Инвестициски БУМ во Македонија

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
..такво беше минатото???? ...во кое тоа минато си леткал бе ти Let 3??? ..или дефинитивно има паралелни светови , а една од портите била некаде на Курделес , па откога го поклопија ти стана недостапна.....:):)
е конкрете, 2 такви глави на зидини побрзо и поефикасн ќе донесат ред и дисциплина од колку децении твои пакети и законски решенија
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
е конкрете, 2 такви глави на зидини побрзо и поефикасн ќе донесат ред и дисциплина од колку децении твои пакети и законски решенија
..за такви глави на стапче и бетонско ѕидче со масиче, судија, двајца записничари и доволно индетификациони плочки за у зуби , да некоја Карла од под мост., не збори после..лобирам уште од времето кога си бил у забавиште..., ама џаба.., затоа немој да ми зановеташ...касниш......:sneaky:..актуелната песна се пакети и законски решенија...:tapp:
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
..за такви глави на стапче и бетонско ѕидче со масиче, судија, двајца записничари и доволно индетификациони плочки за у зуби , да некоја Карла од под мост., не збори после..лобирам уште од времето кога си бил у забавиште..., ама џаба.., затоа немој да ми зановеташ...касниш......:sneaky:..актуелната песна се пакети и законски решенија...:tapp:
Иди нашето време!
до сега не лажеа со комунзими, еуропски унији... али се пропадна и иди ова нашето со двајца записничари, кожен мантил и нагант на појас.Јас денес веќе неколку пати го пролистав црниот тефтер каде уше од тинејџер запишувам имиња и кратки описи зошто дотичниот е на листата.....
 
Член од
19 април 2013
Мислења
2.004
Поени од реакции
2.100
Иди нашето време!
до сега не лажеа со комунзими, еуропски унији... али се пропадна и иди ова нашето со двајца записничари, кожен мантил и нагант на појас.Јас денес веќе неколку пати го пролистав црниот тефтер каде уше од тинејџер запишувам имиња и кратки описи зошто дотичниот е на листата.....
2000px-Death_Note,_Book.svg.png :D

Немат страв сега бизнисмените, прават што сакаат. Политичарите тоа им го дозволуваат. Неколкумина бизнимени и политичари на кол да ги набодат, светот подруг ќе биде.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Прегледај го приврзокот 150989 :D

Немат страв сега бизнисмените, прават што сакаат. Политичарите тоа им го дозволуваат. Неколкумина бизнимени и политичари на кол да ги набодат, светот подруг ќе биде.
околу 200 до иљада ..не е баш ситна бројка....ќе се побунат здруженијата за заштита на кучињата....:sneaky:
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.801
Поени од реакции
15.718
Историски највисоко ниво: Капиталните инвестиции за 2016-та четирикратно зголемени во однос на 2006-та
.. на прв поглед убаво, но и преклумерна изградба на патна инфраструктура е слична на градење на споменици, дури и полоша... ете Грција има за 15 години изградено огромен број патиште, од што има премногу ќе се изгубиш... но патиштата бараат и одржување, т.е. перманентни трошоци.. и во Хрватска имаше критики дури и за автострадата кон јадран, т.е. во зимен период саљмо трошоци праи... а пред неколку години 2-3 автомобили со новинари направија тест и од Загреб до Сплит возеа по стариот пат а друг автомобил по новиот пат...разликата беше само 20 минути со тоа што тие по стариот пат направија пауза и се нагостија со парите што би требало да ги дадат за патарина, слично како и српските шлепери што одат преку Градско :P...
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Историски највисоко ниво: Капиталните инвестиции за 2016-та четирикратно зголемени во однос на 2006-та
.. на прв поглед убаво, но и преклумерна изградба на патна инфраструктура е слична на градење на споменици, дури и полоша... ете Грција има за 15 години изградено огромен број патиште, од што има премногу ќе се изгубиш... но патиштата бараат и одржување, т.е. перманентни трошоци.. и во Хрватска имаше критики дури и за автострадата кон јадран, т.е. во зимен период саљмо трошоци праи... а пред неколку години 2-3 автомобили со новинари направија тест и од Загреб до Сплит возеа по стариот пат а друг автомобил по новиот пат...разликата беше само 20 минути со тоа што тие по стариот пат направија пауза и се нагостија со парите што би требало да ги дадат за патарина, слично како и српските шлепери што одат преку Градско :P...
..генерално земено живееме во време на спектакали, а познато е дека за такво нешто не треба баш многу ум и знаење, побитни се илузионистите, кловновите и сличните забавувачи..
Автопатиштата во МКД се класичен пример...ни после 50 години нема да бидат користени со капацитет за кој се проектирани...освен можеби историскиот север-југ по долината на Вардар... :)
 
Член од
26 септември 2012
Мислења
8.042
Поени од реакции
6.651
upload_2016-6-29_23-30-42.png

затоа да не барате повеќе од 200 евра плата
 
Член од
14 мај 2009
Мислења
1.581
Поени од реакции
1.850
Историски највисоко ниво: Капиталните инвестиции за 2016-та четирикратно зголемени во однос на 2006-та
.. на прв поглед убаво, но и преклумерна изградба на патна инфраструктура е слична на градење на споменици, дури и полоша... ете Грција има за 15 години изградено огромен број патиште, од што има премногу ќе се изгубиш... но патиштата бараат и одржување, т.е. перманентни трошоци.. и во Хрватска имаше критики дури и за автострадата кон јадран, т.е. во зимен период саљмо трошоци праи... а пред неколку години 2-3 автомобили со новинари направија тест и од Загреб до Сплит возеа по стариот пат а друг автомобил по новиот пат...разликата беше само 20 минути со тоа што тие по стариот пат направија пауза и се нагостија со парите што би требало да ги дадат за патарина, слично како и српските шлепери што одат преку Градско :P...
Не со 2006та, спореди ја 16та со 2009-10-11-12-13... колку пати повеќе денес се зголемени капиталните инвестиции, кога (набројаните години) практично во бунар фрливме 600 милиони Евра, те. во не-капитални инвестиции... А веќе кога спомнуваш 2006та, кажи дека иако долгот на РМ беше приближно ист во однос на БДПто како и денес (цца 45-50%)... но дека тогаш доколку сакавме да го вратиме долгот со дев резерви ќе останева непокриени само 80 милиони Долари (или 40$ по глава) а доколку денес тоа сакаме да го направиме, ќе останат непокриени 2,5 милијарди Евра... да не спомнувам со внатрешните долгови на јавните претпријатија каква беше тогаш ситуацијата каква е денес, или ситуацијата со ФЗОМ или со ПИОМ... тогаш со “рекордна невработеност“ од 37% ПИОМ те пензискиот фонд, беше покриен некаде 65-70% со придонеси од плати (30-35% од буџетот).... денес со ’’рекордна вработеност“ (невраб од 26%) ПИОМ со придонеси покрива САМО 45%, додека останатите се покриваат со празниот буџет те со задолжувања!
Автопатишта како инвестиција...!? Ја спомна Хрватска која ги направи најубавите најсовремени патишта јужно од Виена па до Крета... со приходи од преку 7 милијарди Евра од туризам, со на пр. еден Ровињ, голем колку Арачиново и Кондово (заедно) но кој има за 6 месеци повеќе ноќевања на туристи отколку МК цела година. И тоа знаеме колку тука чини, а колку таму ноќевање и вонпансионските услуги, знаеме кој тука доаѓа, а знаеме кој таму... сепак како што забележа годишно автострадата кон Јадран е едвај на позитивна нула.... а долговите на Хрватска веке опасно се доближуваат до 100% БДП....
Јавните работи како изградба на автопатишта, во ваква една средина како можат да бидат рентабилни? Тоа секако не треба да значи дека нетреба ништо од патишта и инфраструктура да градиме инвестираме, но!? Ти кога инвестираш во нешто на така долг рок и кој во принципп сам себе неможе да се исплати ти имаш проблем...тој краткорочно го решава проблемот на невработеноста, а долгорочно сте во загуба, бидејки никој несака и нема да плаќа патарина! Ти неможеш законски да донесеш одлука стариот пат да го забраниш или уништиш! Ниеден автопат овдека неможе да биде рентабилен! Не само овде, ти го спомна примерот на Хрватска, јас ќе го спомнам примерто на Шпанија! Ако Хр прави 7,4 милијарди оваа земја прави петпати повеќе од туризмот.... Шпанија е земја со најголем број на автопатишта во Европа, те кумулативно има некои 13,000 километри автопатишта! Германија има помалку од нив (ми се чини до кај 10,000 км) Нормално поред автопатите останаа старите патишта кои се бесплатни а реално и не се толку стари и лоши! “Ауто виа“ како ги нарекуваат не се плаќа. “ауто писта“ или (луксузен автопат аутострада аутобан со исполнети сите критеријуми: толку и толку ленти, банкини, ограден со жица) се плаќа! Ви тврдам дека 7-8 месеци автопатите (на кои се плаќа) им се празни или полупразни! Ист е случајот со Италија и со Франција... но тоа се богати држави и можат да си дозволат такви луксузи, згора на тоа високоиндустријализирани земји, па по тоа автопатите фрчат десетици иљади шлепери дневно (е шлепер неможе по стариот пат)! Исто така и автобускиот превозот на патници се обавува само преку автопати... тоа се држави со над 40 милиони жители, па некако со фреквентниот превозот на роба и патници (туристи во сезоните) и скапата патарина.... ги исплаќаат автопатите.... без индустрија и особено мала сиромашна земја изградба на скап автопат со повеќе ленти е неисплатлив! Према Кочани град со 25,000 жители градиме современ автопат кој чини 4 мил евра километар! Ќе не чини ко Св Петар кајгана! Колеме свиња од 300 кила за 300 грама чварки! Автопат!? Куманово Ск Ве Гевг... ДА! Можеби и Те-Гв, тој е најисплатлив, најфреквентен ТОЛКУ засега....... во иднина можеби и према БГ! ... Останатите инвестиции во инфраструктурата, би требало да се усмерат во изградба на нови, помалку брзи, повеќе сигурни, но евтини патишта.... ништо повеќе!
Американците (од развиениот свет) имаат најлоши патишта, а најголема индустрија еден од најголемите ГДПја и најголемите плати на Свет... Исто така имаат и најспора железница, но најпрофитабилна.... то е!
 
Последно уредено:
Член од
28 март 2006
Мислења
17.692
Поени од реакции
12.088
6150 вработени во Зоните. Од 2006, од 321000, тоа се помалку од 2%. Не знам колку е за фалење.
 
Последно уредено:
Член од
5 август 2016
Мислења
465
Поени од реакции
296
6150 вработени во Зоните. Од 2006, од 321000, тоа се помалку од 2%. Не знам колку е за фалење.
Што сакате вие, па ни Рим не бил изграден за ден. Полека оди тоа, треба труд и време. Кај и да е до 2100-та година ќе нема повеќе невработени во Македонија.
 
Член од
21 февруари 2012
Мислења
1.641
Поени од реакции
864
6150 вработени во Зоните. Од 2006, од 321000, тоа се помалку од 2%. Не знам колку е за фалење.
Вели вака статијата на шител..."До почетокот на овој месец биле вработени 6,150 лица,..."Ако "до почетокот на овој месец" се првите 10 дена од месецот па поделиме 6150 на 10=632, зналчи не лажеле дека дневно се отвараат по 600 работни места. :pos:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom