Главно можам да зборувам за средното образование, бидејќи факултет немам сеуште искусено...
За средното образование, стручно или гимназиско има многу да се кажува, дискутира, критикува и сл.. Моментално средните училишта се БОМБАРДИРАНИ од инспекции кои на еден начин сакаат да го подобрат образованието(читај да го направат слично на она во америка) и притоа незабележително се отвараат такви дупки и пропусти што и самото министерство не е свесно за... Нели средното образование, а воедно и основното се темел на се, е сега во СТРУЧНО образование каков темел ке биди тоа за струката кога ке се учат 14-15 предмети од СИТЕ можни области?? Учениците од гимназиите незнаат каде да студираат потоа поради недоволната ангажираност на професорите за нивно СООДВЕТНО насочување, а не каде и другар ми таму и јас.. Бидејќи да бидеме искрени тоа правило сеуште работи, за жал!
Е сега за практичната настава, во стручните училишта е сведена на 0!! Поради ред прични од кои: недостиг на средства(пари(БЛОКИРАНИ СМЕТКИ)), а со тоа и несдостиг на инвентар, реагенси, и сл. Професорите предаваат сеуште од СКРИПТИ, а КОПИРАЊЕТО на учебници и скрипти Е ЗАБРАНЕТО СО ЗАКОН! Но од што да се учи?? Исто така проф. си ги носат домашните проблеми на работа и секако дека ќе нема поволна атмосфера за одржување настава...
А екстерното оценување... Епа проценете сами, да се оценуваат НАСТАВНИЦИ И ПРОФЕСОРИ, а не успех на ученик, а всушност оцените одат во сведителство, а од кратењето на платите К нема, се е на грб на улениците.
Да не зборувам за наставните планови, кои се претрупани со глупости од типот на МИО(меѓуетнички работилници) или ЕКО ЧАС кој пропаѓаат без врска, поради недоволна упатеност за извршување... РАБОТА ВО ГРУПИ, каде ќе работиш во групи кога се знае дека само еден работи во групата, а другите дремат... А да не споменувам за самата непогодност на училницата СО КОМПЈУТЕРИ за работата во групи, постојано се тргат кабли, монитори и сл и после расипани биле...
Самите УЧЕБНИЦИ се ужас!! Печатни грешки до немајкаде, несоодветни, пишувани или преземани од страна на Х-луѓе кои се нарекуваат автори и секако самиот учебник поминал низ рецензија(од универзитетски проф).