Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Ryan Giggs

tearing you apart since 1991
Член од
27 мај 2009
Мислења
11.442
Поени од реакции
20.190
Прашање во врска со пежо 307 бензин, треба да менувам дихтунг и требало да се рамни главата (проблем со загуба на уље). Е сега колку е постапката ризична по самиот мотор и дали ќе тера исто како што терал предходно, ми спомнаа некаква гаранција па ме фаќа страв да не ја заебам (сервисира Ацо кај стар авто пазар, сегашен фершпед)
 
Член од
24 април 2010
Мислења
1.248
Поени од реакции
1.752
Инает?! Долго време се возев и возев таква.. Ти удираш со глава во ѕид во случајов, таа серија од Мерцедес најмногу страда од рѓа, посебно по вратите.. Турбина откажа, свирката секој месец ја менјававме, проблеми со светлата, навечер знаеше сами да изгаснат.. А за возење да не правам муабет, малце ако заврне има да клизаш као на скиење.
Pak si greska i ne si informiran kako sto treba, ti zboris za obicniot w203, tocno e toj model e spanska karoserija i strada od rgja, ovoj mojov e redizajn i ne e istata karoserija gram rgja nema, redizajnot ima pogolema turbina od obicniot i toj problem sto go imase so turbinata e odstranet, edinstvena slaba tocka na ovie modeli se diznite i stradat od losa nafta, a za lizganjeto, sto da ti kazam ne se vozi luksuzna kola zo tigar gumi, izgleda ti si zel nekoa frlena po odpadi zatoa se zalis
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.621
Поени од реакции
34.866
Некој да не знае да ми каже колку кошта да се направи кључ за Сеат Леон 2006?
Прaшaј си нa клучaр и кaј пoвеќеминa, сите вaрирaaт. Сaмo пaзи дa не те врзaт, прaвaт едни фушaрски клуч-чип-бaтеријa, дoдекa не цркни бaтеријaтa гo пaмти кoдoт и рaбoти, штoм oтиде бaтеријaтa фрлaј гo, тaкoв е oд 500-1000кa и знaaт дa ти пoнудaт, инaку убaв клуч oд 40 еврa нaгoре.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: No9
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.591
Поени од реакции
38.738
Прашање во врска со пежо 307 бензин, треба да менувам дихтунг и требало да се рамни главата (проблем со загуба на уље). Е сега колку е постапката ризична по самиот мотор и дали ќе тера исто како што терал предходно, ми спомнаа некаква гаранција па ме фаќа страв да не ја заебам (сервисира Ацо кај стар авто пазар, сегашен фершпед)
па види или ќе ја рамниш или ќе му долеваш уље додека тера, трето нема
 
A

Avenger99

Гостин
Pak si greska i ne si informiran kako sto treba, ti zboris za obicniot w203, tocno e toj model e spanska karoserija i strada od rgja, ovoj mojov e redizajn i ne e istata karoserija gram rgja nema, redizajnot ima pogolema turbina od obicniot i toj problem sto go imase so turbinata e odstranet, edinstvena slaba tocka na ovie modeli se diznite i stradat od losa nafta, a za lizganjeto, sto da ti kazam ne se vozi luksuzna kola zo tigar gumi, izgleda ti si zel nekoa frlena po odpadi zatoa se zalis
Michelin гуми, 1 година стари. Иначе немој погрешно де разбереш, секој што сака нека си вози, али коли донесени од увоз до 150-200к километри.. Ма немој да ме јебеш..
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Прашање во врска со пежо 307 бензин, треба да менувам дихтунг и требало да се рамни главата (проблем со загуба на уље). Е сега колку е постапката ризична по самиот мотор и дали ќе тера исто како што терал предходно, ми спомнаа некаква гаранција па ме фаќа страв да не ја заебам (сервисира Ацо кај стар авто пазар, сегашен фершпед)
Стави погусто масло 15w40..Или некој адитив против трошење..Ама тоа е привремено,може ќе тера 1-2-3 месеци,не повеќе,само ја продолжуваш маката.[DOUBLEPOST=1481311362][/DOUBLEPOST]
Michelin гуми, 1 година стари. Иначе немој погрешно де разбереш, секој што сака нека си вози, али коли донесени од увоз до 150-200к километри.. Ма немој да ме јебеш..
Трипати поголема километража имаат од таа што ја напиша..[DOUBLEPOST=1481311445][/DOUBLEPOST]
Некој да не знае да ми каже колку кошта да се направи кључ за Сеат Леон 2006?
Нека ти направат обичен клуч,500-1000 денара..Без код..Да го користиш само за палење,а ќе ја отклучуваш и заклучуваш со даљинското..
 
A

Avenger99

Гостин
Стави погусто масло 15w40..Или некој адитив против трошење..Ама тоа е привремено,може ќе тера 1-2-3 месеци,не повеќе,само ја продолжуваш маката.[DOUBLEPOST=1481311362][/DOUBLEPOST]

Трипати поголема километража имаат од таа што ја напиша..[DOUBLEPOST=1481311445][/DOUBLEPOST]

Нека ти направат обичен клуч,500-1000 денара..Без код..Да го користиш само за палење,а ќе ја отклучуваш и заклучуваш со даљинското..
Заборавив да ставам наводници, иначе знам дека имаат по 500 илјади поминато.
 
Член од
20 октомври 2013
Мислења
1.096
Поени од реакции
509
Прашање во врска со пежо 307 бензин, треба да менувам дихтунг и требало да се рамни главата (проблем со загуба на уље). Е сега колку е постапката ризична по самиот мотор и дали ќе тера исто како што терал предходно, ми спомнаа некаква гаранција па ме фаќа страв да не ја заебам (сервисира Ацо кај стар авто пазар, сегашен фершпед)
Ништо страшно, исто ќе си работи, 1,500 денари е рамнење на глава со менување гумици. Земи само некој квалитетен дихтунг.
 

Ryan Giggs

tearing you apart since 1991
Член од
27 мај 2009
Мислења
11.442
Поени од реакции
20.190
Ништо страшно, исто ќе си работи, 1,500 денари е рамнење на глава со менување гумици. Земи само некој квалитетен дихтунг.
целиот зафат со менување дихтунг рамнење глава плус работна рака ќе ме кошта 6-7.000 !!!!
 
Член од
20 октомври 2013
Мислења
1.096
Поени од реакции
509
целиот зафат со менување дихтунг рамнење глава плус работна рака ќе ме кошта 6-7.000 !!!!
Види, колку ќе се договориш со мајстор за вадење на главата и потоа местење на дихтунг и затварање ти е плус трошок. Самото рамнење со нови гумици ти е 1,500 денари, дихтунгот нека ти е 500 денари, за работна рака многу ти бараат според мене.
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
458
Поени од реакции
99
целиот зафат со менување дихтунг рамнење глава плус работна рака ќе ме кошта 6-7.000 !!!!
Мене на цитроен саксо 50 евра ме кошташе, комплет со рсботна рака
 

^^GoRiLLaZ^^

Happiness...?
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.735
Поени од реакции
7.983
Дечки ај, дали некој знаеш шо може да е ова:

Кога е незагреана колата, доколку дадам многу гас во место или во вожња, започнува да трокира. Вчера дури после 10 минути вожња, кога дадов многу гас ми изгаси колата. Па после 10 секунди се стабилизира и неќеше да запали од прва/втора. И кога запали нормално светкаше извичникот на шалтабла и трокираше околу 5 секунди и потоа се стабилизира, како ништо да не се случило.

Искуства?
 
I

IBIZA SOUND

Гостин
decki poznato e deka mercedes c200,c220 fakjaat r`gja okolu mesecinkite nad guma ili na dolniot del od vratata
no dali E klasata ja imaat taa maana , dali tie fakjaat r`gja
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
decki poznato e deka mercedes c200,c220 fakjaat r`gja okolu mesecinkite nad guma ili na dolniot del od vratata
no dali E klasata ja imaat taa maana , dali tie fakjaat r`gja
Да, и Е класата страда од тоа. Над 2004 година имаат галванизирана шасија и никако не `рѓосува ни гол метал да оставиш.

Видете, тие коли се стоени и возени на милост и немилост на дождови и снегови и сол во метрополите по 500.000км, што очекувате вие, да нема `рѓа? Нормално е со оглед на годините и истрошеноста на возилото да се потроши некоја пара и да се санираат тие работи, па наредните 10 години ќе нема проблеми. Тоа не значи дека колата е за во отпад и дека одма не чини и треба во топилница да се носи. Па треба ли автолимарите да живеат од нешто :D:D
 

Kajgana Shop

На врв Bottom