настаро така да кога се споредува се споредува старо со старо возило. Е тука јас предност би има дал на Германските и Шведските производители, значи според мене Сканија,Волво,Мерцедес и Ман влегуваат во големата четворка. Сите овие си имаат свој предности, кој според почетна цена, цената на деловите, достапност на деловите, си има и свој просек на прв ремонт и менувач, кои делови најчесто страдаат, тежина, и секако потрошувачка.
Сканијата купена на старо има средно-висока цена. Најдобро е позната по најниска потрошувачка. Имаат најдостапни делови во Македонија и во соседните земји, а и цената на деловите не им е превисока. Во просек прв ремонт може да се очекува после првиот милион километри додека менувачот нешто порано некаде околку 700 илјади километри. Во основната тежина се речиси најтешки,а и нема многу делови кои се јавуваат како проблематични во одредени серии, веројатно само доколку физички се оштети на пример има премногу делови на маската и тие се прилично скапи.Се јавува доста рѓа на шасија после 7-8 година на еур2 и еур3 сканиите. Нова Сканија е најскапа во почетна цена.
Волво купено настаро е најскапо од сите овие 4 брендови. Потрошувачката му е доста ниска на мануелните менувачи,додека на i-shift има 2 до 3 литри поголема потрошувачка. Деловите во Македонија им се премногу скапи, но во соседните земји на пример во Солун ги има за значително поефтини цени. Најиздржливи се и прв ремонт се очекува после 1 милион и 200 000 км, додека за менувач околу 700 до 800 илјади км. Немаат проблематични делови како некои од останатите камиони. Огромна предност во Македонија им е тоа што си имаат свој систем VEB тоа е сопствено моторно кочење и би било алтернатива ако нема ретардер, знаејќи дека Македонија е планинска земја тогаш Волво се број еден за локален транспорт.
Ман е најефтин и нов и стар. Деловите му се најефтини и најдостапни. Прв ремонт некаде околу 600 илјади км исто и менувач на тие километри. Потрошувачката им е доста голема во споредба со шведските камиони. Некои серии имаат доста проблематични делови, како на пример еур3 ман со common rail моторите. Исто и со автоматите и со филтерот за воздух.
Мерцедес кај камионите не е како кај и кај автомобилите. Цената на нов е висока, додека стар е поефтин од шведските.Потрошувачката им е највисока. Деловите им се доста скапи и кај нас и во др земји. Во просек прв ремонт некаде околу 800 илјади км менувач на 700 илјади. еур 2 актроси се најпроблематични камиони досега кој сме ги имале.

Такви искуства сме имале со сите овие камиони, имаме променето околу 30 камиони и сега ги преферираме шведските Волво и Сканија, овие совети важат за мотори со 400 до 460 кс.
Поздрав
 
С

Спенсер

Гостин
Кога го прашале Х.Форд кое е најдобро возило рекол секое ново возило е најдобро. Но во Македонија барем во овој сектор речиси 90% од камионите се купуваат настаро така да кога се споредува се споредува старо со старо возило. Е тука јас предност би има дал на Германските и Шведските производители, значи според мене Сканија,Волво,Мерцедес и Ман влегуваат во големата четворка. Сите овие си имаат свој предности, кој според почетна цена, цената на деловите, достапност на деловите, си има и свој просек на прв ремонт и менувач, кои делови најчесто страдаат, тежина, и секако потрошувачка.
Сканијата купена на старо има средно-висока цена. Најдобро е позната по најниска потрошувачка. Имаат најдостапни делови во Македонија и во соседните земји, а и цената на деловите не им е превисока. Во просек прв ремонт може да се очекува после првиот милион километри додека менувачот нешто порано некаде околку 700 илјади километри. Во основната тежина се речиси најтешки,а и нема многу делови кои се јавуваат како проблематични во одредени серии, веројатно само доколку физички се оштети на пример има премногу делови на маската и тие се прилично скапи.Се јавува доста рѓа на шасија после 7-8 година на еур2 и еур3 сканиите. Нова Сканија е најскапа во почетна цена.
Волво купено настаро е најскапо од сите овие 4 брендови. Потрошувачката му е доста ниска на мануелните менувачи,додека на i-shift има 2 до 3 литри поголема потрошувачка. Деловите во Македонија им се премногу скапи, но во соседните земји на пример во Солун ги има за значително поефтини цени. Најиздржливи се и прв ремонт се очекува после 1 милион и 200 000 км, додека за менувач околу 700 до 800 илјади км. Немаат проблематични делови како некои од останатите камиони. Огромна предност во Македонија им е тоа што си имаат свој систем VEB тоа е сопствено моторно кочење и би било алтернатива ако нема ретардер, знаејќи дека Македонија е планинска земја тогаш Волво се број еден за локален транспорт.
Ман е најефтин и нов и стар. Деловите му се најефтини и најдостапни. Прв ремонт некаде околу 600 илјади км исто и менувач на тие километри. Потрошувачката им е доста голема во споредба со шведските камиони. Некои серии имаат доста проблематични делови, како на пример еур3 ман со common rail моторите. Исто и со автоматите и со филтерот за воздух.
Мерцедес кај камионите не е како кај и кај автомобилите. Цената на нов е висока, додека стар е поефтин од шведските.Потрошувачката им е највисока. Деловите им се доста скапи и кај нас и во др земји. Во просек прв ремонт некаде околу 800 илјади км менувач на 700 илјади. еур 2 актроси се најпроблематични камиони досега кој сме ги имале.

Такви искуства сме имале со сите овие камиони, имаме променето околу 30 камиони и сега ги преферираме шведските Волво и Сканија, овие совети важат за мотори со 400 до 460 кс.
Поздрав
Волвото на старо поскапо од Сканија на старо...??? :) досега не сум сретнал такков случај... и Сканијата на старо/ново има највисока цена од сите :)
 
Член од
24 ноември 2010
Мислења
41
Поени од реакции
9
Јас сретнав, увезовме 5 волва еуро 3 пред 10 месеци, и беа доста поскапи од Сканија. Сканија R модел еуро 3 е скоро иста цена пошто тие одат од 2005 па нагоре, но ретко ги пошто излегуваат повеше еуро 4 или 5 на тој модел.
Поздрав
 
Член од
21 февруари 2011
Мислења
8
Поени од реакции
1
Znaci vie na kamionive ste im gi remontirale menjacite pred motorite. Jas iskreno za takvo nesto ne sum slusnal do sega. Vozev volvo F12 od '91 so milion i 100 iljadi so neotvoren menjac, a i man 463 so 950 isto bes otvoren menjac, pa ako ova sto go kazuvas e taka, tesko na gazdite :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
ова со мењачиве не сум го знаел.. мењачот да откаже пред моторот... чудно дури...
 
Член од
24 ноември 2010
Мислења
41
Поени од реакции
9
Novite menjaci se polosi od starite.. na tie kilometri neizbezno e da smenis potisna lamela i viluska, a i vredi posto ne se skapi kako porano. Za 500 evra mozis da gi zamenis tie samo neoriginalni, a originalni se preku 1000, samo im gi ostavas starite.
Znaci vie na kamionive ste im gi remontirale menjacite pred motorite. Jas iskreno za takvo nesto ne sum slusnal do sega. Vozev volvo F12 od '91 so milion i 100 iljadi so neotvoren menjac, a i man 463 so 950 isto bes otvoren menjac, pa ako ova sto go kazuvas e taka, tesko na gazdite :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom