Езотерија, Окултизам - А. Кроули, П. Дунов, Д. Фортуне ...

• Креатор на темата Tetro
  • Време на започнување

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
Поени од реакции

XV.
Со твоето десно Око создавај се за себе си, и со левото
прифаќај се што е создадено поинаку.

XVI.
Уништи ја тврдината на твоето Индивидуално
Себство, така што твојата Вистина бликне слободно од
рушевините.“

--- Книгата на Тахути, А. Кроули

Една од последните книги на Кроули. Целиот симболизам е содржан во оваа мала книга, со премногу разоткриени тајни учења, видливи за оние кои ги знаат и разбираат хиероглифите на Мајсторот :)
П.С. Римските броеви се однесуваат за Клучевите(АТУ) од Тот Таротот. Барем тоа да знаете, ако ништо друго.

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
Поени од реакции
„Во Галатјаните се вели дека плодовите на Духот се мир, љубов, радост, долготрпение, нежност, добрина, верба, тивкост, умереност; а на други места,

“По нивните плодови ќе ги познаеш.”

За овие злобници тогаш мора или да мислиме дека се нечесни, и никогаш не постигнале ништо, или дека се соединиле со ѓавол.

Такви се “Браќата од Левата Патека,” толку темелно опишани во Liber 418 (Рамноденица, Бр. 5., Специјален Додаток, страници 119 “итн.”).

За нив најкарактеристичен знак е нивната ексклузивност.

“Ние сме луѓето.”
“Нашиот е единствениот Пат.”
“Сите Будисти се расипани,”

лудилото на духовната гордост.“

--- Опасности од Мистицизмот, А. Кроули

S

SpaceTraveler

Гостин
Yet now—ah now!—I am but a dead man. Within me and without still stirs that life of sense that is not life, but is as the worms that feast upon my corpse. . . . Adonai! Adonai! my Lord Adonai! indeed, Thou hast forsaken me. Nay! thou liest, O weak soul! Abide in the meditation; unite all thy symbols into the form of a Lion, and be lord of thy jungle, travelling through the servile Universe even as Mau the Lion very lordly, the Sun in His strength that travelleth over the heaven of Nu in His bark in the mid-career of Day. For all these thoughts are vain; there is but One thought, though that thought be not yet born—He only is God, and there is none other God than He!

-JOHN ST. JOHN
THE RECORD OF THE MAGICAL RETIREMENT OF G. H. FRATER O∴M∴
THE EQUINOX Vol I, number I

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
Поени од реакции

„Ceremonial Magic, as a means to attainment, has in common with all other methods, Western or Eastern, one supreme object in view - identification with the Godhead; and it matters not if the Aspirant be Theist or Atheist, Pantheist or Autotheist, Christian or Jew, or whether he name the goal of his attainment God, Zeus, Christ, Matter, Nature, Spirit, Heaven, Reason, Nirvana, Asgard, No-Thing or No-God, so long as he "has" a goal in view, and a goal he is striving to attain.

Without a goal, he is but a human ship without port or destination; and, without striving, work, WILL to attain, he is but a human derelict, rudderless and mastless, tossed hither and thither by the billows of lunacy, eventually to sink beneath the black waters of madness and death.“

- The Equinox, Vol.I, No.3

S

SpaceTraveler

Гостин

AL I,24: "I am Nuit, and my word is six and fifty."
Nu = 6 + 50 = 56. (Вав и Нун)

Не требаат премногу „калкулатори“ за собирање :)

Ако собираш како Nuit =50+6+10+9=75
Ако собираш Isis = 420, ако одиме со грчка гематрија.
Подели Isis/Nuit и така... :)

Но сепак нека остане Ну и Хад бидејќи заедно се 56 и 10 = 66 (сума од 1 до 11), а 11 е битен број.
За овој број во Liber D стои: The Mystic Number of the Qliphoth, and of the Great Work.

Ping @Ipsissimus
Ну и Хад заедно 66 + Алах/ALLH = 66 :D

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
Поени од реакции
Ну и Хад заедно 66 + Алах/ALLH = 66 :D
Не е ALLH Аллах... на хебрејски!
Туку אלה, што е 36!
Или пак אלהא што е пак 37...
Му фали цел „воловски камшик“ до 66 на אלה за ги достигне соединувањата на Ну и Хад :)

Можеби ќе се залеташ да читаш за Тцадиким Нистарим кај евреите, тие се поврзани со 36...

П.С.
Мислам дека треба да се заморуваш повеќе со етимологија на зборовите :)
Инаку сешто ќе ти изгледа дека е вистина во врска со зборовите...

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
Поени од реакции

„Лоша Магика преставува прифаќањето дека некој е нешто друго , а не Неговото највнатрешно себство.
Треба да се впуштиме страстно во секое можно искуство; со правењето на тоа се прочистуваме од оние наши лични предрасуди, кои ни дадоа погрешно сфаќање и кои не спречуваа во извршувањето на нашите Вистински Волји и во спознавањето на нашата Суштина и Природа.“

–-- Законот е за Сите, А. Кроули

[DOUBLEPOST=1484672007][/DOUBLEPOST]„The Book of the Law presumes the existence of a body of initiates pledged to watch over the welfare of mankind and to communicate its own wisdom little by little in the measure of man's capacity to receive it.

The initiate is well aware that his instruction will be misinterpreted by malice, dishonesty and stupidity: and not being omnipotent, he has to acquiesce in the perversion of his precepts. It is apart of the game.
Liber I vel Magi tells the Magus (here defined as the initiate charged with the duty of communicating a new truth to mankind) of what he may expect.

... Aiwass, uttering the word Thelema (with all its implications), destroys completely the formula of the Dying God.

Thelema implies not merely a new religion, but a new cosmology, a new philosophy, a new ethics. It co-ordinates the disconnected discoveries of science, from physics to psychology, into a coherent and consistent system. Its scope is so vast that it is impossible even to hint at the universality of its application.

But the whole of my work, from the moment of its utterance, illustrates some phase of its potentiality, and the story of my life itself from this time on is no more than a record of my reactions to it.“

--- The Confessions of Aleister Crowley: An Autohagiography

Последно уредено:

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
Поени од реакции
Liber AHA, добра книга за читање, дадена како официјални изданија на A∴A∴
Во воведот на книгата стои:
„The Sevenfold Mystery of the Ineffable Love; the Coming of the Lord in the Air as King and Judge of this corrupted World;
Wherein
Under the form of a Discourse between Marsyas an Adept and Olympas his Pupil the Whole Secret of the Way of Initiation is laid open from the Beginning to the End; for the Instruction of the Little Children of the Light.

Written in Trembling and Humility for the Brethren of the A∴ A∴ by Their very dutiful Servant, an Aspirant to their Sublime Order,
Aleister Crowley“

Марсијас е адепт, Олимпас е аспирант... книгата е во форма на дијалог помеѓу нив двајцата...

„MARSYAS:
An easy vice:
So wondrous well they advertise!
O their mean souls are satisfied
With wind of spiritual pride.
They're all negation. "Do not eat;
What poison to the soul is meat!
Drink not; smoke not; deny the will!
Wine and tobacco make us ill. "
Magic is life; the Will to Live
Is one supreme Affirmative.
These things that flinch from Life are worth
No more to Heaven than to Earth.
Affirm the everlasting Yes!
OLYMPAS:
These secrets are too high for me.

MARSYAS:
Nay, little brother! Come and see!
Neither by faith nor fear nor awe
Approach the doctrine of the Law!
Truth, Courage, Love, shall win the bout,
And those three others be cast out. “

--- Извадок од „Liber CCXLI, AHA!“, Publication in Class C

Во објаснувањето на книгата стои ова:

„The pupil lamenting the difficulty of attainment, the Master shows forth the sweetness of the hermit's life.
One doubt remains: will not the world be able instantly to recognize the Saint?

The Master replies that only imperfect Saints reveal themselves as such. Of these are the cranks and charlatans, and those that fear and deny Life. But let us fix our thoughts on Love, and not on the failings of others!

The Master invokes the Augoeides; the pupil through sympathy is almost rapt away.

The Augoeides hath given the Master a message; namely, to manifest the New Way of the Equinox of Horus, as revealed in Liber Legis.

He does so, and reconciles it with the Old Way by inviting the Test of Experiment. They would go therefore to the Desert or the Mountains–nay! here and now shall it be accomplished.

Peace to all beings!“

Чичко Кроули и неговите Тајни Мајстори, не се играчка, ниту пак иницијаторските Редови кои ги преставувал како Надворешен Видлив Водач!
Со тоа, мора да разберете дека ниту иницијацијата не е играчка, но кога ќе ја поминете - ќе знаете всушност реалност што значи истата...

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
Поени од реакции

„When the eyes of the Magus are fixed upon this Lamp naught else exists.
The Instruments lie idle on the Altar; that Light alone burns eternally.
The Divine Will that was the Wand is no more; for the path has become one with the Goal.
The Divine Understanding that was the Cup is no more; for the subject and Object of intelligence are one.
The Divine Reason that was the Sword is no more; for the complex has been resolved into the Simple.
And the Divine Substance that was the Pantacle is no more; for the many has become the One.
Eternal, unconfined, unextended, without cause and without effect, the Holy Lamp mysteriously burns. Without quantity or quality, unconditioned and sempiternal, is this Light.“

--- Magick, Book 4, A. Crowley, наскоро на македонски јазик :)

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
Поени од реакции
Кога веќе расправаме за езотерија тука, да спомнеме нешто малку покомплексно кое што бара истражување...

„ ... ако сакаме да ицртаме истерувачки хексаграм на Сатурн, започнуваме од најгорната точка која одговара на атрибуциите на Сатурн и повлекуваме линија кон Меркур, па кон Венера и завршуваме во Сатурн. Потоа ја земаме спротивната точка од Сатурн, а тоа е Месечина и цртаме од таа точка кон Јупитер и потоа кон Марс завршувајќи во Месечина.“
--- Поголемиот Ритуал на Хексаграм

А бидејќи знаеме дека:

„... малиот Ритуал на Хексаграм функционира на повиска рамнина од Малиот Ритуал на Пентаграм.“
--- Малиот Истерувачки Ритуал на Хексаграм

Сигурно Поголемиот Ритуал на Хексаграм е поврзан со уште подлабоки аспекти од универзумот на Магичарот!

Think about it...

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
Поени од реакции
Конечно! За првпат на македонски јазик - Излезе од печат првото издание на Liber ABA, Магика - Книга 4 од Алистер Кроули. Годинешниов саем на книга ќе биде побогат за уште едно непроценливо дело од областа на езотеријата:
17264183_10154423646102963_5626039495190226367_n.jpg
17353469_10154423646117963_675164464016461411_n.jpg

Член од
11 ноември 2015
Мислења
Поени од реакции
Да не знаете во која книжара може да се најде оваа книга и од прилика колку би чинела?:vozbud:

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
Поени од реакции
Да не знаете во која книжара може да се најде оваа книга и од прилика колку би чинела?:vozbud:
Засега ја нема во ниедна, ограничен тираж е. Освен неколку примероци за националната универзитетска библиотека, останатите беа однапред резервирани за членовите на ОТО.
Но секако ќе известиме кога и каде ќе биде достапна за пошироката публика.

Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom