Воени авиони

H

Hombre

Гостин
Летово во јули месец чешката компанија AERO Vodochody во Британија на Фарнборо интернационалното авио шоу представи нов модел на субсоничен млазен воено тренажен авион L-39 Next Generation (L-39NG) кој според неговите творци треба да ја продолжи славната историја на легендарниот Л-39 Албатрос.

Историја на Л-39 Албатрос

Во 1968-ма година за време на советската ера земјите на Варшавскиот пакт во конкуренција од неколку проекти чешкиот Л-39 го усвоиле за основен млазен воено тренажен авион (со исклучок на Полска која користела свое летало кое отпаднало од конкуренцијата).
Благодарение на одличните летечки карактеристики Л-39 Албатрос е произведен во 2960 примероци за триесет земји во светот и истиот важи за најшироко користен тренажен воен авион од втората генерација.
Денес има оперативни околу 400 примероци од кои голем број се во приватни раце, на пример во Федералниот регистар за летала на САД во 2006 год. биле регистирани 257 албатроси.


Л-39Ц на Естонското воено воздухопловство


Л-39 Албатрос е произведен во повеќе верзии зависно од типот на обука (основна или борбена), за извидување, копнена подршка или за некоја посебна намена како за влечење на мети и др.
Некои земији го користеле за копнени воени дејства како Сирија последниве години.


Сиријски Л-39 во акција

L-39 Next Generation Albatros II



Новиот L-39NG треба да ги задржи сите позитивни карактеристики од својот претходник. Лесен за ракување и одржувње, висока доверливост, голема адаптибилност на екстремни временски услови, поголеми перфоманси и за крај уште помали оперативни трошоци од својот претходник.

Новина за L-39NG е неговиот мотор од британскиот Williams International FJ44-4M.Цивилната верзија ја користат авионите Cessna CJ4, Beechcraft 400XPR и Pilatus PC-24.Моторот има електричен старт и целосна дигитална контрола FADEC. Моторот е со сила од 16,87 kN и со своите новитети нуди поголем степен на искористување.Тој е со мала тежина од 305 кг. (околу 45кг полесен од поранешната украинска верзија).

Значајана новина за L-39NG е употребата на напредни материјали во неговата конструкција.Како резултат на оваа измена е помала тежина на леталото, поголема отпорност од корозија и зголемен животен век на леталото од 15.000 и повеќе часа летање (за разлика од неговиот претходник чиј животен век бил од 3.000 до 4.500 часа летање).


L-39 Next Generation ќе има вградено нова современа авионика.



Според добри познавачи на приликите во воената авио индустрија цената на новиот L-39NG не би требало да биде поголема од 10.000.000 УСА$.

Чешката компанија AERO Vodochody планира во 2016-та година да го представи првиот прототип а следната година да ги заврши сите потребни сертификати. Масовно производство на L-39NG би требало да започне во 2018-та година.

Извори: Wikipedia
Промотивен веб сајт на L-39NG
Web
 
Последно уредено од модератор:
Член од
7 септември 2014
Мислења
24
Поени од реакции
13
Momentalno,najdobar trenazen avion e yak 130..rusite go koristat mislam deka od 2010-11,a alzir veke ima 16 edinici operativni...i dosta poracki od Vietnam,Belorusia,Syria,Kazakstan i dr.
za cena od 14-15 mil.dolari e najdobriot voeno trenazen avion vo odnos na potisok-masa(0.8)zavisi od motor...ima par opcii,fly-by wire config.digitalni displei,radar(sto na trenazen avion e ili necueno ili obicno se nosi nadvoresno na pilon)vo slucajot na yak 130 radarot e OSA proizveden od NIIP zavodot koi se poznati po 011 radarot za su30mki,sm i par drugi verzii...OSA ima domet head on na cel od 5m2 od 85 km so moznost za dejstvo od okolu 65 vo idealni uslovi,ne spomnav deka yak 130 ima opcija za instaliranje na air refueling probe i mal milion drugi sistemi...posto e otvorena konfiguracija,moze da koristi se sto e od rusko ili svetsko proizvodstvo(mislam na oruzje)sto v-v,v-z,ili v-m...do sega par pati e prezentiran na stranski aviosaloni i site se vooduseveni...ima i bratska verzija odAermacchi kako M346 ali se razlikuvaat vo mnogu raboti...mislam deka za nas bi bil odlicen izbor...ili nesto polovno,samo bez zanesuvanje...[DOUBLEPOST=1413656105][/DOUBLEPOST]
Идејата за авионот е од 1996 година а во 2001 година му е доделено на Локхит Мартин да го развива. Првиот прототип полета во 2006 година и до денес на секој лет постојано има некои проблеми. Испораката треба да биде комплетирана во 2037 година но проблемот е што овој е од петтата генерација на борбени авиони а сеуште неможат да му ги поправат ни основните проблеми, додека Русија веќе го има ПАК-ФА или СУ Т-50 и влегувањето на овој авион во постојана употреба треба да биде до 2016 година. Русија, Кина и Индија се првите што ќе го имаат овој авион. Она што е неверојатно е како успеа Русија, односно Сукхои за само 5-6 години да развие авион од петтата генерација без ниту еден сериозен проблем. Додека Ф-35 да влезе во употреба во 2037 година Русија заедно со Кина и Индија до тогаш може да произведат и авион од шеста генерација. За цената воопшто и да не правиме муабет, до сега Ф-35 кошта 300 милиони долари по парче а ако продолжат проблемите и трошоците за дополнително развивање може да рипне и до 400-500 милиони, додека ПАК ФА кошта 100 милиони долари.

Што и да измислат и едните и другите воените авиони веќе не ме фасцинираат толку многу бидејќи може никогаш да не се сретнат во dog fights, каде што вистинските можности на авионите се покажуваат. Само за летање и гаѓање цели на земјата може да си користат и дронови, нема потреба од воени авиони.
f35B e cista kopija na yak141...rusite gi imaat prodadeno blue printovite na Lockheed...cim e yak 141 povlecen od upotreba,cirnete na youtube komparacija i ke vidite...[DOUBLEPOST=1413656718][/DOUBLEPOST]
DARPA vrsi ispituvanja od tipot na Spilberg i Lucas...ova ne e nisto...niti pak AURORA programata...aslacive imaat antigravitaciski letala od pred 20 godini...ima tip na net...na youtube(Boyd Bushman)ima raboteno cel zivot za Lockheed vo Skunk Works oddelot...zirnete dedoto da vidite sto ima da kaze...a sega nie polemizirame za 4 i 5 generacija letala...imalo operativni dronovi uste vo 60 tite,super se temive za diskusija...megutoa kako rasa navodno ne sme bile spremni za da znaeme sto se krcka tehnoloski vo svetov nas...pa fiber optika,antigravitacija,infra red,kevlar i.t.n koj ni dade...pocesajte se malce...od kade posle 47 godina tehnoloski skok imame od svetlosna godina...a na zalost uste se koristat fosilni goriva...ako ima nekoj realist(ne od tipot na Makedonija i trebale ne znam kolku B2 ili Raptori)neka pise...[DOUBLEPOST=1413657069][/DOUBLEPOST]
Momentalno,najdobar trenazen avion e yak 130..rusite go koristat mislam deka od 2010-11,a alzir veke ima 16 edinici operativni...i dosta poracki od Vietnam,Belorusia,Syria,Kazakstan i dr.
za cena od 14-15 mil.dolari e najdobriot voeno trenazen avion vo odnos na potisok-masa(0.8)zavisi od motor...ima par opcii,fly-by wire config.digitalni displei,radar(sto na trenazen avion e ili necueno ili obicno se nosi nadvoresno na pilon)vo slucajot na yak 130 radarot e OSA proizveden od NIIP zavodot koi se poznati po 011 radarot za su30mki,sm i par drugi verzii...OSA ima domet head on na cel od 5m2 od 85 km so moznost za dejstvo od okolu 65 vo idealni uslovi,ne spomnav deka yak 130 ima opcija za instaliranje na air refueling probe i mal milion drugi sistemi...posto e otvorena konfiguracija,moze da koristi se sto e od rusko ili svetsko proizvodstvo(mislam na oruzje)sto v-v,v-z,ili v-m...do sega par pati e prezentiran na stranski aviosaloni i site se vooduseveni...ima i bratska verzija odAermacchi kako M346 ali se razlikuvaat vo mnogu raboti...mislam deka za nas bi bil odlicen izbor...ili nesto polovno,samo bez zanesuvanje...[DOUBLEPOST=1413656105][/DOUBLEPOST]
f35B e cista kopija na yak141...rusite gi imaat prodadeno blue printovite na Lockheed...cim e yak 141 povlecen od upotreba,cirnete na youtube komparacija i ke vidite...[DOUBLEPOST=1413656718][/DOUBLEPOST]
DARPA vrsi ispituvanja od tipot na Spilberg i Lucas...ova ne e nisto...niti pak AURORA programata...aslacive imaat antigravitaciski letala od pred 20 godini...ima tip na net...na youtube(Boyd Bushman)ima raboteno cel zivot za Lockheed vo Skunk Works oddelot...zirnete dedoto da vidite sto ima da kaze...a sega nie polemizirame za 4 i 5 generacija letala...imalo operativni dronovi uste vo 60 tite,super se temive za diskusija...megutoa kako rasa navodno ne sme bile spremni za da znaeme sto se krcka tehnoloski vo svetov nas...pa fiber optika,antigravitacija,infra red,kevlar i.t.n koj ni dade...pocesajte se malce...od kade posle 47 godina tehnoloski skok imame od svetlosna godina...a na zalost uste se koristat fosilni goriva...ako ima nekoj realist(ne od tipot na Makedonija i trebale ne znam kolku B2 ili Raptori)neka pise...
inace,nortrop ima biro koe se vika phantom works,boeing-gi kupi northrop i sakaat da mu pariraat na Lockheed...Skunk Works...site 3 kompanii rabotat vo ista zona vo Palmdale CA...zonata se vika PLANT 42...e tamu sto se kuva ni Gordon Ramsey ne znae...poz
 
Последно уредено:
Член од
18 октомври 2014
Мислења
24
Поени од реакции
6
Вака, многу слушам како авионите со вертикално полетување, биле иднината на воената авијација ии военото воздухопловство, и дека следната смрзната битка ќе се водела во наоружување со истите, ма немој. Тие авиони колку и да изгледаат добри со самото вертикално полетување се губи на компатибилноста на авионот, на реализирањето на аеро маневри и најбитно, на аеро динамиката. Така да јас признавам наместо да се прават вакви авиони на сегашниве или на идниве генерации џет фајтери да можат на пократка писта да слетаат, односно да се скрати времето на слетување. Што се однесува на тренажни авиони Чесите одсекогаш биле еден од Европските попознати погони за истите, како најдобри би ги ставил рускиот Јак 130 и Албатросот. Сега и помодерно е да тренажните можат да бидат користени и како лајт фајтери, што би одговарало на помалите воени воздухопловства. Руската воена авијација цело време произведува и вади од погон нови и нови авиони, кој како да се натпреваруваат кој е подобриот, додека Американскава воена авијација како што гледам се е копи пејст од Рускава, и се што извадиле неможе да се мери со Русково. Имаше еден авион што Американциве го крстиле по грмотевица, а тој па не може да лета во такво невреме, мислам Ф-35 лајтнингот беше. За мене најдобар воен авион е тој што ние го имавме во 2001, Сухој 25ката, затоа што тој може да игра неколку улоги, прво како ЦАС, Ловец а некогаш и лесен бомбардер, а за сето тоа треба да има прилагодено висина, тежина, односно цела физиономија на авионот. Па иако секоја година се вадат нови авиони во Руската авијација, тој е неизоставен дел на сите поголеми аеромитинзи и воено паради.
 
Член од
7 септември 2014
Мислења
24
Поени од реакции
13
lesen bombarder i podrska na kopneni trupi da...lovec tesko,nema dobar radar...kopjo ne e bas lovacki radar,ako go instaliraat na su 25 sm...a za potisok da ne zborime...vistinata e deka su 25 e najdobriot avion za ulogata za koja e namenet...amerika vs rusia...ke treba nova tema da se otvori ali...se na se za sega amerite se za nijansa tehnoloski po dobri...(bez patriotski komentari na ova)site si gi sakame rusite ama parite vlozeni vo amerikanskata voena industria si go pravat svoeto...kako i da e rusia i toa kako ja stiga amerika pa duri i se podobri vo dosta segmenti ,-primer zemja vozduh sistemi,raketi vozduh vozduh i tn.koga sme kaj VV raketi(r172 ili r77m ili pak r37 koja se planira za su 35s i t50kata...r172 i r37 ke nemaat analogna na zapad(i dvete raketi imaat domet efektiven od preku 180 km za direkten pogodok...jedina raketa slicna na ovie no so pomal domet bese aim 54 feniks koja ja penzioniraa zaedno so f14kata...a amramot ima efektiven domet od okolu 60tina km zboruvam za direkten pogodok...inace rano e da se zbori za f35kata...site vikaat deka ne moze da trca ni da vrti ili bega ama i ne e namenet za vozdusna borba lugje...si imaat amerite avioni za vozdusna borba...nego me interesira zasto nikoj ne zbori sto se desi so vtoriot f117 sto bese pogoden u yugoslavia pa otpisan od inventar zasto po sletuvanjeto bil total...ili pa a10kata sto izgore na petrovec...(neka pise nekoj nesto za novoto rusko zveriste su34...inace bas gledav intervju so test pilotot na su34 koj potvrdi deka vo 2008 vo GRUZIJA rusite izgubile par aviona,od vkupno 6 doduse 4 sami si gi butnaa(za toa drug pat)ali prvoto debi na 34kata bese tokmu vo GRUZIJA i popara gi ima napraveeno ukrainskite radari i protiv vozdusni sistemi(samo eden koristele vo konfliktot)poz
 
H

Hombre

Гостин
Италијанската компанија Alenia Aermacchi која сите ние ја знаеме по веќе хит високо тренажниот млазен субсоничен воен авион M-346 кој почна нашироко да се продава во светот (инаку нели брат близнак на рускиот Yak-130), најави нов модел на ниско тренажен млазен воен авион M-345 HET (High Efficiency Trainer) кој би требало да стане достоен предходник на M-346 во вториот степен обука на воени пилоти.

Историја на ниско тренажни млазни воени авионии на Aermacchi и M-345

Aermacchi е италијанска компанија со стогодишна традиција во авио индустријата и има произведено неколку десетици типови авиони од разни категории. Од 2012 година Aermacchi се споија со компанијата Alenia инаку создадена 1990 година и веќе имаат неколку заеднички вложувања.

Од поновите ниско тренажни воени авионии кои би можеле да се издвојат се следниве:

Aermacchi MB-339 Италијанското воено воздухопловство го користи за втор степен обука на воени пилоти додека има произведено и варијанти за напад кои ги користат десетина земји во светот. Единица трошок на нов MB-339 е 8.300.000 УСА$.


Aermacchi MB-339CD на Италијанското воено воздухопловство


Aermacchi MB-339А на Аргентинското воено воздухопловство

Aermacchi S-211 правата откупени од SIAI-Marchetti во 1997-ма година. Околу 60 единици се произведени и продадени во светот.


S-211 на Филипинското воено воздухопловство

Aermacchi М-311 подоцна во 2012-та година преименуван во М-345 е поврзан со развојот на Aermacchi S-211 или SIAI-Marchetti S.211 кој претрпел доста измени и унапредувања.
Изградени се до сега два прототипа.



Извор: Wikipedia

Alenia Aermacchi M-345 HET (High Efficiency Trainer)

M-345 HET треба да ги задржи и унапреди сите позитивни карактеристики од својот претходник SIAI-Marchetti S.211 и да ги вгради позитивните искуства стекнати со композитни материјали и авионика од M-346. Замислен е како ниско тренажен авион со многу повисоки перфоманси (брзина, енергија и маневрирање) од турбопроп авионите (како Pilatus PC-9, Beechcraft T-6 Texan II и слични) а речиси еднаков по своите оперативни трошоци.

Животниот век на M-345 HET е околу 15.000 часа летање.


Прототип на M-345 HET

Неговата авионика се темели на најнова технологија HUD(Head Up Display) кој се наоѓа во предниот дел на кабината и репетитор на истиот кој се наоѓа на задниот дел потоа и HOTAS (Hands On Throttle-And-Stick) контрола. Леталото е опремено и со два мисија компјутери со вклучена интегрирана GPS платформа и дигитално преместување на мапи.


Дигитална кабина на MB-339CD

Иако потрошувачката на гориво е за 30% поголема од турбопроп авионите вградената авионика овозможува побрза обука на пилоти во втората фаза а го намалува бројот на часови обука и од третата фаза. Alenia тврди дека со M-345 HET би се вршело 25% побрза обука на пилоти за разлика со споредливи авиони.

Новина од Alenia Aermacchi за M-345 HET е новиот мотор Williams International FJ44-4M (исто како на новиот чешки L-39 Next Generation Albatros II) со кој што се смета дека ќе ги зголеми своите перфоманси а ќе ги намали трошоците за обука.

Италијанското министерство за одбрана реши да воведе 20 нови M-345 HET до крајот на 2017 година кои би го завзеле местото на Aermacchi MB-339 во Италијанското воено воздухопловство.

Единица цена на M-345 HET би требало да биде некаде во граница со современите турбопроп тренажни авиони.

Извор: Web
 
Последно уредено од модератор:
Член од
5 јануари 2008
Мислења
2.801
Поени од реакции
3.053

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.268
немав време да читам се од почеток да видам дали веќе е дискутирано но ме интересира дали на странава се што е напишано е точно?

Има доста интересни работи и работи кои ги нема нигде на друго место.

http://avijacija.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=172:-f-20-&catid=13:2008-11-05-23-51-53&Itemid=37
заебанција е
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.654
Поени од реакции
38.837
немав време да читам се од почеток да видам дали веќе е дискутирано но ме интересира дали на странава се што е напишано е точно?

Има доста интересни работи и работи кои ги нема нигде на друго место.

http://avijacija.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=172:-f-20-&catid=13:2008-11-05-23-51-53&Itemid=37
тој авион никогаш не е влезен во сериско производство како прво
 
Член од
5 јануари 2008
Мислења
2.801
Поени од реакции
3.053
Епа тоа баш читав дека Југославија сама си произведувала авиони и другите се мигови биле. И била заинтересирана да ја купи лиценцата на F-20 ама не ја купила. А F-20 престанале да се произведуваат негде накај 85та. И немаше никакви податоци дека воопшто купила 180 авиони од сад.

A ова со албанскиве авиони..

Добра статија сепак хаха
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.268
Епа тоа баш читав дека Југославија сама си произведувала авиони и другите се мигови биле. И била заинтересирана да ја купи лиценцата на F-20 ама не ја купила. А F-20 престанале да се произведуваат негде накај 85та. И немаше никакви податоци дека воопшто купила 180 авиони од сад.

A ова со албанскиве авиони..

Добра статија сепак хаха
Југославија праеше школско борбени јастреб, галеб, ловец бомбардер орел, “партизански крагуј, школски утва... ништо модерно и на газ да поднеш а тој Ф 20 (американски) се направени само 3 прототипа, и тоа во 70 десети, не е ни масовно произведуван, имаше некои идеи и прототипови да се произведе сопствен ловец али далеку беше од остварување, плус во средина на 80 почната е набавка на Миг 29 што значи дека беше решено ловци да се купуваат а не произведуваат
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
36.792
Поени од реакции
29.260

,,,amerive neka si gi izedat jajcata,,,spored moeto skromno mislenje,avion na site vreminja/nadvor mesershmitit od IISV/,,,i od koj poteknuvaat site navamu takanarecheni"generacii" na avioni,,
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.268

,,,amerive neka si gi izedat jajcata,,,spored moeto skromno mislenje,avion na site vreminja/nadvor mesershmitit od IISV/,,,i od koj poteknuvaat site navamu takanarecheni"generacii" na avioni,,
Ништо посебно, овој авион имаше две крајности, беше многу брз, се искачуваше брзо и имаше мизерна примитивна опрема и електроника, така да иди да имаш авион кој оди 2,1 Мах а нема ни добар радар ни ракети, Индијците го викаа “наш спортски надзвучен авион“. Едноставен е за управување и за одржување али борбените вредности не му се на високо ниво, во Виетнам главен сопарник мѕу беше фантом Ф4 кој беше потежок послаб во маневри но сепак соборени се во воздушни борби многу повеќе Мигови од колку Фантоми, и во други војни не се прослави многу (Арапско - Израелските). Советите постојано го подобруваа но не успееа да направат врвен борбен авион од него, ете моја препорака побарај и прочитај за Б58 - Хастлер. Е тоа беше чудо технике и авијатике во тоа време или револуционерни СР 71 црната птица, Хариер.... каде се применети нови револуционерни материјали и технологии за изработка
 

Kajgana Shop

На врв Bottom