Купи Scania со EGR катализатор па ќе видиме дали ќе зборуваш така?заслужено Сканиава е камион на годината
хах, зашто не ми е чудно... па се знае, заслужено е камион на годината 2010...Колку за информација, секоја година се бира Truck Of The Year а за 2010 година прогласена е марката SCANIA R моделот.
Јака е сканијаваКолку за информација, секоја година се бира Truck Of The Year а за 2010 година прогласена е марката SCANIA R моделот.
Ne znam zosto ama Mercedes za mene e nesto najdobro. Koga se zboruva za kamioni Mercedes Actros mi e najubav a plus toa za kvalitet e nezamenliv, ne deka i drugite ne se dobri ama toa e Mercedes.:baeh::helou:
Камазите се нешто невидено! Ке живеат и после нас тие А Фаповите... изгледот многу лаже,онакви какви што се,со по 20-30 години,одат кај што не одат други па дуплак ако е... Имав Камаз,ама го продадовме,и накај Кожув мислам требаше да оди :smir:Да видиш само по какви патишта ги возат, товарени по 18-20 кубика дрва. Ако ми се укаже прилика ќе направам некое видео во склоп со овие оффроудот со Махиндрата.
Затоа што темата е сепак за камиони и веќе спомнав лоши патишта, овие Фаповите, Јелчовите и Камазите не знам што душа имаа. Речиси сите ги гледаат кога се веќе во градот, но да ги видите како влечат во планина... Да може некој да ги види на какви места ги качуваат (угорници) нема да верува. Не ми е јасно како го издржуваат сет тој товар, надворешната температура, и на крај треба уствари да закочиш со чудото. Зборуваме за возила постари од 20-25 години. Секоја чест и на шоферите кои ги возат!
KAMAЗ камионите имаат добра амортизација и се многу лековити, ако имаш камен во бубрегот повози се со КАМАЗ и знај дека ќе си излечен, од добрата амортизација веднаш ќе ти излезе каменот :pos2::pos2:.Камазите се нешто невидено! Ке живеат и после нас тие А Фаповите... изгледот многу лаже,онакви какви што се,со по 20-30 години,одат кај што не одат други па дуплак ако е... Имав Камаз,ама го продадовме,и накај Кожув мислам требаше да оди :smir:
Кога на долгогодишен возач на ФАП му дадоа Сканија човекот се прероди. По 3 месеци го прашуваат како се покажал камионот. Коментарот од чоекот беше: Уште да имаше од вапче мотор... ќе немаше ко него :baeh:KAMAЗ камионите имаат добра амортизација и се многу лековити, ако имаш камен во бубрегот повози се со КАМАЗ и знај дека ќе си излечен, од добрата амортизација веднаш ќе ти излезе каменот :pos2::pos2:.
Што се однесува до FAP-от можам да кажам дека тие камиони имаат доста квалитетен мотор кој издржува на секакви временски услови ама ако возиш FAP 14 главата ќе ти стане тапан :pos2::pos2: а и рачната треба да ја врзеш со некоја гума за да не тресе цело време додека да возиш.
Не си мајстор ако возиш SCANIA, мајстор си ако издржиш да возиш FAP 13-ка а пред тоа си возел цело време некој модерен камион
Тој муабет е од Прилепчанец кажан и е вистинит ама интересно е што Прилепчани Сканиите го викаат ЧКАНИА :pos2:.Кога на долгогодишен возач на ФАП му дадоа Сканија човекот се прероди. По 3 месеци го прашуваат како се покажал камионот. Коментарот од чоекот беше: Уште да имаше од вапче мотор... ќе немаше ко него :baeh:
Како и да е, Краз и Камаз се камиони кои се исплатливи за рудници и ископи. Ионака патиштата не чинат и бубрезите ќе ти останат без камења, бидејќи наместо седиште и ден денес имаат дрвена клупа како во старите градски автобуси. За по асвалт греота е да се возиш во таков.
Сега ме збуни и мене, кои технологии?:raz:Ајде едно прашање до форумџиите само да бидете искрени без многу пребарување по GOOGLE дали знаат барем некои од технологиите што постојат во современиот транспорт како што се РО - РО, ЛО - ЛО, РО - ЛО, ФО - ФО, huckepack i бимодалната транспортна технологија? Мое мислење е дека барем едно добри 90 % од луѓето никогаш не се сретнале и не знаат дека постојат барем 3- 4 технологии од горенаведените.