Плински уреди

Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Edno prasanje do Plimont
Sakam da kupam novo vozilo - KIA Sportage ili Opel Antara ili nesto slicno... Dali da se bara benzinec ili dizel i kolkava e razlikata ako zemam benzinec so plinski ured (mi rekoa Antarata trosela okolu 15l benzin - sto e okolu 17l plin) ili da zemam dizel? Godisno ne pominuvam poveke od 10000.
Ili vas sovet za nekoja druga mark ana dzip - samo da e do 17000 - 20000 i da ne e mnogu skapo odrzuvanjeto. Jas bi zemal benzinec so plin - ama me ubeduvaat deka za dzip treba dizel....

Тешко е да се даде совет, и Sportage и Antara се солидни возила. За изборот бензинец или дизел мотор, мислам дека тука треба да одлучат Вашите лични убедувања, но и разликата во набавната цена помеѓу двете варијанти. Во секој случај, побарајте тест-возење пред да донесете конечна одлука.
Тоа што би сакал да нагласам дека за Sportage и Antara со 4-цил. МПИ мотор цената за вградување на плински уред е околу 570 евра, но Sportage се продава и со 1,6 GDI мотор (со коморно вбризгување )за кој е потребен специјален уред кој чини 1060 евра.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
плимонт... не сум информиран па да прашам... дали сеуште имате акција за ЕВТИНИ ПЛИНСКИ УРЕДИ?
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
плимонт... не сум информиран па да прашам... дали сеуште имате акција за ЕВТИНИ ПЛИНСКИ УРЕДИ?

Sigurno mislite na uredot Easy Gas Green so cena od 368 evra. Akciskata cena ostanuva I vo tekot na mesecAvgust
 
Член од
15 март 2011
Мислења
4
Поени од реакции
0
Zdravo Plimont.Ne bev zapoznaen deka imate akcija za Easy gas green.Istiot ured go montirav vo Marmilmont i generalno sum zadovolen od uredot.Uredot e montiran na fiesta 1.25 duratec so kapalki za ventilite.Performansite se ok samo me interesira na kolku minimimum temperatura moze da se nasteluva da prefrla na plin zatoa sto vozam na isklucitelno kusi relacii vo grad taka da zimno vreme prakticno ke se vozam na benzin.Plinskiot ured e se uste nov no gleav po bugarski forumi deka istiot prakticno e poevtina varijanta na veke etabliraniot Fobos.Pozz.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Многу ми е криво кога ќе прочитам дека на некој кој е неинформиран и неук му ќариле 20-30% повеќе монтирајќи му целосно непотребен и нефункционално ѓубре наречено капалки со кои му го упропастиле моторот.

А бре Македонче ако треба гомната ќе си ги јадеш само да земеш повеќе пари
 
Член од
15 март 2011
Мислења
4
Поени од реакции
0
Абе стручњак за се.Кој кур ти се мешкаш.Тебе капалка у тоа тиквата ти фали.Најверојатно во твојата виртуелна реалност се рачунаш како повикан да даваш совети по сите можни форуми ама кога се автомобили во прашање моја препорака е да се задржиш на форумот за автомобили во размер.За ука, наука и информираност со тебе немам намера да спорам бидејки со тоа губам време.Мојот пост беше за Плимонт и за easy gas green системот.:tapp:
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Колку па ми е мерак на вакви тиквари кога ќе им го шлапнат сосе јајца
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
Многу ми е криво кога ќе прочитам дека на некој кој е неинформиран и неук му ќариле 20-30% повеќе монтирајќи му целосно непотребен и нефункционално ѓубре наречено капалки со кои му го упропастиле моторот.

А бре Македонче ако треба гомната ќе си ги јадеш само да земеш повеќе пари
извини вака, не те познавам, ама за тоа возило итекако има потреба од капалка. и во плимонт да го местеле и таму ке наместеле капалка... зашто и како, нема да спорам со тебе, голема е дискусијата за тоа и има многу објаснувања, но секако, таа капалка е за да се заштита вентилите...

инаку мармилмонт се професионалци. лугето имаат итекако јака соработка со плимонт. исто како што имаат и повекето други монтажери на плински уреди.

понатака како се осмелуваш да наречеш некого неук? неинформиран можеби, ама неук? и како побогу со капалката му го упропастиле моторот?

со ова што го напиша, веке го знам нивото на твоето знаење и искуство. прифати го советот од членот и не пишувај непотребни и грешни информации за работи кои не ти се од твојата област на познавање... сепак, капаката е потребна за мал број на мотори, но потребна е. не ја измислиле производителите на плински уреди за џабе....[DOUBLEPOST=1409879628][/DOUBLEPOST]
Zdravo Plimont.Ne bev zapoznaen deka imate akcija za Easy gas green.Istiot ured go montirav vo Marmilmont i generalno sum zadovolen od uredot.Uredot e montiran na fiesta 1.25 duratec so kapalki za ventilite.Performansite se ok samo me interesira na kolku minimimum temperatura moze da se nasteluva da prefrla na plin zatoa sto vozam na isklucitelno kusi relacii vo grad taka da zimno vreme prakticno ke se vozam na benzin.Plinskiot ured e se uste nov no gleav po bugarski forumi deka istiot prakticno e poevtina varijanta na veke etabliraniot Fobos.Pozz.
јас ке ти одговорам друже... значи нај ниска температура на која плинскиот уред може да работи е околу 40-тина степени на вода. под тоа ке почне да мрзне кога ке префрли. значи 40-тина стпеени само на водата што врти низ моторот. ако ти е наместен на таа температура, а сепак многу време му треба на уредот, време ти е да го провериш термостатот да не е случајно заглавен на отворено, па да ја грее цела вода-антифриз. кај мене во кола има околу 9,5 литри разладна течност, а во затворениот круг на греење (кога термостатот е затворен) се околу 1,5-2 литри и за неполни 500-600 метра префрла на плин, само не стискам повеке од 2000 обртаи додека не подзагрее уште малку, затоа што на таа температура потешко испарува плинот, поише троши и сепак, зимно време може да замрзне...

значи решението ти е тоа...провери го термостатот, на 40 степени да префрла, и додека не подзагрее малку повеке (барем 60-65 степени) не стискај повеке од 2000 обртаи... лагана вожња... тоа ти е добитна комбинација и за економија и за долговечност на плинскиот уред... проверено со бајаги многу плински уреди...
 
Последно уредено:

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
извини вака, не те познавам, ама за тоа возило итекако има потреба од капалка. и во плимонт да го местеле и таму ке наместеле капалка... зашто и како, нема да спорам со тебе, голема е дискусијата за тоа и има многу објаснувања, но секако, таа капалка е за да се заштита вентилите...

инаку мармилмонт се професионалци. лугето имаат итекако јака соработка со плимонт. исто како што имаат и повекето други монтажери на плински уреди.

понатака како се осмелуваш да наречеш некого неук? неинформиран можеби, ама неук? и како побогу со капалката му го упропастиле моторот?

со ова што го напиша, веке го знам нивото на твоето знаење и искуство. прифати го советот од членот и не пишувај непотребни и грешни информации за работи кои не ти се од твојата област на познавање... сепак, капаката е потребна за мал број на мотори, но потребна е. не ја измислиле производителите на плински уреди за џабе....
Далечната 1997/8 прв пат во животот монтирав плински систем на цитроен ксантија 2.0i турбо.
Уште тогаш ме убедуваа дека на тие мотори МОРАЛО да се монтира капалка.
Нормално бидејќи е излишен трошок не монтирав па до ден денес вози тој мотор кој има поминато преку 450к киломерти.
Истиот разговор 2003 ми го вртеа за пежо 406 3.0i дека морам монтирам дури и ме уценуваа дека нема да ми монтираат плински систем.
Им реков САМО фала си ја запалив колата и отидов да ми монтираат на друго место.
Пежото ден денес го возат сестра ми и зет ми има поминато преку 700к и на секои 3-4 месеци доаѓаат од франција и си одат

И на фиестата не треба.
Комшија мој има монтирано 1,5 година го вози и гајле нема

Што се однесува до капалката ако решиш да се откажеш од плин извади ја па ќе видиш дали тој мотор не ти е упропастен.[DOUBLEPOST=1409943544][/DOUBLEPOST]
јас ке ти одговорам друже... значи нај ниска температура на која плинскиот уред може да работи е околу 40-тина степени на вода. под тоа ке почне да мрзне кога ке префрли. значи 40-тина стпеени само на водата што врти низ моторот. ако ти е наместен на таа температура, а сепак многу време му треба на уредот, време ти е да го провериш термостатот да не е случајно заглавен на отворено, па да ја грее цела вода-антифриз. кај мене во кола има околу 9,5 литри разладна течност, а во затворениот круг на греење (кога термостатот е затворен) се околу 1,5-2 литри и за неполни 500-600 метра префрла на плин, само не стискам повеке од 2000 обртаи додека не подзагрее уште малку, затоа што на таа температура потешко испарува плинот, поише троши и сепак, зимно време може да замрзне...

значи решението ти е тоа...провери го термостатот, на 40 степени да префрла, и додека не подзагрее малку повеке (барем 60-65 степени) не стискај повеке од 2000 обртаи... лагана вожња... тоа ти е добитна комбинација и за економија и за долговечност на плинскиот уред... проверено со бајаги многу плински уреди...
И за тоа има решение.
Се исклучува сензорот се става лажач и немаш гајле
А и да не е исклучен ако префлиш на плин додека не загрее нема да работи рамномерно
 
Последно уредено:
Член од
15 март 2011
Мислења
4
Поени од реакции
0
Благодарам за советот,инаку плинскиот уред е одличен за таа цена.Работата е во тоа што во овој мотор на Фиеста 1.25 л. работната температура e висока а термостатот отвара на отприлика 82 степени.Инаку за информација моторот е меѓу подобрите от тоа време и е проектиран од Yamaha за Форд .
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Благодарам за советот,инаку плинскиот уред е одличен за таа цена.Работата е во тоа што во овој мотор на Фиеста 1.25 л. работната температура e висока а термостатот отвара на отприлика 82 степени.Инаку за информација моторот е меѓу подобрите от тоа време и е проектиран од Yamaha за Форд .
На мотор од 1.25 вие плин ставате..Со кој памет незнам..
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
ај да не дискутираме за тоа дали треба или не плин од аспект на кубикажа? 1250 кубика моторче не троши 3 литри бензин... а и да троши сеедно, ке троши 3 литри упола поевтино гориво... така да од економски аспект се исплати поставување на плин..

второ..[DOUBLEPOST=1410249392][/DOUBLEPOST]
Далечната 1997/8 прв пат во животот монтирав плински систем на цитроен ксантија 2.0i турбо.
Уште тогаш ме убедуваа дека на тие мотори МОРАЛО да се монтира капалка.
Нормално бидејќи е излишен трошок не монтирав па до ден денес вози тој мотор кој има поминато преку 450к киломерти.
Истиот разговор 2003 ми го вртеа за пежо 406 3.0i дека морам монтирам дури и ме уценуваа дека нема да ми монтираат плински систем.
Им реков САМО фала си ја запалив колата и отидов да ми монтираат на друго место.
Пежото ден денес го возат сестра ми и зет ми има поминато преку 700к и на секои 3-4 месеци доаѓаат од франција и си одат

И на фиестата не треба.
Комшија мој има монтирано 1,5 година го вози и гајле нема

Што се однесува до капалката ако решиш да се откажеш од плин извади ја па ќе видиш дали тој мотор не ти е упропастен.[DOUBLEPOST=1409943544][/DOUBLEPOST]
И за тоа има решение.
Се исклучува сензорот се става лажач и немаш гајле
А и да не е исклучен ако префлиш на плин додека не загрее нема да работи рамномерно
никој не рече дека на сите возила треба. никој.. има листа на кои треба...

а дека пежо 406 прошло 700к километри, на друг да му кажеш... нема такво пежо...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom