Белгиски „Ван Хол“

kelaviot

Prime Сasual Dating - Genuine Damsels
Член од
10 мај 2010
Мислења
530
Поени од реакции
318
Jas pratvi cv za operator vo magacin,me povikaa sproti soboren hram,intervjuto go pominav bez greska,posle 15 dena mi pisaa mail deka ne sum primen i deka mi se zablagodaruvaat za ucestvoto vo intervjuto,me prasuvaa se bukvalno od cv,nemase laga vo cv so ogled na toa deka poseduvam megunarodni sertifikati za magacionerstvo i vijuskari,ne znam zasto me odbija,pretpostavuvam deka koga me prasaa kolku plata ocekuvam im rekov 20000,i vtorata pretpostavka e deka vo bunardzik site kompanii zimaat 90% rabotnici od opstina ilinden,gradonacalnikot licno i plasira rabotna sila,a jas ne sum tamu.Ali sto e toa e,ako nudat pomalku od ovaa suma mislam deka ne vredi i da se zamarate zasto ne ve viknale i slicno
 
A

andrea85

Гостин
Jas pratvi cv za operator vo magacin,me povikaa sproti soboren hram,intervjuto go pominav bez greska,posle 15 dena mi pisaa mail deka ne sum primen i deka mi se zablagodaruvaat za ucestvoto vo intervjuto,me prasuvaa se bukvalno od cv,nemase laga vo cv so ogled na toa deka poseduvam megunarodni sertifikati za magacionerstvo i vijuskari,ne znam zasto me odbija,pretpostavuvam deka koga me prasaa kolku plata ocekuvam im rekov 20000,i vtorata pretpostavka e deka vo bunardzik site kompanii zimaat 90% rabotnici od opstina ilinden,gradonacalnikot licno i plasira rabotna sila,a jas ne sum tamu.Ali sto e toa e,ako nudat pomalku od ovaa suma mislam deka ne vredi i da se zamarate zasto ne ve viknale i slicno
Мене воопшто ме немаат викнато ама не аплицирав за тие позиции кои не и одговараа. Во една иста мултинационална компанија читај инвестиција, есента бев на разговор и побарав минималец од 36000д, можда и тука згрешив што толку форсирав на таа цифра а ме испрашуваа две групи едноподруго Јеби га тоа е, човек учи на грешките а совршено се снаоѓав во трик прашањата и снаоѓањата во дадени ситуации...
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.296
Поени од реакции
7.249
Jas pratvi cv za operator vo magacin,me povikaa sproti soboren hram,intervjuto go pominav bez greska,posle 15 dena mi pisaa mail deka ne sum primen i deka mi se zablagodaruvaat za ucestvoto vo intervjuto,me prasuvaa se bukvalno od cv,nemase laga vo cv so ogled na toa deka poseduvam megunarodni sertifikati za magacionerstvo i vijuskari,ne znam zasto me odbija,pretpostavuvam deka koga me prasaa kolku plata ocekuvam im rekov 20000,i vtorata pretpostavka e deka vo bunardzik site kompanii zimaat 90% rabotnici od opstina ilinden,gradonacalnikot licno i plasira rabotna sila,a jas ne sum tamu.Ali sto e toa e,ako nudat pomalku od ovaa suma mislam deka ne vredi i da se zamarate zasto ne ve viknale i slicno
Немале голема потреба од кадар, не е тоа дека си утнал некое прашање.
 

kelaviot

Prime Сasual Dating - Genuine Damsels
Член од
10 мај 2010
Мислења
530
Поени од реакции
318
Мене воопшто ме немаат викнато ама не аплицирав за тие позиции кои не и одговараа. Во една иста мултинационална компанија читај инвестиција, есента бев на разговор и побарав минималец од 36000д, можда и тука згрешив што толку форсирав на таа цифра а ме испрашуваа две групи едноподруго Јеби га тоа е, човек учи на грешките а совршено се снаоѓав во трик прашањата и снаоѓањата во дадени ситуации...

Ne ne se kaam sto im rekov deka za 20000 bi rabotel.treba i nie samite da ne ja butkame cenata na pazarot,najverojatno si bila profesionalec u taa rabota i zatoa si pobarala tolku,isto i jas taka napraviv,ic ne mi cue za pomalku,znam so moze da srabotam ,znam kolku vredam za pomalku pari ne ni rabotam,toa e toa
--- надополнето: 15 мај 2013 во 21:53 ---
Немале голема потреба од кадар, не е тоа дека си утнал некое прашање.

vidi vo oglasot baraa mnogu so taa pozicija ,taka da imale potreba ,arno ama ne sum im odgovaral verojatno predhodnite pobarale pomalku ili se raboti za nepotizam,pojma nemam a i ne se zamaram,pred nekolku godini ,isto bev i vo Hest na intervju,pominav prvicno vo kontinental,posle imase povtorno intervju ,i potoa isto mi rekoa deka ne sum primen,tie sto prodolzija imale uste nekolku testa i nakraj koga ima kazale plata 15000 polovina ne ni prifatile,sakam da kazam deka se precenuvaat mnogu ,se pravatmajmuni,tolku testovi a plata bedna,taka da muabetot e deka od tie kompanii ne ni treba da se ocekuva mnogu,nafurani se so standardi a i so mali plati
 
Член од
21 август 2012
Мислења
55
Поени од реакции
25
Вработен си веќе таму, можеш да кажеш нешто повеќе околу тоа?
не несум вработен, чекам финално известување на што сме, иако поминаа три недели откако се сретнавме последниот пат одговор немам добиено.
--- надополнето: 16 мај 2013 во 00:07 ---
Ne ne se kaam sto im rekov deka za 20000 bi rabotel.treba i nie samite da ne ja butkame cenata na pazarot,najverojatno si bila profesionalec u taa rabota i zatoa si pobarala tolku,isto i jas taka napraviv,ic ne mi cue za pomalku,znam so moze da srabotam ,znam kolku vredam za pomalku pari ne ni rabotam,toa e toa
--- надополнето: 15 мај 2013 во 21:53 ---

јас побарав и повеќе од тоа што си побарал ти, а официјално познавам човек кој е примен на работа како заварувач и платата е околу 350 евра нето, плус некој додаток 35 евра не го разбрав убаво за што. а бруто му рекле дека ќе му биде 31000.
 
Член од
10 мај 2009
Мислења
827
Поени од реакции
541
Ич да не се каате дека сте барале 20 000. Еден кинез пред 7 години работеше за 10 е месечно сега истиот го плаќаат 500-600 долари. Племето нивно, нашле сред Европа му... за бубрези да продават. Работникот само да доручкува и руча на работа како куче го кошта 8000дена од свој чеб без превоз.
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.574
Па они и за тоа се дојдени, да платат помалку да земат повеќе. Иначе зошто би дошле овде да градат фабрика?Сигурно не дошле зошто сме потомци на Александар. :)
 
Член од
25 декември 2008
Мислења
1.877
Поени од реакции
1.089
Белгиската компанија за производство на автобуси “Ван Хол“ ја почнува практичната реализација на нејзината инвестиција во Македонија. Имено, компанијата „Ван Хол“ го извезе првиот автобус направен во фабриката во Македонија во Технолошко индустриската зона Скопје 1, Бунарџик.


Со тоа, Македонија повторно стана извозник на автобуси. Првата тура која „Ван Хол“ ја има веќе потпишано е за Америка, односно првите 300 автобуси кои ќе се произведат ќе одат за американскиот пазар и ќе бидат производ од Република Македонија.

http://kurir.mk/makedonija/vesti/133428-FOTO-Van-Hol-pocna-da-izvezuva-avtobusi-od-Makedonija
 
Член од
25 декември 2008
Мислења
1.877
Поени од реакции
1.089
Отворени работни позиции

Заварувачи
Столари
Тапетари
Електричари
Инсталатери на хидраулика и пневматика
Инсталатери на прозорци
Механичари
Автолимари
Автолакери
Полирачи
Индустриски шивачи
Општи монтери
 
Член од
25 декември 2008
Мислења
1.877
Поени од реакции
1.089
Практична настава во „Ван хол“ за учениците од средното стручно училиште „Илинден“



Градоначалникот на општина Илинден Жика Стојановски и директорот на фабриката „Ван хол Македонија“ Аврам Стојчевски, потпишаа Меморандум за соработка во областа на образованието. Белгиската компанија за производство на автобуси ќе обезбеди практична настава и обука во сопствените капацитети за учениците од средното стручно училиште „Илинден“.


- Овој Меморандум произлегува од потребата за соработка на општина Илинден со бизнис секторот во областа на образованието, како една од најзначајните области за развој, фактор на современиот раст, подигнување на нормите, вредностите и стандардите во образованието, стои во соопштението од општина Илинден.
Целта, како што се наведува, е имплементација на образовните програми преку спроведување на практични обуки каде учениците непосредно ќе имаат можност да го следат целокупниот процес на производство и преку нивните ментори да изведуваат практични обуки.
Општина Илинден досега потпиша Меморандуми за соработка меѓу Министерството за образование и наука и МЕПСО, како и компанијата Џонсон Контролс.
 
Член од
25 декември 2008
Мислења
1.877
Поени од реакции
1.089
ЕФЕКТИТЕ ОД ИНВЕСТИЦИИТЕ ВО СЛОБОДНИТЕ ЗОНИ ВРОДИЈА ПЛОД


Фејсбук и Дизни се возат со автобусите на македонскиот Ван Хул


Во фабриката во ТИРЗ 1 се вработени 430 лица кои произведуваат автобуси за американскиот пазар. Веќе четири автобуси произведени во македонската фабрика на "Ван Хул" возат за потребите на Фејсбук, како и на редовните маршрути на Дизни, а има порачки и од Гугл и Епл. Според вицепремиерот Владимир Пешевски, покрај американскиот, од овде ќе се опслужува и европскиот пазар


Ефектите од инвестициите во слободните зони во земјава се видливи и даваат резултати што се гледаат во зголемување на производството и во отворањето на нови работни места. Класичен пример за тоа е фабриката на белгискиот гигант за производство на автобуси "Ван Хул", која е лоцирана во ТИРЗ 1 крај Скопје и каде вчера во посета беа вицепремиерот за економски прашања Владимир Пешевски и министерот без ресор задолжен за странски инвестиции, Веле Самак и кои директно од сопственикот на "Ван Хул", Филип Ван Хул, се информираа за досегашната реализација на инвестицијата и за идните планови.
- Карактеристично за оваа компанија е што голем дел од процесот вклучува компоненти од македонско производство и е почната иницијатива за поголемо вклучување на македонските компании. Дел од компаниите што соработуваат со "Ван Хул" овде во Македонија ќе почнат да извезуваат делови и за фабриката која се наоѓа во Белгија - изјави вицепремиерот Пешевски.
Во фабриката се вработени 430 лица кои произведуваат автобуси за американскиот пазар. Веќе четири автобуси произведени во македонската фабрика на "Ван Хул" возат за потребите на Фејсбук, како и на редовните маршрути на Дизни, а има порачки и од Гугл и Епл. Според Пешевски, покрај американскиот, од овде ќе се опслужува и европскиот пазар.
- Наша задача е да го следиме прогресот на компаниите во зоните и како нивните добавувачи да дојдат овде. Самиот сопственик кажа дека во нивен интерес е поголем дел од компонентите да се произведуваат во Македонија. Веќе 40 заварувачи се обучени за потребите на "Ван Хул" и се разбира, задоволство е да се види една ваква голема фабрика. Потребно е да донесеме уште вакви фабрики за на тој начин да се намали невработеноста - рече вицепремиерот.
Министерот Самак напомена дека е исклучително горд што е оживеана една индустрија која повеќе од 10 години е замрена во Македонија.
- Со оваа инвестиција се постигнува голем ефект во трговската размена кон САД и покажува дека ваквите странски инвестиции имаат поширок ефект за вработување, трговска размена и зголемување на пазарот - изјави Самак.

И сопственикот на фабриката Филип Ван Хул не го криеше своето задоволство од реализацијата на оваа инвестиција. Тој потенцираше дека иако почнале пред една година сепак се најблиску до нивниот целосен потенцијал за производство на автобуси, вклучувајќи и три производствени линии од вкупно четирите планирани.
- Ние веќе имаме доставено 100 автобуси за американскиот пазар, а во втората половина на оваа година ќе почнеме со производство на европскиот модел на автобуси за европскиот пазар и планирано ни е да произведеме помеѓу 400 и 500. Многу сме среќни што соработуваме со македонската Влада и што инвестиравме тука во Македонија - изјави Ван Хул.

"Ван Хул" на македонскиот пазар е присутен од јули 2012 година каде направи инвестиција од 20 милиони евра во ТИРЗ 1. Фабриката почна со работа во јули 2013 година и успешно ја спроведува својата инвестиција каде има вработено 430 лица во првата фаза, додека во зависност од побарувањата на пазарот предвидено е да стигне до бројка од 600 до 650 лица. Фабриката има склучено договори со македонски компании како што се "Уни Пласт" од Струга и "Актива" од Штип кои активно учествуваат во процесот на производство.
Реализацијата на овој проект на Македонија ќе и донесе подобар нето трговски баланс со САД во вредност од 20 милиона евра на годишна основа.

(М.С.)
Фото: Д. Митрески
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=CEF0697F1BC11C45A460A7148557D83F
 

bitushanec

Борец за човекови права
Член од
17 јануари 2006
Мислења
3.741
Поени од реакции
814
- Ние веќе имаме доставено 100 автобуси за американскиот пазар, а во втората половина на оваа година ќе почнеме со производство на европскиот модел на автобуси за европскиот пазар и планирано ни е да произведеме помеѓу 400 и 500. Многу сме среќни што соработуваме со македонската Влада и што инвестиравме тука во Македонија - изјави Ван Хул.
Браво. Ако им е исплатливо на Белгијанциве, нека размислат сето свое производство да го преселат во Македонија. Државава има најниски даноци во Европа и треба да очекуваме уште многу инвеститори да вложуваат во свои производствени капацитети тука.

******************************************

Дали некој знае што стана со ФАС 11 Октомври? И тие произведуваа многу убави каросерии.
 
Член од
25 декември 2008
Мислења
1.877
Поени од реакции
1.089
Браво. Ако им е исплатливо на Белгијанциве, нека размислат сето свое производство да го преселат во Македонија. Државава има најниски даноци во Европа и треба да очекуваме уште многу инвеститори да вложуваат во свои производствени капацитети тука.

******************************************

Дали некој знае што стана со ФАС 11 Октомври? И тие произведуваа многу убави каросерии.
За ФАС стварно незнам речиси ништо, освен некој муабети дека големи играчи им го имат пикирано земјиштето. Исто така добар дел од поранешни вработени во Фас, сега се кај белгијциве. Кога сме на темава еве и дневник што пренесува:

МИНИСТРИТЕ ПЕШЕВСKИ И САМАK ВО ПОСЕТА НА СЛОБОДНАТА ИНДУСТРИСКА ЗОНА

„ВАН ХУЛ“ ЌЕ ПРАВИ ПО 500 АВТОБУСИ ГОДИШНО ВО БУНАРЏИК



Ефектите на зголемено производство како резултат на инвестициите во индустриските зони, веќе се евидентни, изјави вицепремиерот за економски прашања Владимир Пешевски по вчерашната посета на „Ван Хул“ во Бунарџик.

- Секогаш е задоволство да се види ваква голема фабрика и да се видат резултатите од политиките на Владата. Но, потребно ќе биде да донесеме уште вакви компании за конечно да се реши проблемот со невработеноста - рече Пешевски, кој во придружба на министерот без ресор задолжен за странски инвестиции Веле Самак, имаше средба со менаџментот на компанијата.

Во „Ван Хул“ веќе работат 430 лица и се произведуваат автобуси за американскиот пазар. Предвидено е, наскоро, пласманот да се прошири и во Европа. Kако што истакна Пешевски, засега реализацијата на инвестицијата нема никакви проблеми, ниту застој, но задача на Владата е да го следи прогресот на компаниите и максимално да помогне доколку е потребно, како и да ги прошири можностите за некој од добавувачите на фабриката да дојдат тука.

- И сопственикот кажа дека од нивен интерес е што поголем број од компонентите кои се вградуваат во автобусите, да бидат произведени во Македонија. Тоа е и наш интерес зашто во секоја од компаниите имаме индиректни ефекти. Веќе 40 заварувачи се обучувани во други компании, надвор од „Ван Хул“, но во Македонија, и се на највисоко ниво поради што ќе можат своите вештни и услуги да ги продаваат и на други компании - нагласи вицепремиерот пред посетата на погоните.

Министерот Самак напомена дека е исклучително горд на оваа инвестиција. Со оваа фабрика, посочи, повторно заживеа индустријата која замре пред повеќе од 10 години како резултат на транзицијата.

- Исклучително е значајно што само ова вложување има голем ефект на трговскиот биланс на Македонија кон САД. Воедно покажува дека ваквите странски инвестиции имаат поширок ефект и за вработувањето, како и за поблиските соработки на домашните со странски фирми - изјави Самак.

Сопственикот и извршен директор на компанијата Филип ван Хул изрази задоволство од македонските работници и нивната ефикасност.

- Среќни сме што инвестиравме во Македонија во соработка со Владата. Во употреба се веќе три од четирите производни линии и работат со полн капацитет. Извезовме 100 автобуси во САД. Во втората половина од годинава во нашиот производен план ќе ги воведеме и моделите за европскиот пазар. Нашата интенција е во првата фаза да произведеме меѓу 400 до 500 возила годишно - рече Ван Хул.

Ова е прва од фабриките во македонските индустриски зони која произведува конечен готов производ, а оди под брендот „произведено во Македонија“. Голем дел од производниот процес веќе вклучува компоненти од македонско производство. Договори се склучени со „Унипласт“ од Струга за пластични делови и со „Актива“ од Штип за делови за шасии. Некои од компаниите кои доставуваат делови до „Ван Хул“, ќе бидат користени и за делови во фабриката во Белгија.

„Ван Хул“ почна со работа во јули минатата година, откако во 2012 беше потпишан договорот со Владата за инвестицијата вредна 20 милиони евра во ТИРЗ Скопје 1.

„Ван Хул“ е семејна компанија од Белгија, формирана во 1947 година. Произведува градски и меѓуградски автобуси, како и индустриски возила. Има повеќе од 4.000 вработени во светот и остварува преку 450 милиони евра годишен обрт. Над 80 отсто од производство на „Ван Хул“ е наменето за извоз.
http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=F8F5ABD1A811134FA70B8DBDD4701966
 

Kajgana Shop

На врв Bottom